F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BRM P83Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Włoch - 4 wrze?nia 1966
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Meksyku - 22 pa?dziernika 1967
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:14
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:17
Statystyki bolidu BRM P83 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1967112117010012BRM 3.0 H16M. Spence, J. Stewart, C. Irwin
 196636000006BRM 3.0 H16G. Hill, J. Stewart
 Razem:1427170
(0.0%) 
1
(3.7%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
18
(66.7%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1966
Monza26G. HillBRM 3.0 H1611NSsilnik
Monza28J. StewartBRM 3.0 H169NSwyciek paliwa
Watkins Glen4J. StewartBRM 3.0 H166NSsilnik
Watkins Glen3G. HillBRM 3.0 H165NSdyferencjał
Mexico City3G. HillBRM 3.0 H167NSsilnik
Mexico City4J. StewartBRM 3.0 H1610NSwyciek oleju
Sezon 1967
Kyalami6M. SpenceBRM 3.0 H1613NSwyciek oleju
Kyalami5J. StewartBRM 3.0 H169NSsilnik
Monte Carlo5M. SpenceBRM 3.0 H16126
Zandvoort10M. SpenceBRM 3.0 H16128
Zandvoort9J. StewartBRM 3.0 H1611NShamulce
Spa-Francorchamps12M. SpenceBRM 3.0 H16115
Spa-Francorchamps14J. StewartBRM 3.0 H1662
Le Mans15C. IrwinBRM 3.0 H1695silnik
Le Mans11M. SpenceBRM 3.0 H1612NSpółoś napędowa
Silverstone4M. SpenceBRM 3.0 H1611NSzapłon
Silverstone3J. StewartBRM 3.0 H1612NSukład przeniesienia napędu
Nürburgring18C. IrwinBRM 3.0 H16157
Nürburgring12M. SpenceBRM 3.0 H1611NSdyferencjał
Mosport Park17C. IrwinBRM 3.0 H1611NSpoślizg
Mosport Park16M. SpenceBRM 3.0 H16105
Monza38C. IrwinBRM 3.0 H1616NSwtrysk
Monza36M. SpenceBRM 3.0 H16125
Watkins Glen17C. IrwinBRM 3.0 H1614NSsilnik
Watkins Glen8M. SpenceBRM 3.0 H1613NSsilnik
Mexico City8M. SpenceBRM 3.0 H16115
Mexico City17C. IrwinBRM 3.0 H1615NSwyciek oleju
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca