|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 79 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1978 | |
| Zolder | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | | | Járama | 6 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 2 | | | Járama | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Anderstorp | 6 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 3 | | | Anderstorp | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | silnik | | Paul Ricard | 6 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | 2 | | | Paul Ricard | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 1 | | | Brands Hatch | 6 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | układ paliwowy | | Brands Hatch | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | NS | silnik | | Hockenheim | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | | | Hockenheim | 6 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 6 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu deszczu i wypadków czterech bolidów (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | NS | wypadek | | Zandvoort | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | | | Zandvoort | 6 | R. Peterson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 2 | | | Monza | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 6 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | silnik | | Watkins Glen | 55 | J. P. Jarier | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 15 | brak paliwa (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 55 | J. P. Jarier | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | wyciek oleju | | Gilles Villeneuve | 5 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 10 | | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | 5 | | | Buenos Aires | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | NS | zawieszenie | | Buenos Aires | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 2 | | | Interlagos | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | NS | wyciek paliwa/pożar | | Interlagos | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Interlagos | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 3 | | | Kyalami | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 5 | | | Kyalami | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 4 | | | Kyalami | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | silnik | | Long Beach | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | Long Beach | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | 4 | | | Long Beach | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | kolizja z Daly | | Járama | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | silnik | | Járama | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 2 | | | Zolder | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | hamulce | | Zolder | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zolder | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 4 | | | Monte Carlo | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 3 | | | Dijon-Prenois | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 13 | | | Dijon-Prenois | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | 12 | | | Silverstone | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 8 | | | Silverstone | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | łożysko koła | | Silverstone | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 9 | | | Hockenheim | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | prowadzenie bolidu | | Hockenheim | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | kolizja z Massem | | Hockenheim | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Red Bull Ring | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Red Bull Ring | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | prowadzenie bolidu | | Red Bull Ring | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | NS | sprzęgło | | Zandvoort | 31 | H. Rebaque | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 7 | | | Zandvoort | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | kolizja z Jarier | | Zandvoort | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | zawieszenie | | Monza | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 5 | | | Monza | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 7 | | | Gilles Villeneuve | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | zawieszenie | | Gilles Villeneuve | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 10 | brak paliwa | | Watkins Glen | 2 | C. Reutemann | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | NS | poślizg | | Watkins Glen | 1 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|