F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Brabham BT11Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 10 maja 1964
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix RPA - 1 stycznia 1968
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:33
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:60
Statystyki bolidu Brabham BT11 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196812000002Climax 2.7 L4
Repco 3.0 V8
J. Pretorius, D. Charlton
 196756200003Climax 2.7 L4D. Charlton, B. Anderson
 1966714200008Climax 2.7 L4
BRM 2.0 V8
Climax 2.5 L4
B. Anderson, J. Siffert, D. Hulme, J. Taylor, C. Irwin, C. Amon
 1965104044060114Climax 1.5 V8
BRM 1.5 V8
J. Brabham, B. Anderson, J. Siffert, D. Gurney, F. Gardner, D. Hulme
 1964102812020012Climax 1.5 V8
BRM 1.5 V8
B. Anderson, J. Bonnier, J. Siffert, J. Brabham, J. Rindt, G. Russo, H. Sharp
 Razem:3390600
(0.0%) 
8
(8.9%) 
0
(0.0%) 
1
(3.0%) 
39
(43.3%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1964
Monte Carlo16B. AndersonClimax 1.5 V8127skrzynia biegów
Zandvoort26J. BonnierBRM 1.5 V8129
Zandvoort36J. SiffertBRM 1.5 V81813
Zandvoort34B. AndersonClimax 1.5 V8116
Spa-Francorchamps17J. SiffertBRM 1.5 V813NSsilnik
Spa-Francorchamps16J. BonnierBRM 1.5 V814NSkondycja kierowcy
Spa-Francorchamps18B. AndersonClimax 1.5 V8-NWsilnik
Rouen-les-Essarts32B. AndersonClimax 1.5 V81512
Rouen-les-Essarts30J. SiffertBRM 1.5 V817NSsprzęgło
Brands Hatch20J. SiffertBRM 1.5 V81611
Brands Hatch19B. AndersonClimax 1.5 V877
Brands Hatch16J. BonnierBRM 1.5 V89NShamulce
Nürburgring6J. BrabhamClimax 1.5 V8612dyferencjał
Nürburgring19J. SiffertBRM 1.5 V8104
Nürburgring16B. AndersonClimax 1.5 V815NSzawieszenie
Nürburgring11J. BonnierBRM 1.5 V812NSelektryka
Zeltweg6J. BrabhamClimax 1.5 V869
Zeltweg22B. AndersonClimax 1.5 V8143
Zeltweg20J. SiffertBRM 1.5 V812NSpoślizg
Zeltweg12J. RindtBRM 1.5 V813NSukład kierowniczy
Monza36G. RussoBRM 1.5 V8NZ-
Monza22B. AndersonClimax 1.5 V81411
Monza14J. BrabhamClimax 1.5 V81114silnik
Monza12J. SiffertBRM 1.5 V867
Watkins Glen23H. SharpBRM 1.5 V818NSniesklasyfikowany
Watkins Glen22J. SiffertBRM 1.5 V8123
Watkins Glen5J. BrabhamClimax 1.5 V87NSsilnik
Mexico City23H. SharpBRM 1.5 V81913
Mexico City22J. SiffertBRM 1.5 V813NSpompa paliwowa
Mexico City5J. BrabhamClimax 1.5 V87NSelektryka
Sezon 1965
East London7J. BrabhamClimax 1.5 V838
East London14B. AndersonClimax 1.5 V812NSniesklasyfikowany
East London12J. SiffertBRM 1.5 V8147
East London8D. GurneyClimax 1.5 V89NSzapłon
East London16F. GardnerBRM 1.5 V81512
Monte Carlo11F. GardnerBRM 1.5 V811NSsilnik
Monte Carlo9B. AndersonClimax 1.5 V899
Monte Carlo1J. BrabhamClimax 1.5 V82NSsilnik
Monte Carlo14J. SiffertBRM 1.5 V8106
