|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Kurtis Kraft 2000 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1955 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | A. Keller |
1953 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | C. Scarborough, B. Scott |
1952 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Offenhauser 4.5 L4 | B. Scott, B. Sweikert, J. McDowell, C. Griffith |
1951 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | Offenhauser 4.5 L4 | T. Ruttman, B. Schindler, C. Scarborough, G. Force, C. Griffith |
1950 | 1 | 8 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | Offenhauser 4.5 L4 | D. Dinsmore, T. Bettenhausen, M. Hellings, J. McDowell, W. Brown, W. Faulkner, S. Hanks, J. Hoyt, J. Chitwood |
|
Razem: | 5 | 19 | 2 | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 1 (20.0%) | 0 (0.0%) | 10 (52.6%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1950 | |
| Indianapolis | 69 | D. Dinsmore | Offenhauser 4.5 L4 | | 7 | NS | wyciek oleju | | Indianapolis | 17 | T. Bettenhausen | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 5 | jechał na zmianę z Chitwoodem | | Indianapolis | 15 | M. Hellings | Offenhauser 4.5 L4 | | 26 | 13 | | | Indianapolis | 62 | J. McDowell | Offenhauser 4.5 L4 | | 33 | 18 | | | Indianapolis | 4 | W. Brown | Offenhauser 4.5 L4 | | 20 | 19 | | | Indianapolis | 98 | W. Faulkner | Offenhauser 4.5 L4 | | 1 | 7 | | | Indianapolis | 23 | S. Hanks | Offenhauser 4.5 L4 | | 25 | NS | ciśnienie oleju | | Indianapolis | 81 | J. Hoyt | Offenhauser 4.5 L4 | | 15 | 21 | | | Indianapolis | 17 | J. Chitwood | Offenhauser 4.5 L4 | | 9 | 5 | jechał na zmianę z Bettenhausenem | |
Sezon 1951 | |
| Indianapolis | 98 | T. Ruttman | Offenhauser 4.5 L4 | | 6 | NS | silnik | | Indianapolis | 10 | B. Schindler | Offenhauser 4.5 L4 | | 16 | NS | silnik | | Indianapolis | 73 | C. Scarborough | Offenhauser 4.5 L4 | | 15 | NS | łożysko koła | | Indianapolis | 69 | G. Force | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | NS | silnik | | Indianapolis | 23 | C. Griffith | Offenhauser 4.5 L4 | | 18 | NS | tylna oś | |
Sezon 1952 | |
| Indianapolis | 93 | B. Scott | Offenhauser 4.5 L4 | | 25 | NS | układ przeniesienia napędu | | Indianapolis | 73 | B. Sweikert | Offenhauser 4.5 L4 | | 32 | NS | dyferencjał | | Indianapolis | 31 | J. McDowell | Offenhauser 4.5 L4 | | 33 | 21 | | | Indianapolis | 22 | C. Griffith | Offenhauser 4.5 L4 | | 9 | 9 | | |
Sezon 1953 | |
| Indianapolis | 73 | C. Scarborough | Offenhauser 4.5 L4 | | 19 | 12 | jechał na zmianę ze Scottem | | Indianapolis | 73 | B. Scott | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 12 | jechał na zmianę ze Scarboroughem | |
Sezon 1955 | |
| Indianapolis | 42 | A. Keller | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | NS | wypadek |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|