F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Cooper T51Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 10 maja 1959
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix RPA - 28 grudnia 1963
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Monako - 10 maja 1959
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Argentyny - 7 lutego 1960
Pierwsze pole position:Grand Prix Monako - 10 maja 1959
Ostatnie pole position:Grand Prix Argentyny - 7 lutego 1960
Zaliczone Grand Prix:24
Zwycięstwa:6 (25.00%)
Zdobyte punkty:133,5
Statystyki bolidu Cooper T51 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196311000000Maserati 1.5 L4T. Blokdyk
 196167000003Maserati 1.5 L4M. Trintignant, M. Natili, R. Pirocchi
 196095436141126Maserati 2.5 L4
Climax 2.5 L4
Climax 2.2 L4
Castellotti 2.5 L4
Climax 1.5 L4
R. Bonomi, S. Moss, J. Brabham, M. Trintignant, B. McLaren, C. Menditeguy, H. Schell, G. Scarlatti, B. Halford, I. Burgess, T. Brooks, M. Gregory, C. Bristow, G. Munaron, R. Salvadori, H. Taylor, C. G. de Beaufort, O. Gendebien, L. Bianchi, L. Reventlow, J. Fairman, C. Daigh, N. de Cabral, G. Cabianca, A. Thiele, P. Hill, R. Flockhart, W. von Trips
 195984897,55135517Climax 1.5 L4
Climax 2.5 L4
Climax 2.2 L4
Maserati 2.5 L4
Borgward 1.5 L4
L. Bianchi, I. Bueb, J. Brabham, M. Trintignant, B. McLaren, S. Moss, A. de Changy, M. Gregory, C. Davis, I. Burgess, H. Taylor, T. Taylor, B. Moss, H. Herrmann, C. Bristow, N. de Cabral, G. Scarlatti, H. Schell
 Razem:24110133,56
(25.0%) 
17
(15.5%) 
6
(25.0%) 
6
(25.0%) 
46
(41.8%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1959
Monte Carlo10L. BianchiClimax 1.5 L4NZ-
Monte Carlo34I. BuebClimax 1.5 L4NZ-
Monte Carlo24J. BrabhamClimax 2.5 L431 (naj. okr.)
Monte Carlo32M. TrintignantClimax 2.5 L463
Monte Carlo22B. McLarenClimax 2.2 L4135
Monte Carlo30S. MossClimax 2.5 L41NSukład przeniesienia napędu
Monte Carlo12A. de ChangyClimax 1.5 L4NZ-
Monte Carlo26M. GregoryClimax 2.5 L411NSskrzynia biegów
Zandvoort10M. TrintignantClimax 2.5 L4118
Zandvoort9M. GregoryClimax 2.5 L473
Zandvoort8J. BrabhamClimax 2.5 L422
Zandvoort11S. MossClimax 2.5 L43NSskrzynia biegów (naj. okr.)
Reims12B. McLarenClimax 2.5 L4105
Reims20C. DavisMaserati 2.5 L417NSwyciek oleju
Reims10M. GregoryClimax 2.5 L47NSkondycja kierowcy
Reims18I. BurgessMaserati 2.5 L419NSsilnik
Reims8J. BrabhamClimax 2.5 L423
Reims14M. TrintignantClimax 2.5 L4811
Aintree18M. TrintignantClimax 2.5 L445
Aintree58H. TaylorClimax 1.5 L42111
Aintree44T. TaylorClimax 1.5 L4NZ-
Aintree16B. McLarenClimax 2.5 L483 (naj. okr.)
Aintree56B. MossClimax 1.5 L4NZ-
Aintree24H. HerrmannMaserati 2.5 L419NSsprzęgło
Aintree14M. GregoryClimax 2.5 L457
Aintree48C. BristowBorgward 1.5 L41610
Aintree22I. BurgessMaserati 2.5 L413NSskrzynia biegów
Aintree12J. BrabhamClimax 2.5 L411
Aintree46I. BuebBorgward 1.5 L41813
AVUS7S. MossClimax 2.5 L42NSukład przeniesienia napędu
AVUS3M. GregoryClimax 2.5 L45NSsilnik
AVUS18I. BurgessMaserati 2.5 L4156
AVUS2B. McLarenClimax 2.5 L49NSukład przeniesienia napędu
AVUS8M. TrintignantClimax 2.5 L4124
AVUS1J. BrabhamClimax 2.5 L44NSsprzęgło
Monsanto Park5M. TrintignantClimax 2.5 L444
Monsanto Park1J. BrabhamClimax 2.5 L42NSkolizja z de Cabralem
Monsanto Park4S. MossClimax 2.5 L411 (naj. okr.)
Monsanto Park3B. McLarenClimax 2.5 L48NSukład przeniesienia napędu
Monsanto Park18N. de CabralMaserati 2.5 L41410
Monsanto Park2M. GregoryClimax 2.5 L432
Monza40C. DavisMaserati 2.5 L41811
Monza10G. ScarlattiClimax 2.5 L41212
Monza16M. TrintignantClimax 2.5 L4139
Monza8B. McLarenClimax 2.5 L49NSsilnik
Monza14S. MossClimax 2.5 L411
Monza42I. BurgessMaserati 2.5 L41614
Monza12J. BrabhamClimax 2.5 L433
Sebring7S. MossClimax 2.5 L41NSukład przeniesienia napędu
Sebring19H. SchellClimax 2.2 L43NSsprzęgło
Sebring6M. TrintignantClimax 2.5 L452 (naj. okr.)
