|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu BRM P57 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1965 | 4 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | BRM 1.5 V8 | L. Bianchi, M. Gregory, W. Mairesse, R. Bussinello, G. Bassi |
1964 | 8 | 13 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | BRM 1.5 V8 | M. Trintignant, T. Maggs, G. Baghetti |
1963 | 10 | 23 | 65 | 2 | 9 | 2 | 0 | 6 | BRM 1.5 V8 | R. Ginther, G. Hill, L. Bandini, M. Trintignant, M. Solana |
1962 | 9 | 16 | 62 | 4 | 8 | 1 | 3 | 2 | BRM 1.5 V8 | G. Hill, R. Ginther |
|
Razem: | 31 | 59 | 133 | 6 (19.4%) | 17 (28.8%) | 3 (9.7%) | 3 (9.7%) | 15 (25.4%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 17 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 1 | | | Monte Carlo | 10 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 6 | silnik | | Spa-Francorchamps | 2 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 1 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | 2 | | | Rouen-les-Essarts | 10 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 10 | 3 | | | Rouen-les-Essarts | 8 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 9 | (naj. okr.) | | Aintree | 14 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 8 | 13 | | | Aintree | 12 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 5 | 4 | | | Nürburgring | 11 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 12 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 7 | 8 | | | Monza | 14 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 12 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 3 | 2 | | | Watkins Glen | 4 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 3 | 2 | | | Watkins Glen | 5 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 2 | NS | silnik | | East London | 4 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 7 | 7 | | | East London | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 1 | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 5 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 4 | 2 | | | Monte Carlo | 6 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 8 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 9 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 7 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 14 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 6 | 5 | | | Zandvoort | 12 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | NS | przegrzanie | | Reims | 46 | L. Bandini | BRM 1.5 V8 | | 19 | 10 | | | Reims | 4 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | chłodnica | | Silverstone | 3 | L. Bandini | BRM 1.5 V8 | | 8 | 5 | | | Silverstone | 2 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 9 | 4 | | | Silverstone | 1 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 3 | 3 | | | Nürburgring | 15 | L. Bandini | BRM 1.5 V8 | | 3 | NS | kolizja z Irelandem | | Nürburgring | 2 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 6 | 3 | | | Nürburgring | 1 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 10 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 4 | 2 | | | Monza | 66 | M. Trintignant | BRM 1.5 V8 | | 19 | 9 | | | Watkins Glen | 2 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 4 | 2 | | | Watkins Glen | 1 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | 1 | | | Mexico City | 13 | M. Solana | BRM 1.5 V8 | | 11 | 11 | silnik | | Mexico City | 2 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 5 | 3 | | | Mexico City | 1 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 3 | 4 | | | East London | 5 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 6 | 3 | | | East London | 6 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 7 | NS | półoś napędowa | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 4 | M. Trintignant | BRM 1.5 V8 | | 13 | NS | przegrzanie | | Zandvoort | 30 | T. Maggs | BRM 1.5 V8 | | 15 | NW | wypadek | | Zandvoort | 32 | G. Baghetti | BRM 1.5 V8 | | 16 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 7 | T. Maggs | BRM 1.5 V8 | | - | NW | zapłon | | Spa-Francorchamps | 6 | G. Baghetti | BRM 1.5 V8 | | 17 | 8 | | | Rouen-les-Essarts | 28 | M. Trintignant | BRM 1.5 V8 | | 16 | 11 | | | Brands Hatch | 25 | M. Trintignant | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Brands Hatch | 18 | G. Baghetti | BRM 1.5 V8 | | 21 | 12 | | | Brands Hatch | 17 | T. Maggs | BRM 1.5 V8 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 18 | G. Baghetti | BRM 1.5 V8 | | 21 | NS | przepustnica | | Nürburgring | 26 | T. Maggs | BRM 1.5 V8 | | 16 | 6 | | | Nürburgring | 22 | M. Trintignant | BRM 1.5 V8 | | 14 | 5 | bateria | | Zeltweg | 18 | G. Baghetti | BRM 1.5 V8 | | 15 | 7 | | | Zeltweg | 19 | T. Maggs | BRM 1.5 V8 | | 19 | 4 | | | Monza | 48 | M. Trintignant | BRM 1.5 V8 | | 20 | NS | wtrysk | | Monza | 30 | G. Baghetti | BRM 1.5 V8 | | 15 | 8 | | |
Sezon 1965 | |
| Spa-Francorchamps | 27 | L. Bianchi | BRM 1.5 V8 | | 17 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 29 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 19 | NS | pompa paliwowa | | Spa-Francorchamps | 28 | W. Mairesse | BRM 1.5 V8 | | - | NW | przejechał 1 okr. na treningach | | Silverstone | 12 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 19 | 12 | | | Nürburgring | 25 | R. Bussinello | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Nürburgring | 24 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 18 | 8 | | | Monza | 50 | R. Bussinello | BRM 1.5 V8 | | 21 | 13 | ciśnienie oleju | | Monza | 48 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 52 | G. Bassi | BRM 1.5 V8 | | 22 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|