|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Arrows A3 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | NS | silnik | | Buenos Aires | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 10 | | | Interlagos | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | 6 | | | Kyalami | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | wypadł z toru | | Kyalami | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 6 | | | Long Beach | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | 7 | | | Long Beach | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 2 | | | Zolder | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | NS | poślizg | | Zolder | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 4 | | | Monte Carlo | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 8 | (naj. okr.) | | Paul Ricard | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 10 | | | Paul Ricard | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 9 | | | Brands Hatch | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 13 | | | Brands Hatch | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 9 | | | Hockenheim | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 17 | 8 | | | Hockenheim | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 9 | | | Red Bull Ring | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 14 | | | Red Bull Ring | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Zandvoort | 30 | M. Thackwell | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Zandvoort | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | NW | | | Zandvoort | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | silnik | | Imola | 30 | M. Winkelhock | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Imola | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | kolizja z Prostem | | Gilles Villeneuve | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 11 | | | Watkins Glen | 30 | J. Mass | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | układ przeniesienia napędu | | Watkins Glen | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | NS | poślizg | |
Sezon 1981 | |
| Long Beach | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | układ paliwowy | | Long Beach | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Jacarepaguá | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | NS | kolizja z Tambayem | | Jacarepaguá | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 3 | | | Buenos Aires | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 19 | 9 | | | Buenos Aires | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 7 | | | Imola | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Imola | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 2 | | | Zolder | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | N2 | kolizja ze Patrese podczas 1 startu | | Zolder | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | N2 | kolizja ze Stohrem podczas 1 startu | | Monte Carlo | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | układ paliwowy | | Monte Carlo | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Járama | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | zapłon | | Járama | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | NS | hamulce | | Dijon-Prenois | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | 14 | | | Dijon-Prenois | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Silverstone | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | kolizja z Rebaque | | Silverstone | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 10 | silnik | | Hockenheim | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | NS | silnik | | Hockenheim | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | 12 | | | Red Bull Ring | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 24 | NS | przegrzanie | | Red Bull Ring | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | silnik | | Zandvoort | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 21 | 7 | | | Zandvoort | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | zawieszenie | | Monza | 30 | S. Stohr | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Monza | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 30 | J. Villeneuve Sr. | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 18 | NS | poślizg | | Caesars Palace | 29 | R. Patrese | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | 11 | | | Caesars Palace | 30 | J. Villeneuve Sr. | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|