|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Simca-Gordini T15 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1953 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Gordini 1.5 L4C | P. Birger, G. Berger |
1952 | 5 | 7 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Gordini 1.5 L4C Gordini | P. Bira, R. O'Brien, M. Trintignant, J. Claes, P. Frere |
1951 | 4 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | Gordini 1.5 L4C | A. Simon, M. Trintignant, R. Manzon, A. Gordini, J. Behra |
1950 | 3 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | Gordini 1.5 L4C | R. Manzon, M. Trintignant |
|
Razem: | 14 | 26 | 5 | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 18 (69.2%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1950 | |
| Monte Carlo | 10 | R. Manzon | Gordini 1.5 L4C | | 11 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 12 | M. Trintignant | Gordini 1.5 L4C | | 13 | NS | wypadek | | Reims | 44 | R. Manzon | Gordini 1.5 L4C | | 12 | 4 | | | Monza | 42 | M. Trintignant | Gordini 1.5 L4C | | 12 | NS | przewód wodny | | Monza | 44 | R. Manzon | Gordini 1.5 L4C | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1951 | |
| Reims | 34 | A. Simon | Gordini 1.5 L4C | | 21 | NS | silnik | | Reims | 32 | M. Trintignant | Gordini 1.5 L4C | | 18 | NS | silnik | | Reims | 30 | R. Manzon | Gordini 1.5 L4C | | 23 | NS | silnik | | Reims | 36 | A. Gordini | Gordini 1.5 L4C | | 17 | NS | silnik | | Nürburgring | 82 | R. Manzon | Gordini 1.5 L4C | | 9 | 7 | | | Nürburgring | 81 | M. Trintignant | Gordini 1.5 L4C | | 14 | NS | silnik | | Nürburgring | 83 | A. Simon | Gordini 1.5 L4C | | 12 | NS | silnik | | Monza | 50 | M. Trintignant | Gordini 1.5 L4C | | 12 | NW | oddał bolid Behrze | | Monza | 48 | A. Simon | Gordini 1.5 L4C | | 11 | 6 | | | Monza | 46 | R. Manzon | Gordini 1.5 L4C | | 13 | NS | silnik | | Monza | 50 | J. Behra | Gordini 1.5 L4C | | - | NS | tłok | | Pedralbes | 16 | A. Simon | Gordini 1.5 L4C | | 10 | NS | silnik | | Pedralbes | 14 | R. Manzon | Gordini 1.5 L4C | | 9 | 9 | | | Pedralbes | 12 | M. Trintignant | Gordini 1.5 L4C | | 11 | NS | silnik | |
Sezon 1952 | |
| Bremgarten | 10 | P. Bira | Gordini 1.5 L4C | | 11 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 44 | R. O'Brien | Gordini 1.5 L4C | | 22 | 14 | | | Spa-Francorchamps | 20 | P. Bira | Gordini 1.5 L4C | | 18 | 10 | | | Rouen-les-Essarts | 44 | M. Trintignant | Gordini | | 6 | 5 | | | Rouen-les-Essarts | 32 | J. Claes | Gordini 1.5 L4C | | 20 | NS | silnik | | Silverstone | 27 | J. Claes | Gordini 1.5 L4C | | 23 | 14 | | | Zandvoort | 14 | P. Frere | Gordini 1.5 L4C | | 11 | NS | sprzęgło | | Monza | 66 | J. Claes | Gordini 1.5 L4C | | NZ | - | | |
Sezon 1953 | |
| Buenos Aires | 34 | P. Birger | Gordini 1.5 L4C | | 14 | NS | dyferencjał | | Spa-Francorchamps | 34 | G. Berger | Gordini 1.5 L4C | | 20 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|