F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Lotus 18Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Argentyny - 7 lutego 1960
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix RPA - 1 stycznia 1965
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Monako - 29 maja 1960
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Monako - 14 maja 1961
Pierwsze pole position:Grand Prix Monako - 29 maja 1960
Ostatnie pole position:Grand Prix Monako - 14 maja 1961
Zaliczone Grand Prix:18
Zwycięstwa:3 (16.67%)
Zdobyte punkty:64
Statystyki bolidu Lotus 18 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196500000000Climax 1.5 L4C. Puzey
 196300000000Borgward 1.5 L4K. Kuhnke
 196222000000Climax 1.5 L4J. Campbell-Jones, J. Chamberlain, E. Prinoth
 196182412111111Climax 1.5 L4
Maserati 1.5 L4
C. Allison, S. Moss, M. May, H. Taylor, T. Taylor, I. Burgess, L. Bianchi, W. Seidel, W. Mairesse, T. Marsh, G. Ashmore, T. Maggs, T. Parnell, G. Starrabba, L. Ruby
 19608275227439Climax 2.5 L4I. Ireland, A. Stacey, S. Moss, J. Surtees, J. Clark, M. Taylor, R. Flockhart, J. Hall
 Razem:1853643
(16.7%) 
8
(15.1%) 
5
(27.8%) 
4
(22.2%) 
20
(37.7%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1960
Buenos Aires20I. IrelandClimax 2.5 L426
Monte Carlo24A. StaceyClimax 2.5 L413NSmocowanie silnika
Monte Carlo22I. IrelandClimax 2.5 L479
Monte Carlo28S. MossClimax 2.5 L411
Monte Carlo26J. SurteesClimax 2.5 L415NSukład przeniesienia napędu
Zandvoort5A. StaceyClimax 2.5 L48NSukład przeniesienia napędu
Zandvoort4I. IrelandClimax 2.5 L432
Zandvoort7S. MossClimax 2.5 L414 (naj. okr.)
Zandvoort6J. ClarkClimax 2.5 L411NSukład przeniesienia napędu
Spa-Francorchamps20M. TaylorClimax 2.5 L4-NWwypadek/kontuzja
Spa-Francorchamps12S. MossClimax 2.5 L4-NWwypadek/kontuzja
Spa-Francorchamps18J. ClarkClimax 2.5 L495
Spa-Francorchamps16A. StaceyClimax 2.5 L416NStragiczny wypadek
Spa-Francorchamps14I. IrelandClimax 2.5 L47NSwypadek (naj. okr.)
Reims24J. ClarkClimax 2.5 L4125
Reims22R. FlockhartClimax 2.5 L486
Reims20I. IrelandClimax 2.5 L447
Silverstone9J. SurteesClimax 2.5 L4112
Silverstone8J. ClarkClimax 2.5 L4816
Silverstone7I. IrelandClimax 2.5 L453
Porto12S. MossClimax 2.5 L44NSjazda w złym kierunku
Porto18J. SurteesClimax 2.5 L41NSchłodnica (naj. okr.)
Porto16I. IrelandClimax 2.5 L476
Porto14J. ClarkClimax 2.5 L483
Riverside5S. MossClimax 2.5 L411
Riverside12J. ClarkClimax 2.5 L4516
Riverside11J. SurteesClimax 2.5 L46NSpoślizg/kolizja z Clarkiem
Riverside10I. IrelandClimax 2.5 L472
Riverside24J. HallClimax 2.5 L4127
Sezon 1961
Monte Carlo32C. AllisonClimax 1.5 L4148
Monte Carlo20S. MossClimax 1.5 L411 (naj. okr.)
Monte Carlo8M. MayClimax 1.5 L413NSprzewód olejowy
Monte Carlo34H. TaylorClimax 1.5 L4NZ-
Zandvoort16T. TaylorClimax 1.5 L41413
Zandvoort14S. MossClimax 1.5 L444
Zandvoort18I. BurgessClimax 1.5 L4-NWrezerwowe zgłoszenie
Spa-Francorchamps16C. AllisonClimax 1.5 L4-NWwypadek/kontuzja
Spa-Francorchamps50I. BurgessClimax 1.5 L422NWnie opłacił startu
Spa-Francorchamps12L. BianchiClimax 1.5 L424NSwynajął bolid Seidela/wyciek oleju
Spa-Francorchamps48W. SeidelClimax 1.5 L421NWnie opłacił startu
Spa-Francorchamps10W. MairesseClimax 1.5 L423NSzapłon
Spa-Francorchamps42T. MarshClimax 1.5 L420NWnie opłacił startu
Reims46M. MayClimax 1.5 L42211
Reims38I. BurgessClimax 1.5 L42414
Aintree40G. AshmoreClimax 1.5 L426NSzapłon
Aintree50T. MaggsClimax 1.5 L42413
Aintree38T. ParnellClimax 1.5 L429NSsprzęgło
Aintree48T. MarshClimax 1.5 L427NSzapłon
Aintree44I. BurgessClimax 1.5 L42514
Aintree52W. SeidelClimax 1.5 L42217
Nürburgring27G. AshmoreClimax 1.5 L42516
Nürburgring26W. SeidelClimax 1.5 L423NSprowadzenie bolidu
Nürburgring37T. MarshClimax 1.5 L42015
Nürburgring25M. MayClimax 1.5 L4-NWwypadek
Nürburgring33T. MaggsClimax 1.5 L42211
Monza18G. AshmoreClimax 1.5 L425NSwypadek
Monza16T. ParnellClimax 1.5 L42710
Monza72G. StarrabbaMaserati 1.5 L430NSsilnik
Monza56W. SeidelClimax 1.5 L428NSsilnik
Watkins Glen26L. RubyClimax 1.5 L419NSiskrownik
Sezon 1962
Spa-Francorchamps4J. Campbell-JonesClimax 1.5 L41911
Aintree46J. ChamberlainClimax 1.5 L42015
Nürburgring30J. ChamberlainClimax 1.5 L4NZ-
Monza26J. ChamberlainClimax 1.5 L4NZ-
Monza54E. PrinothClimax 1.5 L4NZ-
Sezon 1963
Nürburgring27K. KuhnkeBorgward 1.5 L4NZ-
Sezon 1965
East London24C. PuzeyClimax 1.5 L4NP-
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca