F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2023
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Azerbejdżanu
GP Miami
GP Monako
GP Hiszpanii
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Kataru
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Las Vegas
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2023
Klasyfikacje generalne 2023
Statystyki z sezonu 2023

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Las Vegas Strip Circuit .
Heineken Silver Las Vegas Grand Prix 202319 listopada
Las Vegas Strip Circuit
Długość toru: 6,201 km
Liczba okrążeń: 50
Pełny dystans: 310,050 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.63George RussellMercedes F1 W14 E Performance1:34,093--23
2.81Oscar PiastriMcLaren MCL601:34,4910,3980,39820
3.2Logan Sargeant Williams FW451:34,6450,5520,15417
4.1Max VerstappenRed Bull RB191:34,6530,5600,00814
5.11Sergio PerezRed Bull RB191:34,7060,6130,05313
6.23Alexander Albon Williams FW451:34,7260,6330,02014
7.14Fernando AlonsoAston Martin AMR231:34,7880,6950,06218
8.44Lewis HamiltonMercedes F1 W14 E Performance1:34,8530,7600,06524
9.77Valtteri BottasAlfa Romeo C431:34,9080,8150,05518
10.20Kevin MagnussenHaas VF-231:35,0670,9740,15918
11.4Lando NorrisMcLaren MCL601:35,0890,9960,02217
12.27Nico HulkenbergHaas VF-231:35,1121,0190,02317
13.18Lance StrollAston Martin AMR231:35,2531,1600,14120
14.31Esteban OconAlpine A5231:35,2971,2040,04415
15.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C431:35,8811,7880,58415
16.16Charles LeclercFerrari SF-231:35,9081,8150,02722
17.55Carlos SainzFerrari SF-231:35,9391,8460,03121
18.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT041:36,0871,9940,14815
19.10Pierre GaslyAlpine A5231:36,4852,3920,39812
20.3Daniel RicciardoAlphaTauri AT041:37,7783,6851,29315
107% najlepszego czasu: 1:40,680

George Russell uplasował się na czele ostatniego treningu w GP Las Vegas, który zakończył się na pięć minut przed planowanym czasem z powodu czerwonej flagi spowodowanej kraksą Alexa Albona.

Po problematycznym piątku, gdy pierwszy trening trwał tylko dziewięć minut, a drugi odbył się bez udziału publiczności, sobotnie przejazdy mogły zostać rozegrane już bez większych przeszkód. Na początku sesji na czele plasowali się Charles Leclerc i Carlos Sainz, podobnie jak to było we wczorajszych sesjach.

Pierwsze dwadzieścia minut jazdy zaznaczyło się dziwnym pojedynkiem pomiędzy Leclerkiem, a Kevinem Magnussenem. Obaj kierowcy na zmianę blokowali się na torze. Gdy minęła połowa czasu przewidziana na trzeci trening, na pierwsze miejsce wysunął się Red Bull, gdy Sergio Perez założył miękkie opony i ustanowił czas 1:35,146. Chwilę później na drugiej miejsce wskoczył Verstappen z czasem gorszym o pół sekundy.

Albon jadący również na miękkich oponach przedzielił dwójkę Red Bulla, a Ferrari wskoczyło na trzecie miejsce. Czasy poprawiły się ponownie na 15 minut do końca, gdy Russell pobił czas Verstappena o 0,068 sekundy, a trasa zaczynała być coraz bardziej przyczepna.

Verstappen jechał kolejne szybkie kółko z rekordem w pierwszym sektorze, ale wyjechał za szeroko w dwunastym zakręcie. To otworzyło drzwi Russellowi i Oscarowi Piastriemu do zajęcia czołowych dwóch lokat. Te pozycje nie zmieniły się już do ogłoszenia czerwonej flagi.

Sesję zatrzymano z powodu uderzenia Albona w ścianę na wyjściu z piątego zakrętu. Kierowca Williamsa stracił lewe tylne koło swojego Williamsa. Choć Albon nie był w stanie ukończyć szybkiego kółka, to jego partner zespołowy, Logan Sargeant popisał się świetnym czasem i wskoczył na trzecie miejsce, pokazując mocną formę ekipy z Grove.

Verstappen przez to spadł na czwarte miejsce, co i tak pozwoliło utrzymać się przed Perezem i Albonem. Fernando Alonso był siódmy, przed Lewisem Hamiltonem, podczas gdy Valtteri Bottas i Magnussen uzupełnili czołową dziesiątkę.

Lando Norris był kolejnym kierowcą, który nie poskładał szybkiego okrążenia, zaliczając duży uślizg na wyjściu z dwunastego zakrętu. Udało mu się uniknąć kontaktu ze ścianą, ale stracił możliwość ustanowienia mocnego czasu. Nico Hulkenberg był dwunasty, przed Strollem, Oconem i Zhou.

Z powodu ustanowienia szybkich kółek w pierwszej części treningu, gdy tor był wolniejszy, dwójka Ferrari spadła na szesnaste i siedemnaste miejsce. Nie była to też szczęśliwa sesja dla AlphaTauri, gdyż Tsunoda finiszował osiemnasty, a Ricciardo ostatni. Parę przedzielił Pierre Gasly z Alpine.


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca