|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Surtees TS14A ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1973 | |
| Buenos Aires | 28 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | zawieszenie | | Buenos Aires | 26 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | półoś napędowa | | Interlagos | 6 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | NS | zawieszenie | | Interlagos | 5 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Kyalami | 11 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | pęknięta opona/wypadek | | Kyalami | 10 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | NS | wypadek/uratował Regazzoniego | | Montjuich Park | 10 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | NS | półoś napędowa | | Montjuich Park | 9 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | wyciek oleju | | Zolder | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | wypadek | | Zolder | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 8 | | | Monte Carlo | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | półoś napędowa | | Monte Carlo | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 8 | | | Anderstorp | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | opony/wibracje | | Anderstorp | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 10 | | | Paul Ricard | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 13 | | | Paul Ricard | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | wyciek oleju | | Silverstone | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Silverstone | 31 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Silverstone | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Zandvoort | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | elektryka | | Zandvoort | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 7 | | | Nürburgring | 31 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 7 | | | Nürburgring | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 4 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 14 | | | Monza | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 7 | | | Monza | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | pęknięta opona | | Red Bull Ring | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 3 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 10 | | | Mosport Park | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 18 | koło | | Mosport Park | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 9 | | | Watkins Glen | 23 | M. Hailwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | NS | silnik | | Watkins Glen | 24 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | zawieszenie |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|