|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Epperly ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1960 | 1 | 6 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | Offenhauser 4.5 L4 | P. Goldsmith, J. Bryan, W. Weiler, J. Boyd, R. Amick, J. McWithey |
1959 | 1 | 4 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | J. Boyd, J. Bryan, T. Bettenhausen, P. Goldsmith |
1958 | 1 | 4 | 20 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | T. Bettenhausen, J. Rathmann, J. Bryan, G. Amick |
1957 | 1 | 2 | 15 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | J. Rathmann, S. Hanks |
1955 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | J. Rathmann |
|
Razem: | 5 | 17 | 44 | 2 (40.0%) | 5 (29.4%) | 0 (0.0%) | 2 (40.0%) | 5 (29.4%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1955 | |
| Indianapolis | 33 | J. Rathmann | Offenhauser 4.5 L4 | | 20 | 14 | | |
Sezon 1957 | |
| Indianapolis | 26 | J. Rathmann | Offenhauser 4.5 L4 | | 32 | 2 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 9 | S. Hanks | Offenhauser 4.5 L4 | | 13 | 1 | | |
Sezon 1958 | |
| Indianapolis | 33 | T. Bettenhausen | Offenhauser 4.5 L4 | | 9 | 4 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 2 | J. Rathmann | Offenhauser 4.5 L4 | | 20 | 5 | | | Indianapolis | 1 | J. Bryan | Offenhauser 4.5 L4 | | 7 | 1 | | | Indianapolis | 99 | G. Amick | Offenhauser 4.5 L4 | | 25 | 2 | | |
Sezon 1959 | |
| Indianapolis | 33 | J. Boyd | Offenhauser 4.5 L4 | | 11 | 6 | | | Indianapolis | 6 | J. Bryan | Offenhauser 4.5 L4 | | 20 | NS | sprzęgło | | Indianapolis | 1 | T. Bettenhausen | Offenhauser 4.5 L4 | | 15 | 4 | | | Indianapolis | 99 | P. Goldsmith | Offenhauser 4.5 L4 | | 16 | 5 | | |
Sezon 1960 | |
| Indianapolis | 99 | P. Goldsmith | Offenhauser 4.5 L4 | | 26 | 3 | | | Indianapolis | 10 | J. Bryan | Offenhauser 4.5 L4 | | 10 | NS | pompa paliwowa | | Indianapolis | 32 | W. Weiler | Offenhauser 4.5 L4 | | 15 | NS | wypadek | | Indianapolis | 8 | J. Boyd | Offenhauser 4.5 L4 | | 13 | NS | silnik | | Indianapolis | 27 | R. Amick | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | 11 | | | Indianapolis | 16 | J. McWithey | Offenhauser 4.5 L4 | | 32 | NS | hamulce |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|