|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Cooper T43 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1960 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Climax 1.5 L4 | V. Wilson, P. Drogo |
1959 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | OSCA 2.0 L4 | A. de Tomaso |
1958 | 4 | 7 | 8 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | Climax 1.9 L4 Climax 2.0 L4 Climax 1.5 L4 | S. Moss, R. Flockhart, M. Trintignant, I. Burgess, W. Seidel, D. Gibson, C. Goethals |
1957 | 5 | 12 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | Climax 2.0 L4 Climax 1.5 L4 | J. Brabham, L. Leston, M. MacDowel, R. Salvadori, D. Gibson, B. Naylor, T. Marsh |
|
Razem: | 11 | 22 | 10 | 1 (9.1%) | 1 (4.5%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 11 (50.0%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1957 | |
| Monte Carlo | 14 | J. Brabham | Climax 2.0 L4 | | 15 | 6 | brak paliwa/dopchał bolid do mety | | Monte Carlo | 16 | L. Leston | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Rouen-les-Essarts | 24 | M. MacDowel | Climax 1.5 L4 | | 15 | 7 | jechał na zmianę z Brabhamem | | Rouen-les-Essarts | 24 | J. Brabham | Climax 1.5 L4 | | - | 7 | jechał na zmianę z MacDowelem | | Rouen-les-Essarts | 22 | J. Brabham | Climax 2.0 L4 | | 13 | NS | wypadek | | Aintree | 36 | R. Salvadori | Climax 2.0 L4 | | 15 | 5 | | | Aintree | 34 | J. Brabham | Climax 2.0 L4 | | 13 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 24 | J. Brabham | Climax 1.5 L4 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Nürburgring | 29 | D. Gibson | Climax 1.5 L4 | | 24 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 23 | R. Salvadori | Climax 1.5 L4 | | 14 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 28 | B. Naylor | Climax 1.5 L4 | | 17 | 13 | | | Nürburgring | 25 | T. Marsh | Climax 1.5 L4 | | 22 | 15 | | | Pescara | 24 | J. Brabham | Climax 1.5 L4 | | 16 | 7 | | | Pescara | 22 | R. Salvadori | Climax 1.5 L4 | | 15 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1958 | |
| Buenos Aires | 14 | S. Moss | Climax 1.9 L4 | | 7 | 1 | | | Monte Carlo | 22 | R. Flockhart | Climax 2.0 L4 | | NZ | - | | | Silverstone | 4 | M. Trintignant | Climax 2.0 L4 | | 12 | 8 | | | Nürburgring | 26 | I. Burgess | Climax 1.5 L4 | | 11 | 7 | | | Nürburgring | 22 | W. Seidel | Climax 1.5 L4 | | 17 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 19 | D. Gibson | Climax 1.5 L4 | | 18 | NS | silnik | | Nürburgring | 27 | C. Goethals | Climax 1.5 L4 | | 23 | NS | pompa paliwowa | | Porto | 12 | M. Trintignant | Climax 2.0 L4 | | 9 | 8 | | |
Sezon 1959 | |
| Sebring | 14 | A. de Tomaso | OSCA 2.0 L4 | | 14 | NS | hamulce | |
Sezon 1960 | |
| Monza | 30 | V. Wilson | Climax 1.5 L4 | | 16 | NS | silnik | | Monza | 12 | P. Drogo | Climax 1.5 L4 | | 15 | 8 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|