|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | wahacze oraz popychacze/ciągła aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory |
Amortyzatory: | | Penske |
Koła: | | Advanti z kutego magnezu |
Opony: | | Pirelli P Zero |
Hamulce: | | zaciski Brembo, tarcze i klocki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego |
Elektronika: | | standardowe ECU narzucone przez FIA oraz homologowany przez FIA elektroniczny i elektryczny system |
Przekładnia: | | półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów, osiem przełożeń, mechanizm zmiany hydrauliczny |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego |
| |
| Wymiary |
Długość: | | 4800 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Mercedes F1 W05 Hybrid ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2014 | |
| Albert Park | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Albert Park | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | NS | silnik | | Sepang | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Sepang | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 3 | 2 | | | Sakhir | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Sakhir | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 1 | | | Shanghai | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | | | Shanghai | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Catalunya | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 2 | | | Catalunya | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | | | Monte Carlo | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 2 | | | Monte Carlo | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | | | Gilles Villeneuve | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 2 | | | Red Bull Ring | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 9 | 2 | | | Red Bull Ring | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 3 | 1 | | | Silverstone | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 6 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | | | Hockenheim | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 20 | 3 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | PL | 3 | | | Hungaroring | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 4 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | NS | prowadzenie bolidu | | Monza | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 2 | | | Marina Bay | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | NS | elektronika | | Marina Bay | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Suzuka | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Suzuka | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 2 | | | Soczi | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | | | Soczi | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 2 | | | Austin | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 1 | | | Austin | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 2 | | | Interlagos | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Interlagos | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 1 | | | Yas Marina | 6 | N. Rosberg | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 1 | 14 | | | Yas Marina | 44 | L. Hamilton | Mercedes PU106A 1.6T V6 | | 2 | 1 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|