|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższająca wymaganą przez FIA odporność na zderzenia |
Przednie zawieszenie: | | podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne i stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | podwójny układ wahaczy i cięgło aktywujące sprężyny skrętne oraz stabilizator poprzeczny |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów Williams F1 typu seamless, siedem biegów + wsteczny, zmiana biegów elektro-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | wielotarczowe z włókna węglowego |
Amortyzatory: | | Williams F1 |
Koła: | | RAYS z kutego magnezu |
Opony: | | Pirelli P Zero, przednie o szer. 325 mm, tylne o szer. 375 mm |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki przy każdym kole, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Williams F1 |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik |
Elektronika: | | standardowa jednostka kontrolna narzucana przez FIA |
System chłodzenia: | | wykonane z aluminium olejowe i wodne chłodnice, także dla skrzyni biegów |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS |
Siedzenie: | | wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Waga: | | 640 kg z kierowcą, kamerą i balastem |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Williams FW33 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2011 | |
| Albert Park | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Albert Park | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu; kara przejazdu przez boksy za kolizję z Rosbergiem | | Sepang | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 15 | NS | hydraulika | | Sepang | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 18 | NS | zapłon | | Shanghai | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 17 | 18 | | | Shanghai | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 15 | 13 | | | Istanbul | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 14 | 17 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości w alei serwisowej | | Istanbul | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 11 | 15 | | | Catalunya | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 9 | 15 | | | Catalunya | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 19 | 17 | | | Monte Carlo | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 8 | 18 | kolizja z Hamiltonem | | Monte Carlo | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 11 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 16 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 12 | NS | zatrzymał się | | Valencia | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 15 | 18 | | | Valencia | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 13 | 12 | | | Silverstone | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 15 | 13 | | | Silverstone | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 7 | 14 | | | Nürburgring | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 13 | 14 | | | Nürburgring | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 14 | NS | wyciek oleju | | Hungaroring | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 15 | 13 | | | Hungaroring | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 17 | 16 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie prędkości w boksie | | Spa-Francorchamps | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 21 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 14 | 16 | | | Monza | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 14 | 11 | | | Monza | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 13 | 12 | | | Marina Bay | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 13 | 11 | | | Marina Bay | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 12 | 13 | | | Suzuka | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 14 | 14 | | | Suzuka | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 13 | 17 | | | Yeongam | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 18 | 12 | | | Yeongam | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 16 | NS | wycofał się; kara przejazdu przez boksy za niewłaściwy wjazd do alei serwisowej | | Buddh | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 13 | NS | awaria skrzyni biegów | | Buddh | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 15 | 15 | | | Yas Marina | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 24 | 12 | | | Yas Marina | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 23 | 14 | ukarany doliczeniem 30 sekund do końcowego rezultatu za ignorowanie niebieskich flag | | Interlagos | 12 | P. Maldonado | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 18 | NS | wypadek | | Interlagos | 11 | R. Barrichello | Cosworth CA2011K 2.4 V8 | | 12 | 14 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|