|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Cooper T45 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1961 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Climax 1.5 L4 | J. Fairman |
1960 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Maserati 2.5 L4 Climax 1.5 L4 Climax 2.2 L4 Ferrari 2.4 L4 | K. Greene, W. Seidel, A. Owen, P. Lovely |
1959 | 5 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | Maserati 2.5 L4 Climax 2.0 L4 Climax 2.5 L4 Climax 1.5 L4 | R. Salvadori, J. Lucienbonnet, J. Fairman, K. Greene, P. Ashdown, M. Taylor, T. Parnell, G. Constantine |
1958 | 9 | 32 | 30 | 1 | 4 | 0 | 0 | 9 | Climax 2.0 L4 Climax 2.2 L4 Climax 1.5 L4 | M. Trintignant, R. Salvadori, J. Brabham, I. Burgess, B. Naylor, B. McLaren, T. Marsh, R. la Caze, A. Guelfi, T. Bridger, J. Fairman |
|
Razem: | 18 | 45 | 30 | 1 (5.6%) | 4 (8.9%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 18 (40.0%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 20 | M. Trintignant | Climax 2.0 L4 | | 5 | 1 | | | Monte Carlo | 18 | R. Salvadori | Climax 2.0 L4 | | 4 | NS | półoś napędowa | | Monte Carlo | 16 | J. Brabham | Climax 2.2 L4 | | 3 | 4 | | | Zandvoort | 7 | R. Salvadori | Climax 2.2 L4 | | 9 | 4 | | | Zandvoort | 9 | M. Trintignant | Climax 2.0 L4 | | 8 | 9 | | | Zandvoort | 8 | J. Brabham | Climax 2.0 L4 | | 5 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 22 | J. Brabham | Climax 2.2 L4 | | 8 | NS | przegrzanie | | Spa-Francorchamps | 24 | R. Salvadori | Climax 2.0 L4 | | 13 | 8 | | | Reims | 22 | J. Brabham | Climax 2.2 L4 | | 12 | 6 | | | Reims | 20 | R. Salvadori | Climax 2.0 L4 | | 14 | 11 | | | Silverstone | 10 | R. Salvadori | Climax 2.2 L4 | | 3 | 3 | | | Silverstone | 12 | I. Burgess | Climax 2.0 L4 | | 16 | NS | sprzęgło | | Silverstone | 11 | J. Brabham | Climax 2.0 L4 | | 10 | 6 | | | Nürburgring | 11 | M. Trintignant | Climax 2.2 L4 | | 7 | 3 | | | Nürburgring | 29 | B. Naylor | Climax 1.5 L4 | | 25 | NS | pompa paliwowa | | Nürburgring | 10 | R. Salvadori | Climax 2.2 L4 | | 6 | 2 | | | Nürburgring | 24 | J. Brabham | Climax 1.5 L4 | | 19 | NS | wypadek | | Nürburgring | 20 | B. McLaren | Climax 1.5 L4 | | 12 | 5 | | | Nürburgring | 30 | T. Marsh | Climax 1.5 L4 | | 14 | 8 | | | Porto | 16 | R. Salvadori | Climax 2.0 L4 | | 11 | 10 | | | Porto | 14 | J. Brabham | Climax 2.2 L4 | | 8 | 7 | | | Monza | 2 | M. Trintignant | Climax 2.2 L4 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 6 | R. Salvadori | Climax 2.2 L4 | | 14 | 5 | | | Monza | 4 | J. Brabham | Climax 2.0 L4 | | 15 | NS | kolizja z Gendebienem | | Ain-Diab | 50 | J. Brabham | Climax 1.5 L4 | | 19 | 11 | | | Ain-Diab | 28 | R. Salvadori | Climax 2.2 L4 | | 14 | 7 | | | Ain-Diab | 58 | R. la Caze | Climax 1.5 L4 | | 23 | 14 | | | Ain-Diab | 48 | A. Guelfi | Climax 1.5 L4 | | 25 | 15 | | | Ain-Diab | 56 | T. Bridger | Climax 1.5 L4 | | 22 | NS | wypadek | | Ain-Diab | 36 | M. Trintignant | Climax 2.2 L4 | | 9 | NS | silnik | | Ain-Diab | 52 | B. McLaren | Climax 1.5 L4 | | 21 | 13 | | | Ain-Diab | 30 | J. Fairman | Climax 2.0 L4 | | 11 | 8 | | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 38 | R. Salvadori | Maserati 2.5 L4 | | 8 | 6 | układ przeniesienia napędu | | Monte Carlo | 14 | J. Lucienbonnet | Climax 2.0 L4 | | NZ | - | | | Reims | 16 | R. Salvadori | Maserati 2.5 L4 | | 16 | NS | silnik | | Aintree | 38 | J. Fairman | Climax 2.5 L4 | | 15 | NS | skrzynia biegów | | Aintree | 54 | K. Greene | Climax 2.5 L4 | | NZ | - | | | Aintree | 52 | P. Ashdown | Climax 1.5 L4 | | 23 | 12 | | | Aintree | 50 | M. Taylor | Climax 1.5 L4 | | 24 | NS | układ przeniesienia napędu | | Aintree | 66 | T. Parnell | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monza | 22 | J. Fairman | Maserati 2.5 L4 | | 20 | NS | silnik | | Sebring | 16 | G. Constantine | Climax 2.5 L4 | | 15 | NS | silnik | | Sebring | 12 | R. Salvadori | Maserati 2.5 L4 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1960 | |
| Silverstone | 22 | K. Greene | Maserati 2.5 L4 | | 22 | NS | przegrzanie | | Monza | 10 | W. Seidel | Climax 1.5 L4 | | 13 | 9 | | | Monza | 8 | A. Owen | Climax 2.2 L4 | | 11 | NS | hamulce/wypadek | | Riverside | 25 | P. Lovely | Ferrari 2.4 L4 | | 20 | 11 | | |
Sezon 1961 | |
| Monza | 30 | J. Fairman | Climax 1.5 L4 | | 26 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|