|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Connaught A ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1954 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Lea Francis 2.0 L4 | J. Riseley-Prichard, L. Marr, L. Thorne, B. Whitehouse, D. Beauman |
1953 | 6 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 | Lea Francis 2.0 L4 | J. Claes, K. McAlpine, R. Salvadori, S. Moss, A. Pilette, P. Bira, I. Stewart, T. Rolt, J. Fairman |
1952 | 3 | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Lea Francis 2.0 L4 | D. Poore, K. McAlpine, K. Downing, E. Thompson, S. Moss |
|
Razem: | 10 | 34 | 5 | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 21 (61.8%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1952 | |
| Silverstone | 6 | D. Poore | Lea Francis 2.0 L4 | | 8 | 4 | | | Silverstone | 5 | K. McAlpine | Lea Francis 2.0 L4 | | 17 | 16 | | | Silverstone | 4 | K. Downing | Lea Francis 2.0 L4 | | 5 | 9 | | | Silverstone | 3 | E. Thompson | Lea Francis 2.0 L4 | | 9 | 5 | | | Zandvoort | 22 | K. Downing | Lea Francis 2.0 L4 | | 13 | NS | ciśnienie oleju | | Monza | 30 | D. Poore | Lea Francis 2.0 L4 | | 19 | 12 | | | Monza | 28 | K. McAlpine | Lea Francis 2.0 L4 | | 22 | NS | zawieszenie | | Monza | 32 | S. Moss | Lea Francis 2.0 L4 | | 9 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1953 | |
| Zandvoort | 30 | J. Claes | Lea Francis 2.0 L4 | | 17 | NS | niesklasyfikowany | | Zandvoort | 28 | K. McAlpine | Lea Francis 2.0 L4 | | 14 | NS | silnik | | Zandvoort | 26 | R. Salvadori | Lea Francis 2.0 L4 | | 11 | NS | silnik | | Zandvoort | 34 | S. Moss | Lea Francis 2.0 L4 | | 9 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 40 | A. Pilette | Lea Francis 2.0 L4 | | 18 | 11 | | | Reims | 48 | J. Claes | Lea Francis 2.0 L4 | | 21 | 12 | | | Reims | 42 | P. Bira | Lea Francis 2.0 L4 | | 11 | NS | dyferencjał | | Reims | 50 | R. Salvadori | Lea Francis 2.0 L4 | | 19 | NS | zapłon | | Silverstone | 11 | K. McAlpine | Lea Francis 2.0 L4 | | 13 | NS | wycofał się | | Silverstone | 15 | I. Stewart | Lea Francis 2.0 L4 | | 20 | NS | zapłon | | Silverstone | 10 | P. Bira | Lea Francis 2.0 L4 | | 19 | 7 | | | Silverstone | 14 | T. Rolt | Lea Francis 2.0 L4 | | 10 | NS | półoś napędowa | | Silverstone | 12 | R. Salvadori | Lea Francis 2.0 L4 | | 28 | NS | koło | | Nürburgring | 12 | J. Claes | Lea Francis 2.0 L4 | | 25 | NS | wycofał się | | Nürburgring | 16 | K. McAlpine | Lea Francis 2.0 L4 | | 16 | 13 | | | Nürburgring | 15 | R. Salvadori | Lea Francis 2.0 L4 | | 13 | NS | silnik | | Nürburgring | 14 | P. Bira | Lea Francis 2.0 L4 | | 15 | NS | zawieszenie | | Monza | 26 | J. Claes | Lea Francis 2.0 L4 | | 30 | NS | układ paliwowy | | Monza | 24 | K. McAlpine | Lea Francis 2.0 L4 | | 18 | NS | niesklasyfikowany | | Monza | 22 | R. Salvadori | Lea Francis 2.0 L4 | | 14 | NS | przepustnica | | Monza | 20 | J. Fairman | Lea Francis 2.0 L4 | | 22 | NS | niesklasyfikowany | |
Sezon 1954 | |
| Silverstone | 24 | J. Riseley-Prichard | Lea Francis 2.0 L4 | | 21 | NS | wypadek | | Silverstone | 23 | L. Marr | Lea Francis 2.0 L4 | | 22 | 13 | | | Silverstone | 26 | L. Thorne | Lea Francis 2.0 L4 | | 23 | 14 | | | Silverstone | 22 | B. Whitehouse | Lea Francis 2.0 L4 | | 19 | NS | silnik | | Silverstone | 25 | D. Beauman | Lea Francis 2.0 L4 | | 17 | 11 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|