|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Brabham BT24 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1967 | |
| Spa-Francorchamps | 25 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 7 | NS | silnik | | Le Mans | 4 | D. Hulme | Repco 3.0 V8 | | 6 | 2 | | | Le Mans | 3 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 2 | 1 | | | Silverstone | 2 | D. Hulme | Repco 3.0 V8 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 3 | 4 | | | Nürburgring | 2 | D. Hulme | Repco 3.0 V8 | | 2 | 1 | | | Nürburgring | 1 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 7 | 2 | | | Mosport Park | 2 | D. Hulme | Repco 3.0 V8 | | 3 | 2 | | | Mosport Park | 1 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 7 | 1 | | | Monza | 18 | D. Hulme | Repco 3.0 V8 | | 6 | NS | przegrzanie | | Monza | 16 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 2 | 2 | | | Watkins Glen | 2 | D. Hulme | Repco 3.0 V8 | | 6 | 3 | | | Watkins Glen | 1 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 5 | 5 | | | Mexico City | 1 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 5 | 2 | | | Mexico City | 2 | D. Hulme | Repco 3.0 V8 | | 6 | 3 | | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 3 | J. Rindt | Repco 3.0 V8 | | 4 | 3 | | | Kyalami | 2 | J. Brabham | Repco 3.0 V8 | | 5 | NS | silnik | | Járama | 4 | J. Rindt | Repco 3.0 V8 | | 9 | NS | ciśnienie oleju | | Monte Carlo | 3 | J. Rindt | Repco 3.0 V8 | | 5 | NS | wypadek | | Zandvoort | 18 | D. Gurney | Repco 3.0 V8 | | 12 | NS | przepustnica | | Nürburgring | 17 | K. Ahrens Jr | Repco 3.0 V8 | | 17 | 12 | | |
Sezon 1969 | |
| Kyalami | 17 | S. Tingle | Repco 3.0 V8 | | 17 | 8 | | | Monte Carlo | 17 | S. Moser | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | półoś napędowa | | Zandvoort | 17 | S. Moser | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | układ kierowniczy/elektryka | | Clermont-Ferrand | 12 | S. Moser | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 7 | | | Monza | 36 | S. Moser | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | wyciek paliwa | | Mosport Park | 20 | S. Moser | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | NS | wypchnięty z toru przez Pease | | Watkins Glen | 18 | S. Moser | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | 6 | | | Mexico City | 19 | S. Moser | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 11 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|