|
|
|
|
|
|

|
•Statystyki bolidu Benetton B187 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|

•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
 |
Sezon 1987 |  |
 | Jacarepaguá | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 6 | 5 | |  | Jacarepaguá | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 4 | NS | turbo |  | Imola | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 11 | NS | silnik |  | Imola | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 4 | NS | turbo (naj. okr.) |  | Spa-Francorchamps | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 9 | NS | silnik |  | Spa-Francorchamps | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 7 | NS | łożysko koła |  | Monte Carlo | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 9 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Monte Carlo | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 12 | 8 | |  | Detroit | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 8 | NS | kolizja z Cheeverem |  | Detroit | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 4 | NS | hamulce |  | Paul Ricard | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 5 | NS | silnik |  | Paul Ricard | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 7 | 5 | |  | Silverstone | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 5 | 7 | |  | Silverstone | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 6 | 6 | |  | Hockenheim | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 6 | NS | silnik |  | Hockenheim | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 9 | NS | silnik |  | Hungaroring | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 7 | 4 | |  | Hungaroring | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 12 | NS | skrzynia biegów |  | Red Bull Ring | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 5 | 3 | |  | Red Bull Ring | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 4 | 4 | |  | Monza | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 6 | 5 | |  | Monza | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 7 | 7 | |  | Estoril | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 10 | 4 | brak paliwa |  | Estoril | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 9 | 14 | |  | Jerez | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 8 | 16 | hamulce/poślizg |  | Jerez | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 6 | NS | hamulce |  | Mexico City | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 6 | 5 | |  | Mexico City | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 4 | NS | elektryka |  | Suzuka | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 3 | 5 | |  | Suzuka | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 6 | NS | silnik |  | Adelaide | 20 | T. Boutsen | Ford F1 1.5 V6T |  | 5 | 3 | |  | Adelaide | 19 | T. Fabi | Ford F1 1.5 V6T |  | 9 | NS | hamulce |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|