F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Mercedes F1 W05 Hybrid (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 16 marca 2014
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 23 listopada 2014
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Australii - 16 marca 2014
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Abu Zabi - 23 listopada 2014
Pierwsze pole position:Grand Prix Australii - 16 marca 2014
Ostatnie pole position:Grand Prix Abu Zabi - 23 listopada 2014
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:16 (84.21%)
Zdobyte punkty:701
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie:wahacze oraz popychacze/ciągła aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory
Amortyzatory:Penske
Koła:Advanti z kutego magnezu
Opony:Pirelli P Zero
Hamulce:zaciski Brembo, tarcze i klocki z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego
Elektronika:standardowe ECU narzucone przez FIA oraz homologowany przez FIA elektroniczny i elektryczny system
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów, osiem przełożeń, mechanizm zmiany hydrauliczny
Sprzęgło:z włókna węglowego
Wymiary
Długość:4800 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Mercedes F1 W05 Hybrid ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20141938701163118125Mercedes PU106A 1.6T V6N. Rosberg, L. Hamilton
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2014
Albert Park6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V631 (naj. okr.)
Albert Park44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V61NSsilnik
Sepang44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V611 (naj. okr.)
Sepang6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V632
Sakhir6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V612 (naj. okr.)
Sakhir44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V621
Shanghai44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V611
Shanghai6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V642 (naj. okr.)
Catalunya6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V622
Catalunya44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V611
Monte Carlo44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V622
Monte Carlo6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V611
Gilles Villeneuve44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V62NShamulce
Gilles Villeneuve6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V612
Red Bull Ring 44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V692
Red Bull Ring 6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V631
Silverstone44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V661 (naj. okr.)
Silverstone6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V61NSskrzynia biegów
Hockenheim6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V611
Hockenheim44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V6203 (naj. okr.)
Hungaroring44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V6PL3
Hungaroring6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V614 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V612 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V62NSprowadzenie bolidu
Monza44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V611 (naj. okr.)
Monza6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V622
Marina Bay6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V62NSelektronika
Marina Bay44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V611 (naj. okr.)
Suzuka44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V621 (naj. okr.)
Suzuka6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V612
Soczi44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V611
Soczi6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V622
Austin44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V621
Austin6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V612
Interlagos44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V622 (naj. okr.)
Interlagos6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V611
Yas Marina6N. RosbergMercedes PU106A 1.6T V6114
Yas Marina44L. HamiltonMercedes PU106A 1.6T V621
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca