|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 33 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1967 | 3 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | BRM 2.1 V8 Climax 2.0 V8 BRM 2.0 V8 | G. Hill, J. Clark, M. Fisher |
1966 | 9 | 15 | 8 | 0 | 1 | 2 | 0 | 8 | Climax 2.0 V8 Climax 2.1 V8 BRM 2.0 V8 | J. Clark, P. Rodriguez, P. Arundell, G. Russo |
1965 | 10 | 19 | 55 | 5 | 6 | 5 | 5 | 6 | Climax 1.5 V8 BRM 1.5 V8 | M. Spence, J. Clark, P. Hawkins, B. Bondurant |
1964 | 5 | 9 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | Climax 1.5 V8 | M. Spence, J. Clark, W. Hansgen, M. Solana |
|
Razem: | 27 | 47 | 74 | 5 (18.5%) | 8 (17.0%) | 8 (29.6%) | 7 (25.9%) | 19 (40.4%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1964 | |
| Nürburgring | 2 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 17 | 8 | | | Nürburgring | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 2 | NS | silnik | | Zeltweg | 2 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 8 | NS | półoś napędowa | | Zeltweg | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 3 | NS | półoś napędowa | | Monza | 10 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 8 | 6 | | | Watkins Glen | 17 | W. Hansgen | Climax 1.5 V8 | | 17 | 5 | | | Watkins Glen | 2 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | - | 7 | brak paliwa; jechał na zmianę ze Spence | | Watkins Glen | 2 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 6 | 7 | brak paliwa; jechał na zmianę z Clarkiem | | Mexico City | 17 | M. Solana | Climax 1.5 V8 | | 14 | 10 | | | Mexico City | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 5 | wyciek oleju/silnik (naj. okr.) | |
Sezon 1965 | |
| East London | 6 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 4 | 4 | | | East London | 5 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 10 | P. Hawkins | Climax 1.5 V8 | | 14 | 10 | wpadł do wody | | Spa-Francorchamps | 18 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 12 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 17 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Clermont-Ferrand | 8 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 10 | 7 | | | Silverstone | 5 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | | | Silverstone | 6 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 6 | 4 | | | Zandvoort | 6 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 1 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 22 | P. Hawkins | Climax 1.5 V8 | | 19 | NS | wyciek oleju | | Nürburgring | 2 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 26 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 8 | 11 | alternator | | Monza | 24 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | 10 | pompa paliwowa (naj. okr.) | | Watkins Glen | 6 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | silnik | | Watkins Glen | 5 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 2 | NS | silnik | | Mexico City | 6 | M. Spence | Climax 1.5 V8 | | 6 | 3 | | | Mexico City | 5 | J. Clark | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | silnik | | Mexico City | 22 | B. Bondurant | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 4 | J. Clark | Climax 2.0 V8 | | 1 | NS | zawieszenie | | Spa-Francorchamps | 10 | J. Clark | Climax 2.1 V8 | | 10 | NS | silnik | | Reims | 2 | P. Rodriguez | Climax 2.0 V8 | | 13 | NS | wyciek oleju | | Reims | 2 | J. Clark | Climax 2.0 V8 | | - | NW | zraniony przez ptaka | | Brands Hatch | 2 | P. Arundell | BRM 2.0 V8 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Brands Hatch | 1 | J. Clark | Climax 2.0 V8 | | 5 | 4 | | | Zandvoort | 8 | P. Arundell | BRM 2.0 V8 | | 15 | NS | zapłon | | Zandvoort | 6 | J. Clark | Climax 2.0 V8 | | 3 | 3 | | | Nürburgring | 1 | J. Clark | Climax 2.0 V8 | | 1 | NS | wypadek | | Nürburgring | 2 | P. Arundell | BRM 2.0 V8 | | 16 | 8 | | | Monza | 24 | P. Arundell | BRM 2.0 V8 | | 13 | 8 | silnik | | Monza | 20 | G. Russo | Climax 2.0 V8 | | 20 | 9 | | | Watkins Glen | 2 | P. Arundell | Climax 2.0 V8 | | 19 | 6 | | | Watkins Glen | 11 | P. Rodriguez | BRM 2.0 V8 | | 10 | NS | rozrusznik | | Mexico City | 11 | P. Rodriguez | Climax 2.0 V8 | | 8 | NS | dyferencjał | | Mexico City | 2 | P. Arundell | BRM 2.0 V8 | | 17 | 7 | | |
Sezon 1967 | |
| Monte Carlo | 14 | G. Hill | BRM 2.1 V8 | | 8 | 2 | | | Monte Carlo | 12 | J. Clark | Climax 2.0 V8 | | 5 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Mosport Park | 6 | M. Fisher | BRM 2.0 V8 | | 18 | 11 | | | Mexico City | 10 | M. Fisher | BRM 2.0 V8 | | 18 | NS | układ paliwowy |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|