|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Cooper T66 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 8 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 10 | 5 | | | Monte Carlo | 7 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 8 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 15 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 4 | 7 | poślizg | | Spa-Francorchamps | 14 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 5 | 2 | | | Zandvoort | 22 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 9 | NS | przegrzanie | | Zandvoort | 20 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 3 | NS | skrzynia biegów | | Reims | 12 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 8 | 2 | | | Reims | 10 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 6 | 12 | zapłon | | Silverstone | 6 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 6 | NS | silnik | | Silverstone | 14 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 12 | NS | ciśnienie oleju | | Silverstone | 7 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 7 | 9 | | | Nürburgring | 6 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 10 | NS | silnik | | Nürburgring | 5 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 5 | NS | wypadek | | Nürburgring | 16 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 12 | 6 | | | Monza | 20 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 13 | 6 | | | Monza | 18 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 8 | 3 | | | Monza | 58 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 11 | 7 | | | Watkins Glen | 11 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 12 | 8 | | | Watkins Glen | 4 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 10 | NS | zapłon | | Watkins Glen | 3 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 11 | 11 | pompa paliwowa | | Mexico City | 11 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 8 | 5 | | | Mexico City | 4 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 13 | NS | silnik | | Mexico City | 3 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 6 | NS | silnik | | East London | 12 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 11 | 6 | | | East London | 11 | T. Maggs | Climax 1.5 V8 | | 10 | 7 | | | East London | 10 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 9 | 4 | | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 10 | B. McLaren | Climax 1.5 V8 | | 10 | NS | łożysko koła | | Monte Carlo | 19 | J. Bonnier | Climax 1.5 V8 | | 11 | 5 | | | Nürburgring | 12 | E. Barth | Climax 1.5 V8 | | 20 | NS | sprzęgło | | Zeltweg | 10 | P. Hill | Climax 1.5 V8 | | 20 | NS | wypadek/pożar |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|