F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Lotus 16Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Francji - 6 lipca 1958
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Wielkiej Brytanii - 16 lipca 1960
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:5
Statystyki bolidu Lotus 16 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196023000001Climax 2.5 L4A. Stacey, R. Larreta, D. Piper
 19598175000012Climax 2.5 L4
Climax 1.5 L4
G. Hill, B. Halford, P. Lovely, I. Ireland, D. Piper, A. Stacey
 195868000005Climax 2.0 L4
Climax 1.5 L4
Climax 2.2 L4
G. Hill, A. Stacey, C. Allison
 Razem:162850
(0.0%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
18
(64.3%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1958
Reims24G. HillClimax 2.0 L419NSprzegrzanie
Silverstone16G. HillClimax 2.0 L414NSciśnienie oleju
Silverstone18A. StaceyClimax 2.0 L420NSprzegrzanie
Nürburgring25G. HillClimax 1.5 L422NSukład smarowania
Nürburgring12C. AllisonClimax 2.0 L42410chłodnica/10th after 5 F2-Cars
Porto20G. HillClimax 2.2 L412NSpoślizg
Monza38G. HillClimax 2.2 L4126
Ain-Diab32G. HillClimax 2.0 L41216
Sezon 1959
Monte Carlo40G. HillClimax 2.5 L414NSpożar
Monte Carlo44B. HalfordClimax 1.5 L416NSkolizja z Allisonem i von Tripsem
Monte Carlo42P. LovelyClimax 2.5 L4NZ-
Zandvoort14G. HillClimax 2.5 L457
Zandvoort12I. IrelandClimax 2.5 L494
Reims34I. IrelandClimax 2.5 L415NSłożysko koła
Reims32G. HillClimax 2.5 L414NSchłodnica
Aintree28G. HillClimax 2.5 L499
Aintree64D. PiperClimax 1.5 L422NSsilnik
Aintree30A. StaceyClimax 2.5 L4128
AVUS16G. HillClimax 2.5 L410NSskrzynia biegów
AVUS15I. IrelandClimax 2.5 L413NSdyferencjał
Monsanto Park12I. IrelandClimax 2.5 L416NSskrzynia biegów
Monsanto Park11G. HillClimax 2.5 L415NSpoślizg/kolizja z P. Hillem
Monza18G. HillClimax 2.5 L410NSsprzęgło
Monza20I. IrelandClimax 2.5 L414NShamulce
Sebring11A. StaceyClimax 2.5 L412NSsprzęgło
Sebring10I. IrelandClimax 2.5 L495
Sezon 1960
Buenos Aires22A. StaceyClimax 2.5 L414NSkondycja kierowcy
Buenos Aires46R. LarretaClimax 2.5 L4159
Reims34D. PiperClimax 2.5 L4-NWsilnik
Silverstone26D. PiperClimax 2.5 L42312
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca