|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Larrousse LH94 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 13 | 9 | | | Interlagos | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 23 | NS | poślizg/kolizja z Gachotem | | Aida | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 21 | NS | elektryka | | Aida | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 16 | 6 | | | Imola | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 18 | NS | wibracje/wypadek | | Imola | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 23 | NS | silnik | | Monte Carlo | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 18 | 8 | | | Monte Carlo | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 13 | 10 | | | Catalunya | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 16 | NS | chłodnica | | Catalunya | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 17 | NS | silnik na okr. formującym | | Gilles Villeneuve | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 22 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 21 | NS | sprzęgło | | Magny-Cours | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 20 | 11 | silnik | | Magny-Cours | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 25 | NS | silnik | | Silverstone | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 22 | NS | silnik | | Silverstone | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 24 | 14 | | | Hockenheim | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 22 | 6 | | | Hockenheim | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 24 | 7 | | | Hungaroring | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 21 | 8 | | | Hungaroring | 19 | O. Beretta | Ford HB 3.5 V8 | | 25 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 19 | P. Alliot | Ford HB 3.5 V8 | | 19 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 22 | NS | silnik | | Monza | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 24 | 8 | | | Monza | 19 | Y. Dalmas | Ford HB 3.5 V8 | | 23 | NS | poślizg | | Estoril | 19 | Y. Dalmas | Ford HB 3.5 V8 | | 23 | 14 | | | Estoril | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 22 | NS | wypadek/zawieszenie | | Jerez | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 23 | NS | alternator | | Jerez | 19 | H. Noda | Ford HB 3.5 V8 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 20 | E. Comas | Ford HB 3.5 V8 | | 22 | 9 | | | Suzuka | 19 | H. Noda | Ford HB 3.5 V8 | | 23 | NS | poślizg | | Adelaide | 20 | J. D. Deletraz | Ford HB 3.5 V8 | | 25 | NS | skrzynia biegów | | Adelaide | 19 | H. Noda | Ford HB 3.5 V8 | | 23 | NS | wyciek oleju |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|