|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Iso Marlboro IR ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1973 | |
| Montjuich Park | 23 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | brak paliwa | | Montjuich Park | 24 | N. Galli | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 11 | | | Zolder | 26 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | przepustnica/wypadek | | Zolder | 25 | N. Galli | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | silnik | | Monte Carlo | 26 | N. Galli | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | półoś napędowa | | Monte Carlo | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | półoś napędowa | | Anderstorp | 26 | T. Belso | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | NW | bolid poprowadził Ganley | | Anderstorp | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 11 | | | Paul Ricard | 26 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | przegrzanie | | Paul Ricard | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 14 | | | Silverstone | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 9 | | | Silverstone | 26 | G. McRae | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 28 | NS | przepustnica | | Zandvoort | 26 | G. van Lennep | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | 6 | | | Zandvoort | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 9 | | | Nürburgring | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | NW | wypadek | | Nürburgring | 26 | H. Pescarolo | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 10 | | | Monza | 26 | G. van Lennep | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | przegrzanie | | Monza | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | NS | niesklasyfikowany | | Red Bull Ring | 26 | G. van Lennep | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | 9 | | | Red Bull Ring | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | niesklasyfikowany | | Mosport Park | 26 | T. Schenken | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 14 | | | Mosport Park | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 22 | 6 | | | Watkins Glen | 26 | J. Ickx | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | 7 | | | Watkins Glen | 25 | H. Ganley | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 12 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|