|
|
|
|
|
|

|
•Statystyki bolidu Brabham BT42 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
 |
1976 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | J. Nelleman |
1974 | 11 | 13 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | J. Watson, G. Larrousse, T. Pilette, C. Pace, L. Lombardi, H. Koinigg, C. Facetti, E. Wietzes, I. Ashley |
1973 | 12 | 30 | 18 | 0 | 2 | 0 | 0 | 15 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | C. Reutemann, W. Fittipaldi, A. de Adamich, R. Stommelen, J. Watson |
 |
Razem: | 23 | 43 | 19 | 0 (0.0%) | 2 (4.7%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 19 (44.2%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|

•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
 |
Sezon 1973 |  |
 | Montjuich Park | 18 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 15 | NS | półoś napędowa |  | Montjuich Park | 17 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 12 | 10 | |  | Zolder | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 7 | NS | wyciek oleju |  | Zolder | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 19 | NS | silnik |  | Monte Carlo | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 9 | 11 | układ paliwowy |  | Monte Carlo | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 19 | NS | skrzynia biegów |  | Anderstorp | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 5 | 4 | |  | Anderstorp | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 13 | NS | wypadek |  | Paul Ricard | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 19 | 16 | układ paliwowy |  | Paul Ricard | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 8 | 3 | |  | Silverstone | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 13 | NS | wyciek oleju |  | Silverstone | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 8 | 6 | |  | Silverstone | 9 | A. de Adamich | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | N2 | wypadek/nie wziął udziału w restarcie |  | Zandvoort | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 5 | NS | pęknięta opona |  | Zandvoort | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 13 | NS | wypadek |  | Nürburgring | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 6 | NS | silnik |  | Nürburgring | 9 | R. Stommelen | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 16 | 11 | |  | Nürburgring | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 13 | 5 | |  | Monza | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 16 | NS | hamulce |  | Monza | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 10 | 6 | |  | Monza | 9 | R. Stommelen | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 9 | 12 | |  | Red Bull Ring | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 16 | NS | układ paliwowy |  | Red Bull Ring | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 5 | 4 | |  | Red Bull Ring | 9 | R. Stommelen | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 17 | NS | łożysko koła |  | Mosport Park | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 10 | 11 | |  | Mosport Park | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 4 | 8 | |  | Mosport Park | 9 | R. Stommelen | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 18 | 12 | |  | Watkins Glen | 9 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 24 | NS | silnik |  | Watkins Glen | 11 | W. Fittipaldi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 25 | NS | niesklasyfikowany |  | Watkins Glen | 10 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 2 | 3 | |  |
Sezon 1974 |  |
 | Buenos Aires | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | 12 | |  | Interlagos | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 15 | NS | sprzęgło |  | Kyalami | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 14 | NS | układ paliwowy |  | Járama | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 16 | 11 | |  | Nivelles-Baulers | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 19 | 11 | |  | Nivelles-Baulers | 43 | G. Larrousse | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 28 | NS | opona |  | Nivelles-Baulers | 34 | T. Pilette | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 27 | 17 | |  | Monte Carlo | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 23 | 6 | |  | Anderstorp | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 14 | 11 | |  | Dijon-Prenois | 34 | C. Pace | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Dijon-Prenois | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 14 | 16 | |  | Dijon-Prenois | 43 | G. Larrousse | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Brands Hatch | 208 | L. Lombardi | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Brands Hatch | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 13 | 11 | |  | Zandvoort | 28 | J. Watson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 13 | 7 | |  | Red Bull Ring | 32 | H. Koinigg | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Monza | 31 | C. Facetti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Mosport Park | 50 | E. Wietzes | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 26 | NS | silnik |  | Mosport Park | 42 | I. Ashley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Watkins Glen | 42 | I. Ashley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  |
Sezon 1976 |  |
 | Anderstorp | 33 | J. Nelleman | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|