|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Connaught B ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1958 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Alta 2.5 L4 | B. Ecclestone, P. Emery, B. Kessler, J. Fairman, I. Bueb |
1957 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Alta 2.5 L4 | I. Bueb, S. Lewis-Evans |
1956 | 3 | 7 | 9 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | Alta 2.5 L4 | P. Scotti, D. Titterington, A. Scott Brown, J. Fairman, R. Flockhart, L. Leston |
1955 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Alta 2.5 L4 | P. Walker, T. Rolt, J. Fairman |
|
Razem: | 6 | 12 | 12 | 0 (0.0%) | 1 (8.3%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 8 (66.7%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1955 | |
| Aintree | 36 | P. Walker | Alta 2.5 L4 | | - | NS | układ przeniesienia napędu; jechał na zmianę z Roltem | | Aintree | 36 | T. Rolt | Alta 2.5 L4 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu; jechał na zmianę z Walkerem | | Aintree | 34 | J. Fairman | Alta 2.5 L4 | | 21 | NW | silnik | |
Sezon 1956 | |
| Spa-Francorchamps | 28 | P. Scotti | Alta 2.5 L4 | | 12 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Silverstone | 20 | D. Titterington | Alta 2.5 L4 | | 11 | NS | silnik | | Silverstone | 19 | A. Scott Brown | Alta 2.5 L4 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu | | Silverstone | 21 | J. Fairman | Alta 2.5 L4 | | 21 | 4 | | | Monza | 6 | J. Fairman | Alta 2.5 L4 | | 15 | 5 | | | Monza | 4 | R. Flockhart | Alta 2.5 L4 | | 23 | 3 | | | Monza | 2 | L. Leston | Alta 2.5 L4 | | 19 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1957 | |
| Monte Carlo | 12 | I. Bueb | Alta 2.5 L4 | | 16 | NS | zbiornik paliwa | | Monte Carlo | 10 | S. Lewis-Evans | Alta 2.5 L4 | | 13 | 4 | | |
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 12 | B. Ecclestone | Alta 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 14 | P. Emery | Alta 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 12 | B. Kessler | Alta 2.5 L4 | | NZ | - | | | Silverstone | 14 | J. Fairman | Alta 2.5 L4 | | 19 | NS | zapłon | | Silverstone | 14 | B. Ecclestone | Alta 2.5 L4 | | NZ | - | | | Silverstone | 15 | I. Bueb | Alta 2.5 L4 | | 17 | NS | skrzynia biegów |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|