|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu BRM P83 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1966 | |
| Monza | 26 | G. Hill | BRM 3.0 H16 | | 11 | NS | silnik | | Monza | 28 | J. Stewart | BRM 3.0 H16 | | 9 | NS | wyciek paliwa | | Watkins Glen | 4 | J. Stewart | BRM 3.0 H16 | | 6 | NS | silnik | | Watkins Glen | 3 | G. Hill | BRM 3.0 H16 | | 5 | NS | dyferencjał | | Mexico City | 3 | G. Hill | BRM 3.0 H16 | | 7 | NS | silnik | | Mexico City | 4 | J. Stewart | BRM 3.0 H16 | | 10 | NS | wyciek oleju | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 6 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 13 | NS | wyciek oleju | | Kyalami | 5 | J. Stewart | BRM 3.0 H16 | | 9 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 12 | 6 | | | Zandvoort | 10 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 12 | 8 | | | Zandvoort | 9 | J. Stewart | BRM 3.0 H16 | | 11 | NS | hamulce | | Spa-Francorchamps | 12 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 11 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 14 | J. Stewart | BRM 3.0 H16 | | 6 | 2 | | | Le Mans | 15 | C. Irwin | BRM 3.0 H16 | | 9 | 5 | silnik | | Le Mans | 11 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 12 | NS | półoś napędowa | | Silverstone | 4 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 11 | NS | zapłon | | Silverstone | 3 | J. Stewart | BRM 3.0 H16 | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | | Nürburgring | 18 | C. Irwin | BRM 3.0 H16 | | 15 | 7 | | | Nürburgring | 12 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 11 | NS | dyferencjał | | Mosport Park | 17 | C. Irwin | BRM 3.0 H16 | | 11 | NS | poślizg | | Mosport Park | 16 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 10 | 5 | | | Monza | 38 | C. Irwin | BRM 3.0 H16 | | 16 | NS | wtrysk | | Monza | 36 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 12 | 5 | | | Watkins Glen | 17 | C. Irwin | BRM 3.0 H16 | | 14 | NS | silnik | | Watkins Glen | 8 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 13 | NS | silnik | | Mexico City | 8 | M. Spence | BRM 3.0 H16 | | 11 | 5 | | | Mexico City | 17 | C. Irwin | BRM 3.0 H16 | | 15 | NS | wyciek oleju |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|