|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu BRM P261 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 8 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 7 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 8 | 2 | | | Zandvoort | 8 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 8 | 11 | | | Zandvoort | 6 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 3 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 2 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 8 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 1 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 5 | pompa paliwowa | | Rouen-les-Essarts | 10 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 9 | 5 | | | Rouen-les-Essarts | 8 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 6 | 2 | | | Brands Hatch | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 2 | | | Brands Hatch | 4 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 14 | 8 | | | Nürburgring | 4 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 11 | 7 | | | Nürburgring | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 5 | 2 | | | Zeltweg | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | NS | dystrybutor | | Zeltweg | 4 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 5 | 2 | | | Monza | 20 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 9 | 4 | | | Monza | 18 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 3 | NS | sprzęgło | | Watkins Glen | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 4 | 1 | | | Watkins Glen | 4 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 13 | 4 | | | Mexico City | 4 | R. Ginther | BRM 1.5 V8 | | 11 | 8 | | | Mexico City | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 6 | 11 | | |
Sezon 1965 | |
| East London | 4 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 11 | 6 | | | East London | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 5 | 3 | | | Monte Carlo | 4 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 3 | 3 | | | Monte Carlo | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 8 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 3 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 7 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | 5 | | | Clermont-Ferrand | 10 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 13 | 5 | | | Clermont-Ferrand | 12 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 2 | 2 | | | Silverstone | 4 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 4 | 5 | | | Silverstone | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 10 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | 4 | | | Zandvoort | 12 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 6 | 2 | | | Nürburgring | 10 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 2 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 9 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 3 | 2 | | | Monza | 32 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 3 | 1 | | | Monza | 30 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 4 | 2 | | | Watkins Glen | 4 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 6 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | 4 | J. Stewart | BRM 1.5 V8 | | 8 | NS | sprzęgło | | Mexico City | 3 | G. Hill | BRM 1.5 V8 | | 5 | NS | silnik | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 11 | G. Hill | BRM 2.0 V8 | | 4 | 3 | | | Monte Carlo | 19 | B. Bondurant | BRM 2.0 V8 | | 16 | 4 | | | Monte Carlo | 12 | J. Stewart | BRM 2.0 V8 | | 3 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 8 | V. Wilson | BRM 2.0 V8 | | - | NW | bolid poprowadził Bondurant | | Spa-Francorchamps | 8 | B. Bondurant | BRM 2.0 V8 | | 11 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 15 | J. Stewart | BRM 2.0 V8 | | 3 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 14 | G. Hill | BRM 2.0 V8 | | 9 | NS | wypadek | | Reims | 16 | G. Hill | BRM 2.0 V8 | | 8 | NS | silnik | | Brands Hatch | 3 | G. Hill | BRM 2.0 V8 | | 4 | 3 | | | Brands Hatch | 25 | B. Bondurant | BRM 2.0 V8 | | 14 | 9 | | | Brands Hatch | 4 | J. Stewart | BRM 2.0 V8 | | 8 | NS | silnik | | Zandvoort | 12 | G. Hill | BRM 2.0 V8 | | 7 | 2 | | | Zandvoort | 14 | J. Stewart | BRM 2.0 V8 | | 8 | 4 | | | Nürburgring | 14 | B. Bondurant | BRM 2.0 V8 | | 11 | NS | silnik | | Nürburgring | 6 | J. Stewart | BRM 2.0 V8 | | 3 | 5 | | | Nürburgring | 5 | G. Hill | BRM 2.0 V8 | | 10 | 4 | | | Monza | 48 | B. Bondurant | BRM 2.0 V8 | | 18 | 7 | | | Watkins Glen | 10 | I. Ireland | BRM 2.0 V8 | | 17 | NS | alternator | | Mexico City | 10 | I. Ireland | BRM 2.0 V8 | | 16 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1967 | |
| Monte Carlo | 6 | P. Courage | BRM 2.1 V8 | | 13 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 4 | J. Stewart | BRM 2.1 V8 | | 6 | NS | dyferencjał | | Spa-Francorchamps | 17 | C. Irwin | BRM 2.0 V8 | | 15 | NS | silnik | | Le Mans | 10 | J. Stewart | BRM 2.1 V8 | | 10 | 3 | | | Silverstone | 20 | D. Hobbs | BRM 2.0 V8 | | 14 | 8 | | | Silverstone | 16 | P. Courage | BRM 2.1 V8 | | 16 | NW | bolid poprowadził Irwin | | Silverstone | 15 | C. Irwin | BRM 2.0 V8 | | 13 | 7 | | | Mosport Park | 12 | D. Hobbs | BRM 2.0 V8 | | 12 | 9 | | |
Sezon 1968 | |
| Monza | 28 | F. Gardner | BRM 3.0 V12 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|