F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2023
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Azerbejdżanu
GP Miami
GP Monako
GP Hiszpanii
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Kataru
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Las Vegas
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2023
Klasyfikacje generalne 2023
Statystyki z sezonu 2023

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 202317 wrze?nia
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 4,928 km
Liczba okrążeń: 62
Pełny dystans: 305,399 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.55Carlos SainzFerrari SF-231:32,065--23
2.63George RussellMercedes F1 W14 E Performance1:32,1340,0690,06920
3.4Lando NorrisMcLaren MCL601:32,3030,2380,16917
4.1Max VerstappenRed Bull RB191:32,3780,3130,07521
5.16Charles LeclercFerrari SF-231:32,3810,3160,00325
6.44Lewis HamiltonMercedes F1 W14 E Performance1:32,5350,4700,15418
7.81Oscar PiastriMcLaren MCL601:32,7300,6650,19518
8.11Sergio PerezRed Bull RB191:32,7840,7190,05420
9.27Nico HulkenbergHaas VF-231:32,8960,8310,11218
10.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT041:32,9450,8800,04918
11.20Kevin MagnussenHaas VF-231:32,9700,9050,02516
12.31Esteban OconAlpine A5231:32,9790,9140,00919
13.14Fernando AlonsoAston Martin AMR231:33,0510,9860,07219
14.18Lance StrollAston Martin AMR231:33,1261,0610,07523
15.10Pierre GaslyAlpine A5231:33,3511,2860,22519
16.40Liam LawsonAlphaTauri AT041:33,3571,2920,00619
17.23Alexander Albon Williams FW451:33,3701,3050,01315
18.77Valtteri BottasAlfa Romeo C431:33,5401,4750,17026
19.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C431:33,6371,5720,09724
20.2Logan Sargeant Williams FW451:33,7081,6430,07116
107% najlepszego czasu: 1:38,510

Embed from Getty Images

Carlos Sainz był najszybszy podczas sobotniego treningu na ulicznym torze w Singapurze. Hiszpan okazał się szybszy od George'a Russella i Lando Norrisa. Kolejną trudną sesję zaliczył duet Red Bulla: obaj kierowcy narzekali na prowadzenie swoich samochodów.

Ostatni trening przed kwalifikacjami w Singapurze tradycyjnie rozpoczął się przy zachodzącym słońcu. Wczorajsze problemy Red Bulla sprawiły, że austriacki zespół szybko wypuścił na tor swoich zawodników — Sergio Perez wyjechał w pierwszej grupie kierowców. Pierwsze szybkie okrążenie ustanowił Valtteri Bottas, za którym na metę wjechał jego zespołowy kolega, Zhou Guanyu.

Po chwili na torze pojawił się Max Verstappen. Holender szybko ustanowił najszybszy czas sesji, wyprzedzając Carlosa Sainza i Lance'a Strolla. Dziesięć minut po rozpoczęciu sesji na torze nadal brakowało jeszcze połowy stawki. W międzyczasie Max Verstappen popełnił nietypowy błąd, wyjeżdżając na pobocze piętnastego zakrętu. Co ciekawe, Holender był na okrążeniu zjazdowym. Jego czas w międzyczasie poprawił Carlos Sainz.

Tymczasem do pracy zabrali się kierowcy Mercedesa. George Russell wskoczył na drugie miejsce za Sainza. Hamilton był piąty. W przeciwieństwie do większości stawki, kierowcy Srebrnych Strzał wybrali miękkie, a nie pośrednie opony Pirelli. Po wczorajszych kłopotach Red Bull w dalszym ciągu nie mógł idealnie ustawić swoich samochodów. Perez narzekał na problemy z tyłem bolidu, za to Verstappen uskarżał się na zmiany biegów. Mimo tego Holender szybko wrócił na czoło stawki. Jego czas po chwili poprawił George Russell.

Kłopoty z utrzymaniem się na torze miał Liam Lawson. Nowozelandczyk wypadł z toru w pierwszym zakręcie po agresywnym najechaniu na tarkę. W połowie sesji w czołówce były trzy zespoły: Mercedes, Ferrari i Red Bull. Co ciekawe, kierowcy stajni z Brackley w dalszym ciągu korzystali wyłącznie z miękkich opon. Piętnaście minut przed końcem sesji większość stawki poszła w ich ślady, zakładając ogumienie z czerwonym paskiem. Najszybszy czas ustanowił Lando Norris.

Swoje szybkie okrążenie zepsuł Alex Albon, który wyjechał na pobocze w piętnastym zakręcie. Max Verstappen w dalszym ciągu głośno krytykował zmiany biegów w swoim Red Bullu. Holender stwierdził, że ustawienia przekładni w jego bolidzie są nie do zaakceptowania. Tymczasem Ferrari przyspieszyło na miękkich oponach. Sainz awansował na pierwsze miejsce, za to Leclerc był czwarty, rozdzielając duet Mercedesa.

Tym samym Carlos Sainz okazał się najszybszym kierowcą podczas sobotniego treningu. Hiszpan wyprzedził Russella i Norrisa. Czwarty był Verstappen przed Leclerciem i Hamiltonem. Dopiero ósmy był Sergio Perez. Nie zachwycał też Aston Martin: Alonso był trzynasty, Stroll — czternasty. Brak oczywistego kandydata do zwycięstwa oznaczał jedno: czekają nas interesujące kwalifikacje!

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 36,9°C
Temperatura powietrza: 30,7°C
Prędkość wiatru: 1,58 m/s
Wilgotność powietrza: 72%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca