|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Arrows A8 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 12 | 11 | | | Jacarepaguá | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 19 | NS | zawieszenie | | Estoril | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 17 | NS | poślizg | | Estoril | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 16 | NS | elektryka | | Imola | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 5 | 2 | | | Imola | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 10 | NS | silnik | | Monte Carlo | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 6 | 9 | | | Monte Carlo | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 11 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 7 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 12 | 13 | | | Detroit | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 21 | 7 | | | Detroit | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 24 | 11 | | | Paul Ricard | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 8 | NS | kolizja z Martinim | | Paul Ricard | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 11 | 9 | | | Silverstone | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 19 | NS | poślizg | | Silverstone | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 17 | 8 | | | Nürburgring | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 17 | 7 | | | Nürburgring | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 15 | 4 | | | Red Bull Ring | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 16 | 8 | | | Red Bull Ring | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 17 | NS | turbo | | Zandvoort | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 8 | NS | zawieszenie | | Zandvoort | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 14 | 9 | | | Monza | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 14 | 9 | | | Monza | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 11 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 6 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 8 | 7 | | | Brands Hatch | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 19 | 10 | | | Brands Hatch | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 12 | 6 | | | Kyalami | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 10 | 6 | | | Kyalami | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 11 | 5 | | | Adelaide | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T | | 7 | 6 | | | Adelaide | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 11 | NS | wyciek oleju/poślizg | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 15 | NS | układ wydechowy | | Jacarepaguá | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T | | 20 | NS | silnik | | Jerez | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T | | 22 | NS | układ paliwowy | | Jerez | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 19 | 7 | | | Imola | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 12 | 7 | | | Imola | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T | | 15 | 9 | | | Monte Carlo | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 14 | 8 | | | Monte Carlo | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T | | 17 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 14 | NS | elektryka | | Spa-Francorchamps | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T | | 21 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 12 | NS | elektryka | | Detroit | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 13 | NS | wypadek/kolizja z Arnoux | | Detroit | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 19 | NS | elektryka | | Paul Ricard | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 21 | NS | karoseria/niesklasyfikowany | | Paul Ricard | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 18 | 11 | | | Brands Hatch | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 13 | NS | niesklasyfikowany | | Brands Hatch | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 23 | N2 | wypadek/nie wystartował ponownie | | Hockenheim | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 17 | NS | turbo | | Hungaroring | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 22 | NS | elektryka | | Red Bull Ring | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 22 | 6 | | | Monza | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 13 | 7 | | | Monza | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 16 | 8 | | | Estoril | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 21 | 10 | | | Estoril | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 22 | 11 | | | Mexico City | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 21 | 7 | | | Mexico City | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 20 | 9 | | | Adelaide | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T | | 24 | NS | silnik | | Adelaide | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T | | 22 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|