|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Kuzma ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1960 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | D. Carter, B. Homeier |
1959 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Offenhauser 4.5 L4 | E. Sachs, G. Hartley, A. Foyt, A. Keller, B. Cheesbourg |
1958 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | Offenhauser 4.5 L4 | A. Bisch, A. Foyt, E. Sachs, J. Tolan, D. Wilson |
1957 | 1 | 5 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | Offenhauser 4.5 L4 | E. Sachs, J. Bryan, C. Weyant, J. Tolan, J. Thomson |
1956 | 1 | 7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | G. Hartley, B. Sweikert, E. Johnson, J. Parsons, B. Garrett, J. Thomson, J. Bryan |
1955 | 1 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Offenhauser 4.5 L4 | R. Ward, J. Bryan, D. Carter, J. Thomson |
1954 | 1 | 3 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | M. Ayulo, J. Bryan, C. Stevenson, W. Faulkner |
1953 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Offenhauser 4.5 L4 | C. Stevenson, G. Hartley, M. Ayulo, B. Sweikert, T. Bettenhausen |
1952 | 1 | 1 | 8 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | T. Ruttman |
1951 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | W. Faulkner |
|
Razem: | 10 | 37 | 24 | 1 (10.0%) | 3 (8.1%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 15 (40.5%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1951 | |
| Indianapolis | 2 | W. Faulkner | Offenhauser 4.5 L4 | | 14 | NS | silnik | |
Sezon 1952 | |
| Indianapolis | 98 | T. Ruttman | Offenhauser 4.5 L4 | | 7 | 1 | | |
Sezon 1953 | |
| Indianapolis | 97 | C. Stevenson | Offenhauser 4.5 L4 | | 16 | NS | wyciek paliwa | | Indianapolis | 98 | G. Hartley | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 9 | wypadek; jechał na zmianę z Bettenhausen i Stevensonem | | Indianapolis | 88 | M. Ayulo | Offenhauser 4.5 L4 | | 4 | 13 | silnik | | Indianapolis | 98 | C. Stevenson | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 9 | wypadek; jechał na zmianę z Bettenhausen i Hartleyem | | Indianapolis | 51 | B. Sweikert | Offenhauser 4.5 L4 | | 29 | NS | zawieszenie | | Indianapolis | 98 | T. Bettenhausen | Offenhauser 4.5 L4 | | 6 | 9 | wypadek; jechał na zmianę ze Stevensonem i Hartleyem | |
Sezon 1954 | |
| Indianapolis | 88 | M. Ayulo | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | 13 | | | Indianapolis | 9 | J. Bryan | Offenhauser 4.5 L4 | | 3 | 2 | | | Indianapolis | 98 | C. Stevenson | Offenhauser 4.5 L4 | | 5 | 12 | jechał na zmianę z Faulknerem | | Indianapolis | 98 | W. Faulkner | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 12 | jechał na zmianę ze Stevenson | |
Sezon 1955 | |
| Indianapolis | 27 | R. Ward | Offenhauser 4.5 L4 | | 30 | NS | wypadek | | Indianapolis | 1 | J. Bryan | Offenhauser 4.5 L4 | | 11 | NS | pompa paliwowa | | Indianapolis | 98 | D. Carter | Offenhauser 4.5 L4 | | 18 | 11 | | | Indianapolis | 44 | J. Thomson | Offenhauser 4.5 L4 | | 33 | 4 | | |
Sezon 1956 | |
| Indianapolis | 82 | G. Hartley | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | 11 | | | Indianapolis | 1 | B. Sweikert | Offenhauser 4.5 L4 | | 10 | 6 | | | Indianapolis | 81 | E. Johnson | Offenhauser 4.5 L4 | | 32 | 15 | | | Indianapolis | 98 | J. Parsons | Offenhauser 4.5 L4 | | 6 | 4 | | | Indianapolis | 41 | B. Garrett | Offenhauser 4.5 L4 | | 29 | 16 | | | Indianapolis | 88 | J. Thomson | Offenhauser 4.5 L4 | | 18 | NS | poślizg w boksach | | Indianapolis | 2 | J. Bryan | Offenhauser 4.5 L4 | | 19 | 19 | | |
Sezon 1957 | |
| Indianapolis | 88 | E. Sachs | Offenhauser 4.5 L4 | | 2 | NS | tłok | | Indianapolis | 1 | J. Bryan | Offenhauser 4.5 L4 | | 15 | 3 | | | Indianapolis | 82 | C. Weyant | Offenhauser 4.5 L4 | | 25 | 14 | | | Indianapolis | 28 | J. Tolan | Offenhauser 4.5 L4 | | 31 | NS | sprzęgło | | Indianapolis | 10 | J. Thomson | Offenhauser 4.5 L4 | | 11 | 12 | | |
Sezon 1958 | |
| Indianapolis | 57 | A. Bisch | Offenhauser 4.5 L4 | | 28 | NS | wypadek | | Indianapolis | 29 | A. Foyt | Offenhauser 4.5 L4 | | 12 | NS | poślizg | | Indianapolis | 88 | E. Sachs | Offenhauser 4.5 L4 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Indianapolis | 19 | J. Tolan | Offenhauser 4.5 L4 | | 30 | 13 | | | Indianapolis | 59 | D. Wilson | Offenhauser 4.5 L4 | | 32 | NS | pedał sprzęgła | |
Sezon 1959 | |
| Indianapolis | 44 | E. Sachs | Offenhauser 4.5 L4 | | 2 | NS | poślizg | | Indianapolis | 88 | G. Hartley | Offenhauser 4.5 L4 | | 9 | 11 | | | Indianapolis | 10 | A. Foyt | Offenhauser 4.5 L4 | | 17 | 10 | | | Indianapolis | 57 | A. Keller | Offenhauser 4.5 L4 | | 28 | NS | tłok | | Indianapolis | 53 | B. Cheesbourg | Offenhauser 4.5 L4 | | 30 | NS | iskrownik | |
Sezon 1960 | |
| Indianapolis | 17 | D. Carter | Offenhauser 4.5 L4 | | 27 | 12 | | | Indianapolis | 39 | B. Homeier | Offenhauser 4.5 L4 | | 31 | 13 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|