|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Przednie zawieszenie: | | podwójny układ wahaczy z włókna węglowego,z popychaczem aktywującym sprężyny skrętne i stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | podwójny układ wahaczy i cięgło aktywujące sprężyny skrętne oraz stabilizator poprzeczny |
Amortyzatory: | | szeregowe hydrauliczne amortyzatory |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik |
Układ kierowniczy: | | system wspomagania opracowany przez HRT |
Skrzynia biegów: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów Williams F1 typu "Quick-shift" |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki przy każdym kole, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Pasy bezpieczeństwa: | | OMP |
System chłodzenia: | | wykonane z aluminium olejowe i wodne chłodnice, także dla skrzyni biegów |
Obręcze kół: | | ze stopu magnezu |
Opony: | | Pirelli P Zero |
Szerokość całkowita: | | 1800 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Rozstaw przednich kół: | | 1445 mm |
Rozstaw tylnych kół: | | 1420 mm |
Waga samochodu: | | 640 kg (minimalna narzucona przez FIA) |
|
•Statystyki bolidu HRT F112 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2012 | |
| Albert Park | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | NZ | - | | | Albert Park | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | NZ | - | | | Sepang | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 22 | kara doliczenia 20 sekund za incydent z Vettelem | | Sepang | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | 21 | kara przejazdu przez boksy za spóźnialskich mechaników | | Shanghai | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 22 | | | Shanghai | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | 21 | | | Sakhir | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | 21 | | | Sakhir | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 20 | 20 | | | Catalunya | 23 | D. Clos | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Catalunya | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | NS | niedokręcone koło | | Catalunya | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | 19 | | | Monte Carlo | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | 15 | | | Monte Carlo | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 20 | NS | uszkodzenia z kolizji | | Gilles Villeneuve | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 20 | NS | hamulce | | Valencia | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | 18 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie prędkości w alei serwisowej | | Valencia | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 21 | 17 | | | Silverstone | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | 21 | | | Silverstone | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 21 | 20 | | | Silverstone | 23 | D. Clos | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hockenheim | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | 23 | | | Hockenheim | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 21 | | | Hockenheim | 23 | D. Clos | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hungaroring | 23 | D. Clos | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hungaroring | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | NS | wspomaganie kierownicy | | Hungaroring | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 22 | | | Spa-Francorchamps | 23 | D. Clos | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Spa-Francorchamps | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | NS | niedokręcone koło | | Spa-Francorchamps | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 21 | 18 | | | Monza | 23 | M. Qing Hua | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Monza | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 21 | 19 | | | Monza | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 18 | | | Marina Bay | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | 17 | | | Marina Bay | 23 | M. Qing Hua | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Marina Bay | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | NS | wypadek | | Suzuka | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 20 | 18 | | | Suzuka | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | NS | podwozie | | Yeongam | 23 | D. Clos | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Yeongam | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 20 | | | Yeongam | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | NS | przepustnica | | Buddh | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 21 | | | Buddh | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | NS | hamulce | | Yas Marina | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 22 | 17 | | | Yas Marina | 23 | M. Qing Hua | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Yas Marina | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | NS | hydraulika/kolizja z Rosbergiem | | Austin | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | 22 | | | Austin | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 21 | | | Austin | 23 | M. Qing Hua | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Interlagos | 23 | N. Karthikeyan | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 23 | 18 | | | Interlagos | 22 | P. de la Rosa | Cosworth CA2012 2.4 V8 | | 24 | 17 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|