|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Williams FW07 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1979 | |
| Járama | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Járama | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | silnik | | Zolder | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | NS | kolizja z Scheckterem i Villeneuve'em | | Zolder | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 2 | | | Monte Carlo | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | układ kierowniczy/wypadek | | Dijon-Prenois | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 6 | | | Dijon-Prenois | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | 4 | | | Silverstone | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | pompa wodna | | Hockenheim | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 1 | | | Hockenheim | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | 2 | | | Red Bull Ring | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | 5 | | | Red Bull Ring | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 1 | | | Zandvoort | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 1 | | | Zandvoort | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | kolizja z Arnoux | | Monza | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | 3 | (naj. okr.) | | Monza | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 28 | C. Regazzoni | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | kolizja z Piquetem | | Watkins Glen | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | utrata koła | |
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 27 | A. Jones | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 50 | R. Keegan | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 11 | | | Brands Hatch | 43 | D. Wilson | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | |
Sezon 1981 | |
| Járama | 37 | E. de Villota | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | WY | naruszenie Concorde Agreement |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|