F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Cooper T66Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 26 maja 1963
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Austrii - 23 sierpnia 1964
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:13
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:32
Statystyki bolidu Cooper T66 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196434200003Climax 1.5 V8B. McLaren, J. Bonnier, E. Barth, P. Hill
 196310263004009Climax 1.5 V8T. Maggs, B. McLaren, J. Bonnier
 Razem:1330320
(0.0%) 
4
(13.3%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
12
(40.0%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1963
Monte Carlo8T. MaggsClimax 1.5 V8105
Monte Carlo7B. McLarenClimax 1.5 V883
Spa-Francorchamps15T. MaggsClimax 1.5 V847poślizg
Spa-Francorchamps14B. McLarenClimax 1.5 V852
Zandvoort22T. MaggsClimax 1.5 V89NSprzegrzanie
Zandvoort20B. McLarenClimax 1.5 V83NSskrzynia biegów
Reims12T. MaggsClimax 1.5 V882
Reims10B. McLarenClimax 1.5 V8612zapłon
Silverstone6B. McLarenClimax 1.5 V86NSsilnik
Silverstone14J. BonnierClimax 1.5 V812NSciśnienie oleju
Silverstone7T. MaggsClimax 1.5 V879
Nürburgring6T. MaggsClimax 1.5 V810NSsilnik
Nürburgring5B. McLarenClimax 1.5 V85NSwypadek
Nürburgring16J. BonnierClimax 1.5 V8126
Monza20T. MaggsClimax 1.5 V8136
Monza18B. McLarenClimax 1.5 V883
Monza58J. BonnierClimax 1.5 V8117
Watkins Glen11J. BonnierClimax 1.5 V8128
Watkins Glen4T. MaggsClimax 1.5 V810NSzapłon
Watkins Glen3B. McLarenClimax 1.5 V81111pompa paliwowa
Mexico City11J. BonnierClimax 1.5 V885
Mexico City4T. MaggsClimax 1.5 V813NSsilnik
Mexico City3B. McLarenClimax 1.5 V86NSsilnik
East London12J. BonnierClimax 1.5 V8116
East London11T. MaggsClimax 1.5 V8107
East London10B. McLarenClimax 1.5 V894
Sezon 1964
Monte Carlo10B. McLarenClimax 1.5 V810NSłożysko koła
Monte Carlo19J. BonnierClimax 1.5 V8115
Nürburgring12E. BarthClimax 1.5 V820NSsprzęgło
Zeltweg10P. HillClimax 1.5 V820NSwypadek/pożar
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca