|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 25 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1967 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | BRM 1.5 V8 BRM 2.0 V8 | P. Courage, C. Irwin |
1966 | 8 | 8 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | BRM 2.0 V8 | M. Spence |
1965 | 10 | 24 | 11 | 1 | 1 | 1 | 1 | 11 | BRM 1.5 V8 Climax 1.5 V8 | T. Maggs, M. Hailwood, R. Attwood, I. Ireland, J. Clark, C. Amon, M. Spence, G. Mitter, G. Russo, M. Solana |
1964 | 10 | 31 | 47 | 3 | 5 | 4 | 3 | 12 | Climax 1.5 V8 BRM 1.5 V8 | P. Arundell, M. Hailwood, C. Amon, J. Clark, P. Revson, M. Spence, G. Mitter |
1963 | 10 | 23 | 74 | 7 | 9 | 7 | 6 | 6 | Climax 1.5 V8 | T. Taylor, J. Clark, J. Brabham, P. Arundell, M. Spence, P. Rodriguez |
1962 | 9 | 13 | 30 | 3 | 3 | 6 | 5 | 6 | Climax 1.5 V8 | J. Clark, T. Taylor |
|
Razem: | 49 | 101 | 166 | 14 (28.6%) | 18 (17.8%) | 18 (36.7%) | 15 (30.6%) | 42 (41.6%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 4 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 3 | 9 | | | Monte Carlo | 18 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | sprzęgło (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 16 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 12 | 1 | (naj. okr.) | | Rouen-les-Essarts | 14 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 12 | 8 | | | Rouen-les-Essarts | 12 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | zawieszenie | | Aintree | 20 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 5 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 3 | 4 | | | Monza | 22 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 20 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 9 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 8 | 12 | | | Watkins Glen | 8 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | East London | 2 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | East London | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | wyciek oleju (naj. okr.) | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 10 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 9 | 6 | | | Monte Carlo | 9 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 8 | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 3 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 15 | 9 | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 2 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 11 | NS | kondycja kierowcy/kontuzja z treningów | | Spa-Francorchamps | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 8 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 8 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 10 | 10 | | | Zandvoort | 6 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 22 | P. Arundell | Climax 1.5 V8 | | - | NW | jeździł tylko na treningach | | Reims | 20 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 7 | 13 | układ przeniesienia napędu | | Reims | 18 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 5 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 10 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 4 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | | | Nürburgring | 4 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 18 | 8 | | | Nürburgring | 3 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 2 | | | Monza | 8 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 6 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 9 | 13 | ciśnienie oleju | | Watkins Glen | 9 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 7 | NS | elektryka | | Watkins Glen | 8 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 10 | P. Rodriguez | Climax 1.5 V8 | | 13 | NS | silnik | | Mexico City | 9 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 12 | NS | silnik | | Mexico City | 8 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | 10 | P. Rodriguez | Climax 1.5 V8 | | 20 | NS | zawieszenie | | East London | 2 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 8 | 8 | | | East London | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 11 | P. Arundell | Climax 1.5 V8 | | 6 | 3 | | | Monte Carlo | 18 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 15 | 6 | | | Monte Carlo | 17 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 12 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 4 | silnik | | Zandvoort | 20 | P. Arundell | Climax 1.5 V8 | | 6 | 3 | | | Zandvoort | 18 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 12 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 14 | 12 | dyferencjał | | Zandvoort | 10 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 13 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 27 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 11 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 24 | P. Arundell | Climax 1.5 V8 | | 4 | 9 | przegrzanie | | Spa-Francorchamps | 23 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 6 | 1 | | | Rouen-les-Essarts | 36 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 13 | 8 | | | Rouen-les-Essarts | 34 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 14 | 10 | | | Rouen-les-Essarts | 4 | P. Arundell | Climax 1.5 V8 | | 4 | 4 | | | Rouen-les-Essarts | 36 | P. Revson | BRM 1.5 V8 | | - | NW | bolid poprowadził Hailwood | | Rouen-les-Essarts | 2 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | silnik | | Brands Hatch | 2 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 13 | 9 | | | Brands Hatch | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 15 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 11 | NS | sprzęgło | | Brands Hatch | 14 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | przewód olejowy | | Nürburgring | 15 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 13 | NS | silnik | | Nürburgring | 14 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 9 | 11 | zawieszenie | | Nürburgring | 23 | G. Mitter | Climax 1.5 V8 | | 19 | 9 | | | Zeltweg | 17 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 18 | 8 | | | Zeltweg | 16 | C. Amon | Climax 1.5 V8 | | 17 | NS | silnik | | Monza | 8 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | silnik | | Monza | 40 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | silnik | | Watkins Glen | 14 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 16 | 8 | przewód olejowy | | Watkins Glen | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | wtrysk; jechał na zmianę ze Spence (naj. okr.) | | Watkins Glen | 1 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | - | NS | wtrysk; jechał na zmianę z Clarkiem | | Watkins Glen | 15 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 11 | NS | silnik | | Mexico City | 15 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 14 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | przegrzanie | | Mexico City | 2 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 5 | 4 | | |
Sezon 1965 | |
| East London | 15 | T. Maggs | BRM 1.5 V8 | | 13 | 11 | | | Monte Carlo | 16 | M. Hailwood | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 15 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 6 | NS | koło/wypadek | | Spa-Francorchamps | 23 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 13 | 14 | poślizg w deszczu | | Spa-Francorchamps | 22 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 16 | 13 | | | Clermont-Ferrand | 22 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Clermont-Ferrand | 6 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Clermont-Ferrand | 24 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 8 | NS | układ paliwowy | | Silverstone | 23 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 15 | NS | silnik | | Silverstone | 22 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 16 | 13 | | | Zandvoort | 38 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 13 | 10 | | | Zandvoort | 34 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 17 | 12 | | | Zandvoort | 8 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 8 | 8 | | | Nürburgring | 3 | G. Mitter | Climax 1.5 V8 | | 12 | NS | wyciek wody | | Nürburgring | 20 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 16 | NS | wyciek wody | | Nürburgring | 19 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 15 | NS | elektryka | | Monza | 28 | G. Russo | Climax 1.5 V8 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 40 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 13 | 6 | | | Monza | 38 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 18 | 9 | | | Watkins Glen | 21 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 16 | 10 | | | Watkins Glen | 18 | M. Solana | Climax 1.5 V8 | | 17 | 12 | | | Watkins Glen | 22 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 18 | NS | kondycja fizyczna | | Mexico City | 22 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | - | NW | usunięty z zespołu | | Mexico City | 21 | R. Attwood | BRM 1.5 V8 | | 16 | 6 | | | Mexico City | 18 | M. Solana | Climax 1.5 V8 | | 9 | NS | zapłon | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 6 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 12 | NS | zawieszenie | | Spa-Francorchamps | 16 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 7 | NS | wypadek | | Reims | 32 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 10 | NS | sprzęgło | | Brands Hatch | 17 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 9 | NS | wyciek oleju | | Zandvoort | 32 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 12 | 5 | | | Nürburgring | 15 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 13 | NS | alternator | | Monza | 42 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 14 | 5 | | | Watkins Glen | 18 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | 12 | NS | zapłon | | Mexico City | 18 | M. Spence | BRM 2.0 V8 | | - | NW | wypadek | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 16 | P. Courage | BRM 1.5 V8 | | 18 | NS | układ paliwowy | | Zandvoort | 18 | C. Irwin | BRM 2.0 V8 | | 13 | 7 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|