|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Brabham BT11 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1968 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Climax 2.7 L4 Repco 3.0 V8 | J. Pretorius, D. Charlton |
1967 | 5 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Climax 2.7 L4 | D. Charlton, B. Anderson |
1966 | 7 | 14 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | Climax 2.7 L4 BRM 2.0 V8 Climax 2.5 L4 | B. Anderson, J. Siffert, D. Hulme, J. Taylor, C. Irwin, C. Amon |
1965 | 10 | 40 | 44 | 0 | 6 | 0 | 1 | 14 | Climax 1.5 V8 BRM 1.5 V8 | J. Brabham, B. Anderson, J. Siffert, D. Gurney, F. Gardner, D. Hulme |
1964 | 10 | 28 | 12 | 0 | 2 | 0 | 0 | 12 | Climax 1.5 V8 BRM 1.5 V8 | B. Anderson, J. Bonnier, J. Siffert, J. Brabham, J. Rindt, G. Russo, H. Sharp |
|
Razem: | 33 | 90 | 60 | 0 (0.0%) | 8 (8.9%) | 0 (0.0%) | 1 (3.0%) | 39 (43.3%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 16 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 12 | 7 | skrzynia biegów | | Zandvoort | 26 | J. Bonnier | BRM 1.5 V8 | | 12 | 9 | | | Zandvoort | 36 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 18 | 13 | | | Zandvoort | 34 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 11 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 17 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 13 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 16 | J. Bonnier | BRM 1.5 V8 | | 14 | NS | kondycja kierowcy | | Spa-Francorchamps | 18 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | - | NW | silnik | | Rouen-les-Essarts | 32 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 15 | 12 | | | Rouen-les-Essarts | 30 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | sprzęgło | | Brands Hatch | 20 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 16 | 11 | | | Brands Hatch | 19 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 7 | 7 | | | Brands Hatch | 16 | J. Bonnier | BRM 1.5 V8 | | 9 | NS | hamulce | | Nürburgring | 6 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 6 | 12 | dyferencjał | | Nürburgring | 19 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 10 | 4 | | | Nürburgring | 16 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 15 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 11 | J. Bonnier | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | elektryka | | Zeltweg | 6 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 6 | 9 | | | Zeltweg | 22 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 14 | 3 | | | Zeltweg | 20 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | poślizg | | Zeltweg | 12 | J. Rindt | BRM 1.5 V8 | | 13 | NS | układ kierowniczy | | Monza | 36 | G. Russo | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Monza | 22 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 14 | 11 | | | Monza | 14 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 11 | 14 | silnik | | Monza | 12 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 6 | 7 | | | Watkins Glen | 23 | H. Sharp | BRM 1.5 V8 | | 18 | NS | niesklasyfikowany | | Watkins Glen | 22 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 12 | 3 | | | Watkins Glen | 5 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 7 | NS | silnik | | Mexico City | 23 | H. Sharp | BRM 1.5 V8 | | 19 | 13 | | | Mexico City | 22 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 13 | NS | pompa paliwowa | | Mexico City | 5 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 7 | NS | elektryka | |
Sezon 1965 | |
| East London | 7 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 3 | 8 | | | East London | 14 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 12 | NS | niesklasyfikowany | | East London | 12 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 14 | 7 | | | East London | 8 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 9 | NS | zapłon | | East London | 16 | F. Gardner | BRM 1.5 V8 | | 15 | 12 | | | Monte Carlo | 11 | F. Gardner | BRM 1.5 V8 | | 11 | NS | silnik | | Monte Carlo | 9 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 9 | 9 | | | Monte Carlo | 1 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 2 | NS | silnik | | Monte Carlo | 14 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 10 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 15 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 5 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 26 | F. Gardner | BRM 1.5 V8 | | 18 | NS | zapłon | | Spa-Francorchamps | 14 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 10 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 24 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | - | NW | wycofał się | | Spa-Francorchamps | 21 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 8 | 8 | | | Clermont-Ferrand | 14 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 5 | NS | silnik | | Clermont-Ferrand | 36 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 14 | 6 | | | Clermont-Ferrand | 30 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 15 | 9 | układ paliwowy | | Clermont-Ferrand | 16 | D. Hulme | Climax 1.5 V8 | | 6 | 4 | | | Silverstone | 7 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 7 | 6 | | | Silverstone | 17 | F. Gardner | BRM 1.5 V8 | | 13 | 8 | | | Silverstone | 16 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 18 | 9 | | | Silverstone | 8 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 8 | NW | bolid poprowadził Gurney | | Silverstone | 18 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 28 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 10 | 13 | | | Zandvoort | 16 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 5 | 3 | | | Zandvoort | 36 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 16 | NS | przegrzanie/silnik | | Zandvoort | 14 | D. Hulme | Climax 1.5 V8 | | 7 | 5 | | | Zandvoort | 30 | F. Gardner | BRM 1.5 V8 | | 11 | 11 | | | Nürburgring | 21 | F. Gardner | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 4 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 14 | 5 | | | Nürburgring | 18 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | - | NW | wypadek | | Nürburgring | 17 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 11 | NS | silnik | | Nürburgring | 5 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 5 | 3 | | | Monza | 44 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 14 | D. Hulme | Climax 1.5 V8 | | 12 | NS | zawieszenie | | Monza | 12 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 9 | 3 | | | Monza | 46 | F. Gardner | BRM 1.5 V8 | | 16 | NS | silnik | | Watkins Glen | 16 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 11 | 11 | | | Watkins Glen | 8 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 8 | 2 | | | Watkins Glen | 7 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 7 | 3 | | | Mexico City | 16 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 11 | 4 | | | Mexico City | 8 | D. Gurney | Climax 1.5 V8 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Mexico City | 7 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | wyciek oleju | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 15 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 8 | NS | silnik | | Monte Carlo | 14 | J. Siffert | BRM 2.0 V8 | | 13 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 8 | D. Hulme | Climax 2.5 L4 | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 4 | D. Hulme | Climax 2.5 L4 | | 13 | NS | kolizja z Siffertem | | Reims | 44 | J. Taylor | BRM 2.0 V8 | | 15 | 6 | | | Reims | 36 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 12 | 7 | | | Brands Hatch | 21 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 10 | NS | niesklasyfikowany | | Brands Hatch | 7 | C. Irwin | Climax 2.7 L4 | | 12 | 7 | | | Brands Hatch | 22 | J. Taylor | BRM 2.0 V8 | | 16 | 8 | | | Zandvoort | 38 | J. Taylor | BRM 2.0 V8 | | 17 | 8 | | | Zandvoort | 34 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 14 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 19 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu | | Nürburgring | 16 | J. Taylor | BRM 2.0 V8 | | 17 | NS | wypadek | | Monza | 40 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 15 | 6 | | | Monza | 32 | C. Amon | BRM 2.0 V8 | | NZ | - | | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 19 | D. Charlton | Climax 2.7 L4 | | 8 | NS | niesklasyfikowany | | Kyalami | 14 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 10 | 5 | | | Monte Carlo | 15 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | NZ | - | | | Zandvoort | 21 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 17 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 19 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 17 | 8 | | | Le Mans | 17 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 14 | NS | zapłon | | Silverstone | 19 | B. Anderson | Climax 2.7 L4 | | 17 | NS | silnik | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 23 | J. Pretorius | Climax 2.7 L4 | | 23 | NS | niesklasyfikowany | | Kyalami | 22 | D. Charlton | Repco 3.0 V8 | | 14 | NS | dyferencjał |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|