|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Cooper T53 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1963 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Maserati 1.5 L4 Climax 1.5 L4 | E. Brambilla, F. Dochnal |
1962 | 6 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | Climax 1.5 L4 Alfa Romeo 1.5 L4 | J. Lewis, B. Collomb, T. Mayer, H. Sharp, M. Harris |
1961 | 8 | 31 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 | Climax 1.5 L4 Maserati 1.5 L4 | J. Surtees, M. Gregory, J. Lewis, L. Bandini, R. Salvadori, B. Collomb, I. Burgess, R. Penske, W. Hansgen, H. Sharp |
1960 | 7 | 14 | 72 | 5 | 10 | 3 | 4 | 2 | Climax 2.5 L4 | B. McLaren, J. Brabham |
|
Razem: | 21 | 53 | 81 | 5 (23.8%) | 10 (18.9%) | 3 (14.3%) | 4 (19.0%) | 19 (35.8%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1960 | |
| Monte Carlo | 10 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 11 | 2 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 8 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 2 | ZD | start na "popych" | | Zandvoort | 11 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 2 | 1 | | | Zandvoort | 12 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 9 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 4 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 13 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 2 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 16 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 18 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 9 | 3 | | | Silverstone | 2 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 3 | 4 | | | Silverstone | 1 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | | | Porto | 4 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 6 | 2 | | | Porto | 2 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 3 | 1 | | | Riverside | 3 | B. McLaren | Climax 2.5 L4 | | 10 | 3 | | | Riverside | 2 | J. Brabham | Climax 2.5 L4 | | 2 | 4 | (naj. okr.) | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 22 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 11 | 11 | silnik | | Monte Carlo | 14 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Zandvoort | 12 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 9 | 7 | | | Zandvoort | 17 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | - | NW | rezerwowe zgłoszenie | | Spa-Francorchamps | 44 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | 12 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 40 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 13 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 24 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 4 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 46 | L. Bandini | Maserati 1.5 L4 | | 17 | NS | łożysko koła | | Reims | 42 | R. Salvadori | Climax 1.5 L4 | | 15 | 8 | | | Reims | 40 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 7 | NS | wypadek | | Reims | 52 | B. Collomb | Climax 1.5 L4 | | 21 | NS | silnik | | Reims | 36 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | 16 | 12 | | | Reims | 44 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 18 | NS | przegrzanie | | Aintree | 60 | L. Bandini | Maserati 1.5 L4 | | 21 | 12 | | | Aintree | 34 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 10 | NS | dyferencjał | | Aintree | 46 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 15 | NS | prowadzenie bolidu | | Aintree | 42 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | 16 | 11 | | | Aintree | 36 | R. Salvadori | Climax 1.5 L4 | | 13 | 6 | | | Nürburgring | 28 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 18 | 9 | | | Nürburgring | 38 | B. Collomb | Climax 1.5 L4 | | 26 | NS | niesklasyfikowany | | Nürburgring | 19 | R. Salvadori | Climax 1.5 L4 | | 15 | 10 | | | Nürburgring | 32 | L. Bandini | Maserati 1.5 L4 | | 19 | NS | silnik | | Nürburgring | 18 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 10 | 5 | | | Nürburgring | 30 | I. Burgess | Climax 1.5 L4 | | 24 | 12 | | | Monza | 40 | R. Salvadori | Climax 1.5 L4 | | 18 | 6 | | | Monza | 62 | L. Bandini | Maserati 1.5 L4 | | 21 | 8 | | | Monza | 60 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 16 | 4 | | | Monza | 42 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 19 | NS | wypadek | | Watkins Glen | 19 | R. Salvadori | Climax 1.5 L4 | | 12 | NS | silnik | | Watkins Glen | 18 | J. Surtees | Climax 1.5 L4 | | 9 | NS | silnik | | Watkins Glen | 6 | R. Penske | Climax 1.5 L4 | | 16 | 8 | | | Watkins Glen | 60 | W. Hansgen | Climax 1.5 L4 | | 14 | NS | wypadek | | Watkins Glen | 3 | H. Sharp | Climax 1.5 L4 | | 17 | 10 | | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 21 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 19 | 8 | | | Rouen-les-Essarts | 42 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 16 | NS | hamulce/kolizja z Hillem | | Aintree | 42 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 15 | 10 | | | Nürburgring | 31 | B. Collomb | Climax 1.5 L4 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 20 | J. Lewis | Climax 1.5 L4 | | 21 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 23 | T. Mayer | Climax 1.5 L4 | | 11 | NS | zapłon | | Watkins Glen | 24 | H. Sharp | Climax 1.5 L4 | | 14 | 11 | | | East London | 22 | M. Harris | Alfa Romeo 1.5 L4 | | 15 | NS | łożysko koła | |
Sezon 1963 | |
| Monza | 62 | E. Brambilla | Maserati 1.5 L4 | | NZ | - | | | Mexico City | 20 | F. Dochnal | Climax 1.5 L4 | | - | NW | wypadek |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|