|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Cooper T51 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1963 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Maserati 1.5 L4 | T. Blokdyk |
1961 | 6 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Maserati 1.5 L4 | M. Trintignant, M. Natili, R. Pirocchi |
1960 | 9 | 54 | 36 | 1 | 4 | 1 | 1 | 26 | Maserati 2.5 L4 Climax 2.5 L4 Climax 2.2 L4 Castellotti 2.5 L4 Climax 1.5 L4 | R. Bonomi, S. Moss, J. Brabham, M. Trintignant, B. McLaren, C. Menditeguy, H. Schell, G. Scarlatti, B. Halford, I. Burgess, T. Brooks, M. Gregory, C. Bristow, G. Munaron, R. Salvadori, H. Taylor, C. G. de Beaufort, O. Gendebien, L. Bianchi, L. Reventlow, J. Fairman, C. Daigh, N. de Cabral, G. Cabianca, A. Thiele, P. Hill, R. Flockhart, W. von Trips |
1959 | 8 | 48 | 97,5 | 5 | 13 | 5 | 5 | 17 | Climax 1.5 L4 Climax 2.5 L4 Climax 2.2 L4 Maserati 2.5 L4 Borgward 1.5 L4 | L. Bianchi, I. Bueb, J. Brabham, M. Trintignant, B. McLaren, S. Moss, A. de Changy, M. Gregory, C. Davis, I. Burgess, H. Taylor, T. Taylor, B. Moss, H. Herrmann, C. Bristow, N. de Cabral, G. Scarlatti, H. Schell |
|
Razem: | 24 | 110 | 133,5 | 6 (25.0%) | 17 (15.5%) | 6 (25.0%) | 6 (25.0%) | 46 (41.8%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 10 | L. Bianchi | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 34 | I. Bueb | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 24 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 32 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 6 | 3 | | | Monte Carlo | 22 | B. McLaren | Climax 2.2 L4 | | 13 | 5 | | | Monte Carlo | 30 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monte Carlo | 12 | A. de Changy | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 26 | M. Gregory | Climax 2.5 L4 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 10 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 11 | 8 | | | Zandvoort | 9 | M. Gregory | Climax 2.5 L4 | | 7 | 3 | | | Zandvoort | 8 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 2 | 2 | | | Zandvoort | 11 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 3 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Reims | 12 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 10 | 5 | | | Reims | 20 | C. Davis | Maserati 2.5 L4 | | 17 | NS | wyciek oleju | | Reims | 10 | M. Gregory | Climax 2.5 L4 | | 7 | NS | kondycja kierowcy | | Reims | 18 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | 19 | NS | silnik | | Reims | 8 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 2 | 3 | | | Reims | 14 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 8 | 11 | | | Aintree | 18 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 4 | 5 | | | Aintree | 58 | H. Taylor | Climax 1.5 L4 | | 21 | 11 | | | Aintree | 44 | T. Taylor | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Aintree | 16 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 8 | 3 | (naj. okr.) | | Aintree | 56 | B. Moss | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Aintree | 24 | H. Herrmann | Maserati 2.5 L4 | | 19 | NS | sprzęgło | | Aintree | 14 | M. Gregory | Climax 2.5 L4 | | 5 | 7 | | | Aintree | 48 | C. Bristow | Borgward 1.5 L4 | | 16 | 10 | | | Aintree | 22 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Aintree | 12 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | | | Aintree | 46 | I. Bueb | Borgward 1.5 L4 | | 18 | 13 | | | AVUS | 7 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | AVUS | 3 | M. Gregory | Climax 2.5 L4 | | 5 | NS | silnik | | AVUS | 18 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | 15 | 6 | | | AVUS | 2 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 9 | NS | układ przeniesienia napędu | | AVUS | 8 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 12 | 4 | | | AVUS | 1 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 4 | NS | sprzęgło | | Monsanto Park | 5 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 4 | 4 | | | Monsanto Park | 1 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 2 | NS | kolizja z de Cabralem | | Monsanto Park | 4 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monsanto Park | 3 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 8 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monsanto Park | 18 | N. de Cabral | Maserati 2.5 L4 | | 14 | 10 | | | Monsanto Park | 2 | M. Gregory | Climax 2.5 L4 | | 3 | 2 | | | Monza | 40 | C. Davis | Maserati 2.5 L4 | | 18 | 11 | | | Monza | 10 | G. Scarlatti | Climax 2.5 L4 | | 12 | 12 | | | Monza | 16 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 13 | 9 | | | Monza | 8 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 9 | NS | silnik | | Monza | 14 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | | | Monza | 42 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | 16 | 14 | | | Monza | 12 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 3 | 3 | | | Sebring | 7 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | NS | układ przeniesienia napędu | | Sebring | 19 | H. Schell | Climax 2.2 L4 | | 3 | NS | sprzęgło | | Sebring | 6 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Sebring | 9 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 10 | 1 | | | Sebring | 8 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 2 | 4 | | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 4 | R. Bonomi | Maserati 2.5 L4 | | 17 | 11 | | | Buenos Aires | 38 