Sebring9B. McLarenClimax 2.5 L4101
Sebring8J. BrabhamClimax 2.5 L424
Sezon 1960
Buenos Aires4R. BonomiMaserati 2.5 L41711
Buenos Aires38S. MossClimax 2.5 L4-3 jechał na zmianę z Trintignantem
Buenos Aires18J. BrabhamClimax 2.5 L410NSskrzynia biegów
Buenos Aires38M. TrintignantClimax 2.5 L483 jechał na zmianę z Mossem
Buenos Aires16B. McLarenClimax 2.5 L4131
Buenos Aires36S. MossClimax 2.5 L41NSzawieszenie (naj. okr.)
Buenos Aires6C. MenditeguyMaserati 2.5 L4124
Buenos Aires34H. SchellClimax 2.2 L49NSpompa paliwowa
Monte Carlo30G. ScarlattiCastellotti 2.5 L4NZ-
Monte Carlo12B. HalfordClimax 2.5 L4NZ-
Monte Carlo42I. BurgessMaserati 2.5 L4NZ-
Monte Carlo18T. BrooksClimax 2.5 L434
Monte Carlo40M. GregoryMaserati 2.5 L4NZ-
Monte Carlo16C. BristowClimax 2.5 L44NSskrzynia biegów
Monte Carlo30G. MunaronCastellotti 2.5 L4NZ-
Monte Carlo14R. SalvadoriClimax 2.5 L412NSprzegrzanie
Monte Carlo44M. TrintignantMaserati 2.5 L416NSskrzynia biegów
Zandvoort10H. TaylorClimax 2.5 L4147
Zandvoort20C. G. de BeaufortClimax 1.5 L4178
Zandvoort9T. BrooksClimax 2.5 L410NSskrzynia biegów
Zandvoort19M. GregoryMaserati 2.5 L4-NWspór o pieniądze
Zandvoort8C. BristowClimax 2.5 L47NSsilnik
Zandvoort18M. TrintignantMaserati 2.5 L416NSskrzynia biegów
Spa-Francorchamps38T. BrooksClimax 2.5 L42NSskrzynia biegów
Spa-Francorchamps36C. BristowClimax 2.5 L48NStragiczny wypadek
Spa-Francorchamps34O. GendebienClimax 2.5 L443
Spa-Francorchamps32L. BianchiClimax 2.5 L4146
Reims46H. TaylorClimax 2.5 L4134
Reims38M. TrintignantMaserati 2.5 L418NSkolizja z G. Hillem
Reims44O. GendebienClimax 2.5 L4112
Reims36L. BianchiClimax 2.5 L415NSukład przeniesienia napędu
Reims42I. BurgessMaserati 2.5 L42010
Reims30G. MunaronCastellotti 2.5 L419NSukład przeniesienia napędu
Reims48B. HalfordClimax 2.5 L4168silnik
Reims40M. GregoryMaserati 2.5 L4179
Silverstone24L. BianchiClimax 2.5 L417NSelektryka
Silverstone16M. GregoryMaserati 2.5 L41414
Silverstone3L. ReventlowClimax 2.5 L4-NWbolid poprowadził Daigh
Silverstone23J. FairmanClimax 2.5 L415NSpompa paliwowa
Silverstone15H. TaylorClimax 2.5 L4168
Silverstone3C. DaighClimax 2.5 L419NSprzegrzanie
Silverstone21G. MunaronCastellotti 2.5 L42415
Silverstone14O. GendebienClimax 2.5 L4129
Silverstone17I. BurgessMaserati 2.5 L420NSsilnik
Silverstone12T. BrooksClimax 2.5 L495
Porto10H. TaylorClimax 2.5 L4-ZDwypadek/kontuzja
Porto8O. GendebienClimax 2.5 L4147
Porto32N. de CabralMaserati 2.5 L415NSwypadek
Porto6T. BrooksClimax 2.5 L4125
Porto30M. GregoryMaserati 2.5 L411NSskrzynia biegów
Monza4G. MunaronCastellotti 2.5 L48NSsilnik
Monza2G. CabiancaCastellotti 2.5 L444
Monza36G. ScarlattiMaserati 2.5 L45NSsilnik
Monza34A. ThieleMaserati 2.5 L49NSskrzynia biegów
Riverside9P. HillClimax 2.5 L4136
Riverside4R. FlockhartClimax 2.5 L421NSukład przeniesienia napędu
Riverside19I. BurgessMaserati 2.5 L423NSzapłon
Riverside8H. TaylorClimax 2.5 L41414
Riverside18M. TrintignantMaserati 2.5 L41915
Riverside7O. GendebienClimax 2.5 L4812
Riverside14R. SalvadoriClimax 2.5 L4158
Riverside6T. BrooksClimax 2.5 L49NSpoślizg
Riverside26W. von TripsMaserati 2.5 L4169
Sezon 1961
Monte Carlo42M. TrintignantMaserati 1.5 L4157
Spa-Francorchamps26M. TrintignantMaserati 1.5 L419NSskrzynia biegów
Reims32M. TrintignantMaserati 1.5 L42313
Aintree62M. NatiliMaserati 1.5 L428NSskrzynia biegów
Nürburgring20M. TrintignantMaserati 1.5 L421NSsilnik
Monza48M. TrintignantMaserati 1.5 L4229
Monza60M. NatiliMaserati 1.5 L4-NWbolid poprowadził Pirocchi/zgłoszenie przejął Lewis
Monza58R. PirocchiMaserati 1.5 L42912
Sezon 1963
East London23T. BlokdykMaserati 1.5 L41912
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca