F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Lotus 25Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Holandii - 20 maja 1962
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Holandii - 4 czerwca 1967
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Belgii - 17 czerwca 1962
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Francji - 27 czerwca 1965
Pierwsze pole position:Grand Prix Monako - 3 czerwca 1962
Ostatnie pole position:Grand Prix Francji - 27 czerwca 1965
Zaliczone Grand Prix:49
Zwycięstwa:14 (28.57%)
Zdobyte punkty:166
Statystyki bolidu Lotus 25 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196722000001BRM 1.5 V8
BRM 2.0 V8
P. Courage, C. Irwin
 196688400006BRM 2.0 V8M. Spence
 1965102411111111BRM 1.5 V8
Climax 1.5 V8
T. Maggs, M. Hailwood, R. Attwood, I. Ireland, J. Clark, C. Amon, M. Spence, G. Mitter, G. Russo, M. Solana
 1964103147354312Climax 1.5 V8
BRM 1.5 V8
P. Arundell, M. Hailwood, C. Amon, J. Clark, P. Revson, M. Spence, G. Mitter
 196310237479766Climax 1.5 V8T. Taylor, J. Clark, J. Brabham, P. Arundell, M. Spence, P. Rodriguez
 19629133033656Climax 1.5 V8J. Clark, T. Taylor
 Razem:4910116614
(28.6%) 
18
(17.8%) 
18
(36.7%) 
15
(30.6%) 
42
(41.6%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1962
Zandvoort4J. ClarkClimax 1.5 V839
Monte Carlo18J. ClarkClimax 1.5 V81NSsprzęgło (naj. okr.)
Spa-Francorchamps16J. ClarkClimax 1.5 V8121 (naj. okr.)
Rouen-les-Essarts14T. TaylorClimax 1.5 V8128
Rouen-les-Essarts12J. ClarkClimax 1.5 V81NSzawieszenie
Aintree20J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Nürburgring5J. ClarkClimax 1.5 V834
Monza22T. TaylorClimax 1.5 V816NSskrzynia biegów
Monza20J. ClarkClimax 1.5 V81NSskrzynia biegów
Watkins Glen9T. TaylorClimax 1.5 V8812
Watkins Glen8J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
East London2T. TaylorClimax 1.5 V89NSskrzynia biegów
East London1J. ClarkClimax 1.5 V81NSwyciek oleju (naj. okr.)
Sezon 1963
Monte Carlo10T. TaylorClimax 1.5 V896
Monte Carlo9J. ClarkClimax 1.5 V818skrzynia biegów
Monte Carlo3J. BrabhamClimax 1.5 V8159skrzynia biegów
Spa-Francorchamps2T. TaylorClimax 1.5 V811NSkondycja kierowcy/kontuzja z treningów
Spa-Francorchamps1J. ClarkClimax 1.5 V881 (naj. okr.)
Zandvoort8T. TaylorClimax 1.5 V81010
Zandvoort6J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Reims22P. ArundellClimax 1.5 V8-NWjeździł tylko na treningach
Reims20T. TaylorClimax 1.5 V8713układ przeniesienia napędu
Reims18J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Silverstone5T. TaylorClimax 1.5 V810NSpompa paliwowa
Silverstone4J. ClarkClimax 1.5 V811
Nürburgring4T. TaylorClimax 1.5 V8188
Nürburgring3J. ClarkClimax 1.5 V812
Monza8J. ClarkClimax 1.5 V831 (naj. okr.)
Monza6M. SpenceClimax 1.5 V8913ciśnienie oleju
Watkins Glen9T. TaylorClimax 1.5 V87NSelektryka
Watkins Glen8J. ClarkClimax 1.5 V823 (naj. okr.)
Watkins Glen10P. RodriguezClimax 1.5 V813NSsilnik
Mexico City9T. TaylorClimax 1.5 V812NSsilnik
Mexico City8J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Mexico City10P. RodriguezClimax 1.5 V820NSzawieszenie
East London2T. TaylorClimax 1.5 V888
East London1J. ClarkClimax 1.5 V811
Sezon 1964
Monte Carlo11P. ArundellClimax 1.5 V863
Monte Carlo18M. HailwoodBRM 1.5 V8156
Monte Carlo17C. AmonBRM 1.5 V8NZ-
Monte Carlo12J. ClarkClimax 1.5 V814silnik
Zandvoort20P. ArundellClimax 1.5 V863
Zandvoort18J. ClarkClimax 1.5 V821 (naj. okr.)
Zandvoort12M. HailwoodBRM 1.5 V81412dyferencjał
Zandvoort10C. AmonBRM 1.5 V8135
Spa-Francorchamps27C. AmonBRM 1.5 V811NSsilnik
Spa-Francorchamps24P. ArundellClimax 1.5 V849przegrzanie
Spa-Francorchamps23J. ClarkClimax 1.5 V861
Rouen-les-Essarts36M. HailwoodBRM 1.5 V8138
Rouen-les-Essarts34C. AmonBRM 1.5 V81410
Rouen-les-Essarts4P. ArundellClimax 1.5 V844
Rouen-les-Essarts36P. RevsonBRM 1.5 V8-NWbolid poprowadził Hailwood
Rouen-les-Essarts2J. ClarkClimax 1.5 V81NSsilnik
Brands Hatch2M. SpenceClimax 1.5 V8139
Brands Hatch1J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Brands Hatch15C. AmonBRM 1.5 V811NSsprzęgło
Brands Hatch14M. HailwoodBRM 1.5 V812NSprzewód olejowy
Nürburgring15M. HailwoodBRM 1.5 V813NSsilnik
Nürburgring14C. AmonBRM 1.5 V8911zawieszenie
Nürburgring23G. MitterClimax 1.5 V8199
Zeltweg17M. HailwoodBRM 1.5 V8188
Zeltweg16C. AmonClimax 1.5 V817NSsilnik
Monza8J. ClarkClimax 1.5 V84NSsilnik
Monza40M. HailwoodBRM 1.5 V817NSsilnik
Watkins Glen14M. HailwoodBRM 1.5 V8168przewód olejowy
Watkins Glen1J. ClarkClimax 1.5 V81NSwtrysk; jechał na zmianę ze Spence (naj. okr.)
Watkins Glen1M. SpenceClimax 1.5 V8-NSwtrysk; jechał na zmianę z Clarkiem
Watkins Glen15C. AmonBRM 1.5 V811NSsilnik
Mexico City15C. AmonBRM 1.5 V812NSskrzynia biegów
Mexico City14M. HailwoodBRM 1.5 V817NSprzegrzanie
Mexico City2M. SpenceClimax 1.5 V854
Sezon 1965
East London15T. MaggsBRM 1.5 V81311
Monte Carlo16M. HailwoodBRM 1.5 V812NSskrzynia biegów
Monte Carlo15R. AttwoodBRM 1.5 V86NSkoło/wypadek
Spa-Francorchamps23R. AttwoodBRM 1.5 V81314poślizg w deszczu
Spa-Francorchamps22I. IrelandBRM 1.5 V81613
Clermont-Ferrand22I. IrelandBRM 1.5 V817NSskrzynia biegów
Clermont-Ferrand6J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Clermont-Ferrand24C. AmonBRM 1.5 V88NSukład paliwowy
Silverstone23I. IrelandBRM 1.5 V815NSsilnik
Silverstone22R. AttwoodBRM 1.5 V81613
Zandvoort38I. IrelandBRM 1.5 V81310
Zandvoort34R. AttwoodBRM 1.5 V81712
Zandvoort8M. SpenceClimax 1.5 V888
Nürburgring3G. MitterClimax 1.5 V812NSwyciek wody
Nürburgring20R. AttwoodBRM 1.5 V816NSwyciek wody
Nürburgring19C. AmonBRM 1.5 V815NSelektryka
Monza28G. RussoClimax 1.5 V820NSskrzynia biegów
Monza40R. AttwoodBRM 1.5 V8136
Monza38I. IrelandBRM 1.5 V8189
Watkins Glen21R. AttwoodBRM 1.5 V81610
Watkins Glen18M. SolanaClimax 1.5 V81712
Watkins Glen22I. IrelandBRM 1.5 V818NSkondycja fizyczna
Mexico City22I. IrelandBRM 1.5 V8-NWusunięty z zespołu
Mexico City21R. AttwoodBRM 1.5 V8166
Mexico City18M. SolanaClimax 1.5 V89NSzapłon
Sezon 1966
Monte Carlo6M. SpenceBRM 2.0 V812NSzawieszenie
Spa-Francorchamps16M. SpenceBRM 2.0 V87NSwypadek
Reims32M. SpenceBRM 2.0 V810NSsprzęgło
Brands Hatch17M. SpenceBRM 2.0 V89NSwyciek oleju
Zandvoort32M. SpenceBRM 2.0 V8125
Nürburgring15M. SpenceBRM 2.0 V813NSalternator
Monza42M. SpenceBRM 2.0 V8145
Watkins Glen18M. SpenceBRM 2.0 V812NSzapłon
Mexico City18M. SpenceBRM 2.0 V8-NWwypadek
Sezon 1967
Kyalami16P. CourageBRM 1.5 V818NSukład paliwowy
Zandvoort18C. IrwinBRM 2.0 V8137
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca