|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Kurtis Kraft 4000 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1956 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | A. Keller |
1955 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | E. Elisian, A. Linden |
1954 | 1 | 5 | 1,5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Offenhauser 4.5 L4 | T. Bettenhausen, B. Sweikert, J. Davies, A. Cross, S. Hanks, J. Jackson, J. Rathmann, M. Teague, A. Linden, D. Carter, G. Hartley, J. Parsons |
1953 | 1 | 6 | 12 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | Offenhauser 4.5 L4 | M. Teague, D. Carter, A. Cross, J. Hoyt, A. Linden, J. McGrath, G. Hartley, C. Stevenson, S. Hanks |
1952 | 1 | 7 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Offenhauser 4.5 L4 Offenhauser 3.0 L4C | A. Cross, G. Hartley, C. Stevenson, J. Reece, J. James, R. Ward, A. Linden |
|
Razem: | 5 | 21 | 15,5 | 0 (0.0%) | 2 (9.5%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 9 (42.9%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1952 | |
| Indianapolis | 33 | A. Cross | Offenhauser 4.5 L4 | | 20 | 5 | | | Indianapolis | 67 | G. Hartley | Offenhauser 4.5 L4 | | 18 | NS | układ wydechowy | | Indianapolis | 16 | C. Stevenson | Offenhauser 4.5 L4 | | 11 | 18 | | | Indianapolis | 37 | J. Reece | Offenhauser 4.5 L4 | | 23 | 7 | | | Indianapolis | 14 | J. James | Offenhauser 4.5 L4 | | 16 | 13 | | | Indianapolis | 34 | R. Ward | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | NS | ciśnienie oleju | | Indianapolis | 9 | A. Linden | Offenhauser 3.0 L4C | | 2 | NS | pompa olejowa | |
Sezon 1953 | |
| Indianapolis | 22 | M. Teague | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | NS | wyciek oleju | | Indianapolis | 3 | D. Carter | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 3 | jechał na zmianę z Hanksem | | Indianapolis | 16 | A. Cross | Offenhauser 4.5 L4 | | 12 | 2 | | | Indianapolis | 55 | J. Hoyt | Offenhauser 4.5 L4 | | 7 | NS | przegrzanie; jechał na zmianę ze Stevensonem i Lindenem | | Indianapolis | 55 | A. Linden | Offenhauser 4.5 L4 | | - | NS | przegrzanie; jechał na zmianę z Hoytem i Stevensonem | | Indianapolis | 5 | J. McGrath | Offenhauser 4.5 L4 | | 3 | 5 | | | Indianapolis | 41 | G. Hartley | Offenhauser 4.5 L4 | | 13 | NS | wypadek | | Indianapolis | 55 | C. Stevenson | Offenhauser 4.5 L4 | | - | NS | przegrzanie; jechał na zmianę z Hoytem i Lindenem | | Indianapolis | 3 | S. Hanks | Offenhauser 4.5 L4 | | 9 | 3 | jechał na zmianę z Carterem | |
Sezon 1954 | |
| Indianapolis | 16 | T. Bettenhausen | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 15 | jechał na zmianę z Carterem, Jacksonem i Teague | | Indianapolis | 17 | B. Sweikert | Offenhauser 4.5 L4 | | 9 | 14 | | | Indianapolis | 45 | J. Davies | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 11 | jechał na zmianę z Crossem, Parsonsem, Lindenem i Hanksem | | Indianapolis | 1 | J. Davies | Offenhauser 4.5 L4 | | - | NS | poślizg; jechał na zmianę z Hanksem i Rathmannem | | Indianapolis | 45 | A. Cross | Offenhauser 4.5 L4 | | 27 | 11 | jechał na zmianę z Daviesem, Parsonsem, Lindenem i Hanksem | | Indianapolis | 45 | S. Hanks | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 11 | jechał na zmianę z Crossem, Daviesem, Parsonsem i Lindenem | | Indianapolis | 16 | J. Jackson | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 15 | jechał na zmianę z Carterem, Bettenhausenem i Teague | | Indianapolis | 1 | J. Rathmann | Offenhauser 4.5 L4 | | - | NS | poślizg; jechał na zmianę z Hanksem i Daviesem | | Indianapolis | 31 | M. Teague | Offenhauser 4.5 L4 | | - | NS | sprzęgło; jechał na zmianę z Hartleyem | | Indianapolis | 45 | A. Linden | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 11 | jechał na zmianę z Crossem, Daviesem, Parsonsem i Hanksem | | Indianapolis | 16 | D. Carter | Offenhauser 4.5 L4 | | 8 | 15 | jechał na zmianę z Jacksonem, Bettenhausenem i Teague | | Indianapolis | 16 | M. Teague | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 15 | jechał na zmianę z Carterem, Jacksonem i Bettenhausenem | | Indianapolis | 31 | G. Hartley | Offenhauser 4.5 L4 | | 17 | NS | sprzęgło; jechał na zmianę z Teague | | Indianapolis | 45 | J. Parsons | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 11 | jechał na zmianę z Crossem, Daviesem, Lindenem i Hanksem | | Indianapolis | 1 | S. Hanks | Offenhauser 4.5 L4 | | 10 | NS | poślizg; jechał na zmianę z Daviesem i Rathmannem | |
Sezon 1955 | |
| Indianapolis | 68 | E. Elisian | Offenhauser 4.5 L4 | | 29 | NS | zatrzymał się | | Indianapolis | 19 | A. Linden | Offenhauser 4.5 L4 | | 8 | 6 | | |
Sezon 1956 | |
| Indianapolis | 55 | A. Keller | Offenhauser 4.5 L4 | | 28 | 14 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|