F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BRM P25Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 13 maja 1956
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Argentyny - 7 lutego 1960
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Holandii - 31 maja 1959
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Holandii - 31 maja 1959
Pierwsze pole position:Grand Prix Holandii - 31 maja 1959
Ostatnie pole position:Grand Prix Holandii - 31 maja 1959
Zaliczone Grand Prix:21
Zwycięstwa:1 (4.76%)
Zdobyte punkty:46,5
Statystyki bolidu BRM P25 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196012000001BRM 2.5 L4G. Hill, J. Bonnier
 195972222,5121210BRM 2.5 L4R. Flockhart, J. Bonnier, H. Schell, S. Moss, H. Herrmann
 195892224020013BRM 2.5 L4H. Schell, J. Behra, M. Trintignant, J. Bonnier, R. Flockhart
 195735000005BRM 2.5 L4R. Salvadori, R. Flockhart, H. MacKay-Fraser, L. Leston, J. Fairman
 195613000003BRM 2.5 L4T. Brooks, M. Hawthorn, R. Flockhart
 Razem:215446,51
(4.8%) 
4
(7.4%) 
1
(4.8%) 
2
(9.5%) 
32
(59.3%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1956
Monte Carlo12T. BrooksBRM 2.5 L4-NWzawór
Monte Carlo10M. HawthornBRM 2.5 L4-NWsilnik
Silverstone24T. BrooksBRM 2.5 L49NSwypadek
Silverstone23M. HawthornBRM 2.5 L43NSukład przeniesienia napędu
Silverstone25R. FlockhartBRM 2.5 L417NSsilnik
Sezon 1957
Monte Carlo8R. SalvadoriBRM 2.5 L4NZ-
Monte Carlo6R. FlockhartBRM 2.5 L411NSsilnik
Rouen-les-Essarts28H. MacKay-FraserBRM 2.5 L412NSukład przeniesienia napędu
Rouen-les-Essarts26R. FlockhartBRM 2.5 L411NSwypadek
Aintree26L. LestonBRM 2.5 L412NSsilnik
Aintree24J. FairmanBRM 2.5 L416NSsilnik
Sezon 1958
Monte Carlo8H. SchellBRM 2.5 L4115
Monte Carlo6J. BehraBRM 2.5 L42NShamulce
Zandvoort14J. BehraBRM 2.5 L443
Zandvoort15H. SchellBRM 2.5 L472
Spa-Francorchamps10H. SchellBRM 2.5 L475
Spa-Francorchamps8J. BehraBRM 2.5 L410NSciśnienie oleju
Reims14J. BehraBRM 2.5 L49NSpompa paliwowa
Reims18M. TrintignantBRM 2.5 L47NSpompa paliwowa
Reims16H. SchellBRM 2.5 L43NSsilnik
Silverstone19J. BehraBRM 2.5 L48NSpęknięta opona/uderzył zająca
Silverstone20H. SchellBRM 2.5 L425
Nürburgring6H. SchellBRM 2.5 L48NShamulce
Nürburgring5J. BehraBRM 2.5 L49NSzawieszenie
Porto8J. BehraBRM 2.5 L444
Porto10H. SchellBRM 2.5 L476
Monza12J. BonnierBRM 2.5 L410NSukład przeniesienia napędu/pożar
Monza10H. SchellBRM 2.5 L49NSkolizja z von Tripsem
Monza8J. BehraBRM 2.5 L48NSsprzęgło
Ain-Diab18J. BonnierBRM 2.5 L484
Ain-Diab16H. SchellBRM 2.5 L4105
Ain-Diab14J. BehraBRM 2.5 L44NSsilnik
Ain-Diab20R. FlockhartBRM 2.5 L415NSsilnik
Sezon 1959
Monte Carlo20R. FlockhartBRM 2.5 L410NShamulce/poślizg
Monte Carlo18J. BonnierBRM 2.5 L47NShamulce
Monte Carlo16H. SchellBRM 2.5 L49NSwypadek
Zandvoort7J. BonnierBRM 2.5 L411
Zandvoort6H. SchellBRM 2.5 L46NSskrzynia biegów
Reims2S. MossBRM 2.5 L44ZDstart na "popych" (naj. okr.)
Reims44R. FlockhartBRM 2.5 L4136
Reims6H. SchellBRM 2.5 L497
Reims4J. BonnierBRM 2.5 L46NSsilnik
Aintree6S. MossBRM 2.5 L472 (naj. okr.)
Aintree42R. FlockhartBRM 2.5 L411NSpoślizg
Aintree10J. BonnierBRM 2.5 L410NSprzepustnica
Aintree8H. SchellBRM 2.5 L434
AVUS11H. HerrmannBRM 2.5 L411NSwypadek
AVUS10H. SchellBRM 2.5 L487
AVUS9J. BonnierBRM 2.5 L475
Monsanto Park6H. SchellBRM 2.5 L495
Monsanto Park8R. FlockhartBRM 2.5 L4117
Monsanto Park7J. BonnierBRM 2.5 L45NSsilnik
Monza2H. SchellBRM 2.5 L477
Monza6J. BonnierBRM 2.5 L4118
Monza4R. FlockhartBRM 2.5 L41513
Sezon 1960
Buenos Aires42G. HillBRM 2.5 L43NSprzegrzanie
Buenos Aires40J. BonnierBRM 2.5 L447
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca