F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Virgin MVR-02 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 27 marca 2011
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 27 listopada 2011
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:konstrukcja skorupowa z włókna węglowego z oddzielną sekcją nosową
Zawieszenie:wahacze z włókna węglowego z tytanowymi zakończeniami, kolumny ze stopu aluminium
Amortyzatory:Penske
Koła:BBS
Opony:Pirelli P Zero
Zbiornik paliwa:specyfikacja bezpieczeństwa 'FT5', pojemność ponad 220 litrów
Hamulce:zaciski AP Racing, tarcze i klocki z włókna węglowego Hitco
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm ze wspomaganiem hydraulicznym
Siedzenie:z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpiecz.:sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe pasy na ramiona z systemem HANS)
Elektronika:standardowe ECU narzucone przez FIA oraz homologowany przez FIA elektroniczny i elektryczny system
Przekładnia:siedmiobiegowa skrzynia Virgin Racing z aluminium, podłużnie zamontowana, hydrauliczny systemem do zmiany przełożeń z technologią "seamless shift"
Sprzęgło:AP Racing
Półosie napędowe:jednoczęściowe ze zintegrowanymi trójnożnymi połączeniami
Wymiary
Długość:5200 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Rozstaw osi:w przybliżeniu 3300 mm
Statystyki bolidu Virgin MVR-02 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20111937000008Cosworth CA2011 2.4 V8T. Glock, J. d'Ambrosio, R. Wickens
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2011
Albert Park24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V821NSprzejechał zbyt mało okrążeń
Albert Park25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82214
Sepang25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V822NSwypadek
Sepang24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82116
Shanghai25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82120
Shanghai24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82221
Istanbul25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82320
Istanbul24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V821NWskrzynia biegów
Catalunya25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82320
Catalunya24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82019
Monte Carlo24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V820NSzawieszenie
Monte Carlo25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82115
Gilles Villeneuve25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82414 kara przejazdu przez boksy za złe dobranie opon przed restartem
Gilles Villeneuve24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82215
Valencia24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82121
Valencia25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82322
Silverstone25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82217
Silverstone24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82016
Nürburgring25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82118
Nürburgring24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V81917
Hungaroring25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82419
Hungaroring24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82017
Spa-Francorchamps25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82017
Spa-Francorchamps24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V81918
Monza24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82115
Monza25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V822NSskrzynia biegów
Marina Bay25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82218
Marina Bay24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V821NSuszkodzenia z wypadku
Suzuka24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82120
Suzuka25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82021
Yeongam25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82220
Yeongam24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V82118
Buddh24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V822NSkolizja
Buddh25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82116
Yas Marina25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V821NShamulce
Yas Marina24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V81919
Yas Marina25R. WickensCosworth CA2011 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Interlagos25J. d'AmbrosioCosworth CA2011 2.4 V82319
Interlagos24T. GlockCosworth CA2011 2.4 V824NSniedokręcone koło
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca