|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 21 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 30 | I. Ireland | Climax 1.5 L4 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Monte Carlo | 28 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 3 | 10 | | | Zandvoort | 15 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 10 | 3 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 34 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 16 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 32 | I. Ireland | Climax 1.5 L4 | | 18 | NS | silnik | | Reims | 48 | W. Mairesse | Climax 1.5 L4 | | 20 | NS | silnik | | Reims | 8 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 5 | 3 | | | Reims | 6 | I. Ireland | Climax 1.5 L4 | | 10 | 4 | | | Aintree | 16 | I. Ireland | Climax 1.5 L4 | | 7 | 10 | | | Aintree | 18 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 8 | NS | wyciek oleju | | Nürburgring | 15 | I. Ireland | Climax 1.5 L4 | | 16 | NS | pożar | | Nürburgring | 14 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 8 | 4 | | | Monza | 28 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 11 | NS | łożysko koła | | Monza | 36 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 7 | NS | kolizja z von Tripsem | | Watkins Glen | 15 | I. Ireland | Climax 1.5 L4 | | 8 | 1 | | | Watkins Glen | 14 | J. Clark | Climax 1.5 L4 | | 5 | 7 | | |
Sezon 1962 | |
| Monte Carlo | 46 | J. Siffert | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 22 | J. Siffert | Climax 1.5 L4 | | 17 | 10 | | | Nürburgring | 19 | J. Siffert | Climax 1.5 L4 | | 17 | 12 | | | Watkins Glen | 25 | J. Hall | Climax 1.5 L4 | | - | NW | silnik | | East London | 20 | N. Lederle | Climax 1.5 L4 | | 10 | 6 | | | East London | 14 | E. Pieterse | Climax 1.5 L4 | | 13 | 10 | | |
Sezon 1963 | |
| East London | 7 | E. Pieterse | Climax 1.5 L4 | | 12 | NS | silnik | |
Sezon 1965 | |
| East London | 23 | N. Lederle | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | East London | 22 | E. Pieterse | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|