|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Gordini T16 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1956 | 3 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Gordini 2.5 L6 | R. Manzon, H. da Silva Ramos, A. Pilette, A. Simon |
1955 | 5 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | Gordini 2.5 L6 Gordini 2.0 L6 | E. Bayol, J. Iglesias, P. Birger, R. Manzon, J. Pollet, H. da Silva Ramos, M. Sparken |
1954 | 8 | 25 | 4,1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 19 | Gordini 2.5 L6 Gordini 2.0 L6 | J. Behra, R. Loyer, E. Bayol, P. Frere, A. Pilette, J. Pollet, G. Berger, C. Bucci, F. Wacker |
1953 | 8 | 26 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 | Gordini 2.0 L6 | H. Schell, C. Menditeguy, R. Manzon, J. Behra, M. Trintignant, F. Wacker, R. Mieres |
1952 | 7 | 19 | 15 | 0 | 2 | 0 | 0 | 10 | Gordini 2.0 L6 | R. Manzon, J. Behra, P. Bira, M. Trintignant |
|
Razem: | 31 | 88 | 25,1 | 0 (0.0%) | 2 (2.3%) | 0 (0.0%) | 1 (3.2%) | 56 (63.6%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1952 | |
| Bremgarten | 8 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 3 | NS | chłodnica | | Bremgarten | 6 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 7 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 14 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 4 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 16 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 5 | NS | kolizja z Taruffim | | Rouen-les-Essarts | 4 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 4 | 7 | | | Rouen-les-Essarts | 2 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 5 | 4 | | | Rouen-les-Essarts | 6 | P. Bira | Gordini 2.0 L6 | | 7 | NS | oś | | Silverstone | 26 | P. Bira | Gordini 2.0 L6 | | 10 | 11 | | | Silverstone | 25 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 24 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 4 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 109 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 3 | NS | wypadek | | Nürburgring | 108 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 11 | 5 | | | Nürburgring | 107 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 4 | NS | utrata koła/wypadek | | Zandvoort | 12 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 5 | 6 | | | Zandvoort | 10 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 8 | 5 | | | Zandvoort | 8 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 6 | NS | elektryka | | Monza | 2 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 7 | 14 | | | Monza | 6 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 11 | NS | silnik | | Monza | 4 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 4 | NS | silnik | |
Sezon 1953 | |
| Buenos Aires | 28 | H. Schell | Gordini 2.0 L6 | | - | 7 | | | Buenos Aires | 32 | C. Menditeguy | Gordini 2.0 L6 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Buenos Aires | 26 | R. Manzon | Gordini 2.0 L6 | | 8 | NS | utrata koła | | Buenos Aires | 30 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 11 | 6 | | | Buenos Aires | 28 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 7 | 7 | | | Zandvoort | 40 | F. Wacker | Gordini 2.0 L6 | | - | NW | oddał bolid Schellowi | | Zandvoort | 24 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 12 | 6 | | | Zandvoort | 22 | R. Mieres | Gordini 2.0 L6 | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 20 | H. Schell | Gordini 2.0 L6 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 20 | H. Schell | Gordini 2.0 L6 | | 12 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 18 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 8 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 16 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 14 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 38 | F. Wacker | Gordini 2.0 L6 | | 15 | 9 | | | Reims | 6 | H. Schell | Gordini 2.0 L6 | | 20 | NS | silnik | | Reims | 4 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 23 | NS | układ przeniesienia napędu | | Reims | 2 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 22 | 10 | | | Reims | 8 | R. Mieres | Gordini 2.0 L6 | | 24 | NS | tylna oś | | Silverstone | 29 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 8 | NS | tylna oś | | Silverstone | 28 | H. Schell | Gordini 2.0 L6 | | 9 | NS | elektryka | | Silverstone | 30 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 22 | NS | pompa paliwowa | | Nürburgring | 11 | H. Schell | Gordini 2.0 L6 | | 10 | NS | silnik | | Nürburgring | 10 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 5 | NS | dyferencjał | | Nürburgring | 9 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Bremgarten | 44 | F. Wacker | Gordini 2.0 L6 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Bremgarten | 8 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 4 | NS | tylna oś | | Bremgarten | 6 | J. Behra | Gordini 2.0 L6 | | 12 | NS | ciśnienie oleju | | Monza | 40 | R. Mieres | Gordini 2.0 L6 | | 16 | 6 | | | Monza | 38 | H. Schell | Gordini 2.0 L6 | | 15 | 9 | | | Monza | 36 | M. Trintignant | Gordini 2.0 L6 | | 8 | 5 | | |
Sezon 1954 | |
| Buenos Aires | 18 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 16 | ZD | start na "popych" | | Buenos Aires | 22 | R. Loyer | Gordini 2.5 L6 | | 15 | NS | ciśnienie oleju | | Buenos Aires | 20 | E. Bayol | Gordini 2.5 L6 | | 14 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 16 | P. Frere | Gordini 2.0 L6 | | 10 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 12 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 7 | NS | zawieszenie | | Spa-Francorchamps | 18 | A. Pilette | Gordini 2.5 L6 | | 8 | 5 | | | Reims | 26 | J. Pollet | Gordini 2.5 L6 | | 18 | NS | silnik | | Reims | 24 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 17 | 6 | | | Reims | 30 | G. Berger | Gordini 2.5 L6 | | 20 | NS | silnik | | Reims | 28 | P. Frere | Gordini 2.0 L6 | | 19 | NS | oś | | Silverstone | 18 | C. Bucci | Gordini 2.5 L6 | | 13 | NS | wypadek | | Silverstone | 17 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 5 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Silverstone | 19 | A. Pilette | Gordini 2.5 L6 | | 12 | 9 | | | Nürburgring | 10 | P. Frere | Gordini 2.0 L6 | | 6 | NS | utrata koła | | Nürburgring | 9 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 9 | 10 | | | Nürburgring | 12 | A. Pilette | Gordini 2.5 L6 | | 20 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 11 | C. Bucci | Gordini 2.5 L6 | | 16 | NS | utrata koła | | Bremgarten | 12 | C. Bucci | Gordini 2.5 L6 | | 10 | NS | pompa paliwowa | | Bremgarten | 10 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 14 | NS | sprzęgło | | Bremgarten | 14 | F. Wacker | Gordini 2.5 L6 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 44 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 12 | NS | silnik | | Monza | 42 | F. Wacker | Gordini 2.5 L6 | | 18 | 6 | | | Monza | 46 | C. Bucci | Gordini 2.5 L6 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu | | Pedralbes | 48 | J. Pollet | Gordini 2.5 L6 | | 16 | NS | silnik | | Pedralbes | 46 | J. Behra | Gordini 2.5 L6 | | 18 | NS | hamulce | |
Sezon 1955 | |
| Buenos Aires | 38 | E. Bayol | Gordini 2.5 L6 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Buenos Aires | 42 | J. Iglesias | Gordini 2.5 L6 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu | | Buenos Aires | 40 | P. Birger | Gordini 2.0 L6 | | 9 | NS | poślizg/kolizja z Menditeguy | | Monte Carlo | 8 | R. Manzon | Gordini 2.5 L6 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 12 | E. Bayol | Gordini 2.5 L6 | | 16 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monte Carlo | 10 | J. Pollet | Gordini 2.5 L6 | | 20 | 7 | | | Zandvoort | 22 | H. da Silva Ramos | Gordini 2.5 L6 | | 14 | 8 | | | Zandvoort | 20 | R. Manzon | Gordini 2.5 L6 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 24 | J. Pollet | Gordini 2.5 L6 | | 12 | 10 | | | Aintree | 26 | M. Sparken | Gordini 2.5 L6 | | 23 | 7 | | | Aintree | 24 | H. da Silva Ramos | Gordini 2.5 L6 | | 18 | NS | silnik | | Aintree | 22 | R. Manzon | Gordini 2.5 L6 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 26 | J. Pollet | Gordini 2.5 L6 | | 19 | NS | silnik | | Monza | 22 | H. da Silva Ramos | Gordini 2.5 L6 | | 18 | NS | układ paliwowy | |
Sezon 1956 | |
| Monte Carlo | 2 | R. Manzon | Gordini 2.5 L6 | | 11 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 6 | H. da Silva Ramos | Gordini 2.5 L6 | | 12 | 5 | | | Reims | 34 | A. Pilette | Gordini 2.5 L6 | | 19 | 11 | | | Monza | 12 | A. Simon | Gordini 2.5 L6 | | 24 | 9 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|