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | - | 3 | jechał na zmianę z Trintignantem | | Buenos Aires | 18 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Buenos Aires | 38 | M. Trintignant | Climax 2.5 L4 | | 8 | 3 | jechał na zmianę z Mossem | | Buenos Aires | 16 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 13 | 1 | | | Buenos Aires | 36 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Buenos Aires | 6 | C. Menditeguy | Maserati 2.5 L4 | | 12 | 4 | | | Buenos Aires | 34 | H. Schell | Climax 2.2 L4 | | 9 | NS | pompa paliwowa | | Monte Carlo | 30 | G. Scarlatti | Castellotti 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 12 | B. Halford | Climax 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 42 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 18 | T. Brooks | Climax 2.5 L4 | | 3 | 4 | | | Monte Carlo | 40 | M. Gregory | Maserati 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 16 | C. Bristow | Climax 2.5 L4 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 30 | G. Munaron | Castellotti 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 14 | R. Salvadori | Climax 2.5 L4 | | 12 | NS | przegrzanie | | Monte Carlo | 44 | M. Trintignant | Maserati 2.5 L4 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 10 | H. Taylor | Climax 2.5 L4 | | 14 | 7 | | | Zandvoort | 20 | C. G. de Beaufort | Climax 1.5 L4 | | 17 | 8 | | | Zandvoort | 9 | T. Brooks | Climax 2.5 L4 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 19 | M. Gregory | Maserati 2.5 L4 | | - | NW | spór o pieniądze | | Zandvoort | 8 | C. Bristow | Climax 2.5 L4 | | 7 | NS | silnik | | Zandvoort | 18 | M. Trintignant | Maserati 2.5 L4 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 38 | T. Brooks | Climax 2.5 L4 | | 2 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 36 | C. Bristow | Climax 2.5 L4 | | 8 | NS | tragiczny wypadek | | Spa-Francorchamps | 34 | O. Gendebien | Climax 2.5 L4 | | 4 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 32 | L. Bianchi | Climax 2.5 L4 | | 14 | 6 | | | Reims | 46 | H. Taylor | Climax 2.5 L4 | | 13 | 4 | | | Reims | 38 | M. Trintignant | Maserati 2.5 L4 | | 18 | NS | kolizja z G. Hillem | | Reims | 44 | O. Gendebien | Climax 2.5 L4 | | 11 | 2 | | | Reims | 36 | L. Bianchi | Climax 2.5 L4 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Reims | 42 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | 20 | 10 | | | Reims | 30 | G. Munaron | Castellotti 2.5 L4 | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Reims | 48 | B. Halford | Climax 2.5 L4 | | 16 | 8 | silnik | | Reims | 40 | M. Gregory | Maserati 2.5 L4 | | 17 | 9 | | | Silverstone | 24 | L. Bianchi | Climax 2.5 L4 | | 17 | NS | elektryka | | Silverstone | 16 | M. Gregory | Maserati 2.5 L4 | | 14 | 14 | | | Silverstone | 3 | L. Reventlow | Climax 2.5 L4 | | - | NW | bolid poprowadził Daigh | | Silverstone | 23 | J. Fairman | Climax 2.5 L4 | | 15 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 15 | H. Taylor | Climax 2.5 L4 | | 16 | 8 | | | Silverstone | 3 | C. Daigh | Climax 2.5 L4 | | 19 | NS | przegrzanie | | Silverstone | 21 | G. Munaron | Castellotti 2.5 L4 | | 24 | 15 | | | Silverstone | 14 | O. Gendebien | Climax 2.5 L4 | | 12 | 9 | | | Silverstone | 17 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | 20 | NS | silnik | | Silverstone | 12 | T. Brooks | Climax 2.5 L4 | | 9 | 5 | | | Porto | 10 | H. Taylor | Climax 2.5 L4 | | - | ZD | wypadek/kontuzja | | Porto | 8 | O. Gendebien | Climax 2.5 L4 | | 14 | 7 | | | Porto | 32 | N. de Cabral | Maserati 2.5 L4 | | 15 | NS | wypadek | | Porto | 6 | T. Brooks | Climax 2.5 L4 | | 12 | 5 | | | Porto | 30 | M. Gregory | Maserati 2.5 L4 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 4 | G. Munaron | Castellotti 2.5 L4 | | 8 | NS | silnik | | Monza | 2 | G. Cabianca | Castellotti 2.5 L4 | | 4 | 4 | | | Monza | 36 | G. Scarlatti | Maserati 2.5 L4 | | 5 | NS | silnik | | Monza | 34 | A. Thiele | Maserati 2.5 L4 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Riverside | 9 | P. Hill | Climax 2.5 L4 | | 13 | 6 | | | Riverside | 4 | R. Flockhart | Climax 2.5 L4 | | 21 | NS | układ przeniesienia napędu | | Riverside | 19 | I. Burgess | Maserati 2.5 L4 | | 23 | NS | zapłon | | Riverside | 8 | H. Taylor | Climax 2.5 L4 | | 14 | 14 | | | Riverside | 18 | M. Trintignant | Maserati 2.5 L4 | | 19 | 15 | | | Riverside | 7 | O. Gendebien | Climax 2.5 L4 | | 8 | 12 | | | Riverside | 14 | R. Salvadori | Climax 2.5 L4 | | 15 | 8 | | | Riverside | 6 | T. Brooks | Climax 2.5 L4 | | 9 | NS | poślizg | | Riverside | 26 | W. von Trips | Maserati 2.5 L4 | | 16 | 9 | | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 42 | M. Trintignant | Maserati 1.5 L4 | | 15 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 26 | M. Trintignant | Maserati 1.5 L4 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Reims | 32 | M. Trintignant | Maserati 1.5 L4 | | 23 | 13 | | | Aintree | 62 | M. Natili | Maserati 1.5 L4 | | 28 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 20 | M. Trintignant | Maserati 1.5 L4 | | 21 | NS | silnik | | Monza | 48 | M. Trintignant | Maserati 1.5 L4 | | 22 | 9 | | | Monza | 60 | M. Natili | Maserati 1.5 L4 | | - | NW | bolid poprowadził Pirocchi/zgłoszenie przejął Lewis | | Monza | 58 | R. Pirocchi | Maserati 1.5 L4 | | 29 | 12 | | |
Sezon 1963 | |
| East London | 23 | T. Blokdyk | Maserati 1.5 L4 | | 19 | 12 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|