|
|
|
|
|
|

|
•Statystyki bolidu Shadow DN9 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|

•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
 |
Sezon 1978 |  |
 | Long Beach | 39 | D. Ongais | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NP | - | |  | Long Beach | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | - | NW | wypadek |  | Monte Carlo | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 17 | NS | kolizja z Keeganem/układ kierowniczy |  | Monte Carlo | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Zolder | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 18 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Zolder | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | NS | poślizg |  | Járama | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 24 | NS | zawieszenie |  | Járama | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 22 | 15 | przewód paliwowy |  | Anderstorp | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 16 | 5 | |  | Anderstorp | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | 11 | |  | Paul Ricard | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | 11 | |  | Paul Ricard | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 17 | NS | elektryka |  | Brands Hatch | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 17 | NS | skrzynia biegów |  | Brands Hatch | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 18 | 5 | |  | Hockenheim | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Hockenheim | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 24 | NS | kolizja z Massem |  | Red Bull Ring | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 22 | NS | niesklasyfikowany |  | Red Bull Ring | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 23 | NS | wypadek |  | Zandvoort | 39 | D. Ongais | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NP | - | |  | Zandvoort | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Zandvoort | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 18 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Monza | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 15 | NS | niesklasyfikowany |  | Monza | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 17 | N2 | wypadek podczas 1 startu |  | Watkins Glen | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 17 | 14 | |  | Watkins Glen | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 14 | NS | układ paliwowy |  | Gilles Villeneuve | 17 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Gilles Villeneuve | 16 | H. J. Stuck | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 8 | NS | kolizja z Fittipaldim |  |
Sezon 1979 |  |
 | Buenos Aires | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Buenos Aires | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 16 | 7 | |  | Interlagos | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | 12 | |  | Interlagos | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | 14 | |  | Kyalami | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | NS | kolizja z Rebaque |  | Kyalami | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 15 | NS | wypadek |  | Long Beach | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | 7 | |  | Long Beach | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 14 | NS | zawieszenie |  | Járama | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 22 | NS | silnik |  | Járama | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 24 | 12 | |  | Zolder | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 24 | NS | kolizja z Giacomellim |  | Zolder | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | 10 | |  | Monte Carlo | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Monte Carlo | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Dijon-Prenois | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 24 | 16 | |  | Dijon-Prenois | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | 18 | |  | Silverstone | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 12 | 12 | |  | Silverstone | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | 11 | |  | Hockenheim | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | 10 | |  | Hockenheim | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | 11 | |  | Red Bull Ring | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 22 | NS | silnik |  | Red Bull Ring | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 23 | NS | wypadek |  | Zandvoort | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 23 | NS | skrzynia biegów |  | Zandvoort | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 22 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Monza | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 24 | NS | sprzęgło |  | Monza | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |  | Gilles Villeneuve | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 23 | NS | zapłon |  | Gilles Villeneuve | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 21 | 9 | |  | Watkins Glen | 18 | E. de Angelis | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | 20 | 4 | |  | Watkins Glen | 17 | J. Lammers | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 |  | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|