|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Brabham BT7 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 4 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 6 | NS | dyferencjał | | Spa-Francorchamps | 18 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 2 | 3 | | | Zandvoort | 18 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 14 | 2 | | | Zandvoort | 16 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | wypadek | | Reims | 8 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 3 | 5 | | | Reims | 6 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 5 | 4 | | | Silverstone | 9 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 2 | NS | silnik | | Silverstone | 8 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | silnik | | Nürburgring | 10 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 9 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 8 | 7 | | | Monza | 24 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 5 | 14 | układ paliwowy | | Watkins Glen | 6 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 6 | NS | podwozie | | Mexico City | 6 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 4 | 6 | | | Mexico City | 5 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 10 | 2 | | | East London | 8 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 2 | 13 | wypadek | | East London | 9 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 6 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 5 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 2 | NS | wtrysk | | Zandvoort | 14 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 7 | NS | zapłon | | Zandvoort | 16 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | układ kierowniczy | | Spa-Francorchamps | 15 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 1 | 6 | brak paliwa (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 14 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 3 | 3 | | | Rouen-les-Essarts | 22 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 2 | 1 | | | Rouen-les-Essarts | 20 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 5 | 3 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 6 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 3 | 13 | | | Brands Hatch | 5 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 4 | 4 | | | Nürburgring | 5 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 3 | 10 | | | Zeltweg | 11 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 10 | 6 | | | Zeltweg | 5 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Monza | 34 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 12 | 12 | | | Monza | 16 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 2 | 10 | | | Watkins Glen | 16 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 9 | NS | koło | | Watkins Glen | 6 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 3 | NS | ciśnienie oleju | | Mexico City | 16 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 8 | NS | zawieszenie | | Mexico City | 6 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 2 | 1 | | |
Sezon 1965 | |
| East London | 11 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 7 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 12 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 13 | 7 | | | Monte Carlo | 2 | D. Hulme | Climax 1.5 V8 | | 8 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 20 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 7 | NS | zapłon | | Clermont-Ferrand | 34 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 11 | NS | alternator | | Silverstone | 15 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 14 | 7 | | | Silverstone | 14 | D. Hulme | Climax 1.5 V8 | | 10 | NS | alternator | | Zandvoort | 26 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 15 | NS | wyciek oleju | | Nürburgring | 16 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 9 | 7 | | | Nürburgring | 6 | D. Hulme | Climax 1.5 V8 | | 13 | NS | wyciek paliwa | | Monza | 42 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 14 | 7 | | | Monza | 10 | G. Baghetti | Climax 1.5 V8 | | 19 | NS | silnik | | Watkins Glen | 15 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 10 | 8 | | | Mexico City | 15 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 12 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1966 | |
| Brands Hatch | 18 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 15 | NS | sprzęgło | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 20 | L. Botha | Climax 2.7 L4 | | 17 | NS | niesklasyfikowany |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|