Spa-Francorchamps15D. GurneyClimax 1.5 V8510
Spa-Francorchamps26F. GardnerBRM 1.5 V818NSzapłon
Spa-Francorchamps14J. BrabhamClimax 1.5 V8104
Spa-Francorchamps24B. AndersonClimax 1.5 V8-NWwycofał się
Spa-Francorchamps21J. SiffertBRM 1.5 V888
Clermont-Ferrand14D. GurneyClimax 1.5 V85NSsilnik
Clermont-Ferrand36J. SiffertBRM 1.5 V8146
Clermont-Ferrand30B. AndersonClimax 1.5 V8159układ paliwowy
Clermont-Ferrand16D. HulmeClimax 1.5 V864
Silverstone7D. GurneyClimax 1.5 V876
Silverstone17F. GardnerBRM 1.5 V8138
Silverstone16J. SiffertBRM 1.5 V8189
Silverstone8J. BrabhamClimax 1.5 V88NWbolid poprowadził Gurney
Silverstone18B. AndersonClimax 1.5 V817NSskrzynia biegów
Zandvoort28J. SiffertBRM 1.5 V81013
Zandvoort16D. GurneyClimax 1.5 V853
Zandvoort36B. AndersonClimax 1.5 V816NSprzegrzanie/silnik
Zandvoort14D. HulmeClimax 1.5 V875
Zandvoort30F. GardnerBRM 1.5 V81111
Nürburgring21F. GardnerBRM 1.5 V817NSskrzynia biegów
Nürburgring4J. BrabhamClimax 1.5 V8145
Nürburgring18B. AndersonClimax 1.5 V8-NWwypadek
Nürburgring17J. SiffertBRM 1.5 V811NSsilnik
Nürburgring5D. GurneyClimax 1.5 V853
Monza44J. SiffertBRM 1.5 V810NSskrzynia biegów
Monza14D. HulmeClimax 1.5 V812NSzawieszenie
Monza12D. GurneyClimax 1.5 V893
Monza46F. GardnerBRM 1.5 V816NSsilnik
Watkins Glen16J. SiffertBRM 1.5 V81111
Watkins Glen8D. GurneyClimax 1.5 V882
Watkins Glen7J. BrabhamClimax 1.5 V873
Mexico City16J. SiffertBRM 1.5 V8114
Mexico City8D. GurneyClimax 1.5 V822 (naj. okr.)
Mexico City7J. BrabhamClimax 1.5 V84NSwyciek oleju
Sezon 1966
Monte Carlo15B. AndersonClimax 2.7 L48NSsilnik
Monte Carlo14J. SiffertBRM 2.0 V813NSsprzęgło
Monte Carlo8D. HulmeClimax 2.5 L46NSukład przeniesienia napędu
Spa-Francorchamps4D. HulmeClimax 2.5 L413NSkolizja z Siffertem
Reims44J. TaylorBRM 2.0 V8156
Reims36B. AndersonClimax 2.7 L4127
Brands Hatch21B. AndersonClimax 2.7 L410NSniesklasyfikowany
Brands Hatch7C. IrwinClimax 2.7 L4127
Brands Hatch22J. TaylorBRM 2.0 V8168
Zandvoort38J. TaylorBRM 2.0 V8178
Zandvoort34B. AndersonClimax 2.7 L414NSzawieszenie
Nürburgring19B. AndersonClimax 2.7 L414NSukład przeniesienia napędu
Nürburgring16J. TaylorBRM 2.0 V817NSwypadek
Monza40B. AndersonClimax 2.7 L4156
Monza32C. AmonBRM 2.0 V8NZ-
Sezon 1967
Kyalami19D. CharltonClimax 2.7 L48NSniesklasyfikowany
Kyalami14B. AndersonClimax 2.7 L4105
Monte Carlo15B. AndersonClimax 2.7 L4NZ-
Zandvoort21B. AndersonClimax 2.7 L4179
Spa-Francorchamps19B. AndersonClimax 2.7 L4178
Le Mans17B. AndersonClimax 2.7 L414NSzapłon
Silverstone19B. AndersonClimax 2.7 L417NSsilnik
Sezon 1968
Kyalami23J. PretoriusClimax 2.7 L423NSniesklasyfikowany
Kyalami22D. CharltonRepco 3.0 V814NSdyferencjał
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca