|
|
|
|
|
|
Alonso najszybszy trzeciego dnia testów w Barcelonie | |
Fernando Alonso okazał się najszybszy podczas trzeciego dnia jazd na torze w Barcelonie.
Hiszpan wykręcił 1:21.875s podczas pierwszej połowy dnia na miękkich oponach i dziś ogólnie skupiał się na krótszych wyjazdach. Podobną taktykę na dzisiejsze jazdy przyjął drugi w tabeli Hulkenberg, który legitymuje się wynikiem o niespełna 0,3s gorszym niż Alonso.
Trzeci był Romain Grosjean, który starał się nadrobić czas stracony podczas dwóch pierwszych dni. Francuz przejechał w sumie 119 okrążeń, wykonując przy tym symulacje wyścigu. Oprócz niego na taki krok zdecydowali się dziś Maldonado, Webber i Bottas. Lotus i Red Bull postanowiły sprawdzić strategię czterech postojów, a Williams trzech. Co prawda na dokładne analizy szybkości będziemy musieli trochę poczekać, jednak żaden z kierowców podczas swoich przejazdów nie zanotował drastycznego spadku tempa, więc na obawy o siedmiu pit stopach w Australii chyba trzeba patrzeć z przymrożeniem oka.
Czwartym czasem może pochwalić Nico Rosberg, który, w przeciwieństwie do powyższej trójki, swój najlepszy czas wykręcił tuż po przerwie na lunch. Za plecami Niemca znalazł się duet Williamsa – najpierw Maldonado, a za nim Bottas, który przejął FW35 po południu. Siódmy Button był ostatnim kierowcą, który zmieścił się poniżej sekundy straty do Alonso.
Ósmy był Adrian Sutil, który podczas dzisiejszych jazd walczył o powrót do F1 w barwach Force India. Jutro bolid przejmie Bianchi, a ostateczna decyzja w sprawie partnera Paula di Resty jest spodziewana w najbliższym czasie. Dalsze miejsca zajęli kierowcy ekip Red Bulla – Mark Webber i Jean-Eric Vergne. Obaj mieli pracowity dzień, gdyż przejechali ponad 100 okrążeń. Tabelę standardowo zamknęły już zespoły Marussia i Caterham ze stratą około 4 sekund do Alonso.
Dziś pokazano tylko jedną czerwoną flagę, której sprawcą był Giedo van der Garde. Sesję szybko wznowiono, jednak Holender trochę zepsuł nam materiał do analizy, gdyż przerwał symulacje wyścigu u Webbera i Bottasa. Wszystkich zainteresowanych szczegółowym opisem dnia zapraszamy do naszej relacji godzina po godzinie.
•Testy grupowe w Montmelo, dzień 3/4 - 21.02.2013, Catalunya - 4,655 km | | | | | P. | Kierowca | Nar. | Zespół / bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. | Km |
|
1. | Fernando Alonso | | Ferrari F138 | | 1:21,875 | - | - | 97 | 451,535 |
2. | Nico Hulkenberg | | Sauber Ferrari C32 | | 1:22,160 | 0,285 | 0,285 | 91 | 423,605 |
3. | Romain Grosjean | | Lotus Renault E21 | | 1:22,188 | 0,313 | 0,028 | 119 | 553,945 |
4. | Nico Rosberg | | Mercedes F1 W04 | | 1:22,611 | 0,736 | 0,423 | 108 | 502,740 |
5. | Pastor Maldonado | | Williams Renault FW35 | | 1:22,675 | 0,800 | 0,064 | 79 | 367,745 |
6. | Valtteri Bottas | | Williams Renault FW35 | | 1:22,826 | 0,951 | 0,151 | 68 | 316,540 |
7. | Jenson Button | | McLaren Mercedes MP4-28 | | 1:22,840 | 0,965 | 0,014 | 71 | 330,505 |
8. | Adrian Sutil | | Force India Mercedes VJM06 | | 1:22,877 | 1,002 | 0,037 | 78 | 363,090 |
9. | Mark Webber | | Red Bull Renault RB9 | | 1:23,024 | 1,149 | 0,147 | 108 | 502,740 |
10. | Jean-Eric Vergne | | Toro Rosso Ferrari STR8 | | 1:23,366 | 1,491 | 0,342 | 106 | 493,430 |
11. | Max Chilton | | Marussia Cosworth MR02 | | 1:25,690 | 3,815 | 2,324 | 58 | 269,990 |
12. | Giedo van der Garde | | Caterham Renault CT03 | | 1:26,177 | 4,302 | 0,487 | 93 | 432,915 |
| |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|