F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Footwork FA16Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 26 marca 1995
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Australii - 12 listopada 1995
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:5
Statystyki bolidu Footwork FA16 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 199517345010021Hart 3.0 V8G. Morbidelli, T. Inoue, M. Papis
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1995
Interlagos9G. MorbidelliHart 3.0 V813NSsilnik
Interlagos10T. InoueHart 3.0 V821NSsilnik
Buenos Aires10T. InoueHart 3.0 V826NSpoślizg
Buenos Aires9G. MorbidelliHart 3.0 V812NSelektryka
Imola10T. InoueHart 3.0 V819NSpoślizg
Imola9G. MorbidelliHart 3.0 V81113
Catalunya10T. InoueHart 3.0 V818NSukład przeniesienia napędu
Catalunya9G. MorbidelliHart 3.0 V81411
Monte Carlo10T. InoueHart 3.0 V826NSskrzynia biegów
Monte Carlo9G. MorbidelliHart 3.0 V8139
Gilles Villeneuve9G. MorbidelliHart 3.0 V8136
Gilles Villeneuve10T. InoueHart 3.0 V8229
Magny-Cours10T. InoueHart 3.0 V818NSkolizja z Katayamą
Magny-Cours9G. MorbidelliHart 3.0 V81614
Silverstone9M. PapisHart 3.0 V817NSwypadek/zawieszenie
Silverstone10T. InoueHart 3.0 V819NSpoślizg
Hockenheim10T. InoueHart 3.0 V819NSskrzynia biegów
Hockenheim9M. PapisHart 3.0 V815NSskrzynia biegów
Hungaroring10T. InoueHart 3.0 V818NSsilnik; po opuszczeniu bolidu i wzięciu gaśnicy od porządkowych został potrącony przez samochód obsługi toru
Hungaroring9M. PapisHart 3.0 V820NShamulce
Spa-Francorchamps10T. InoueHart 3.0 V81812
Spa-Francorchamps9M. PapisHart 3.0 V820NSpoślizg
Monza10T. InoueHart 3.0 V8208
Monza9M. PapisHart 3.0 V8157
Estoril9M. PapisHart 3.0 V820N2wypadek podczas 1 startu
Estoril10T. InoueHart 3.0 V81915
Nürburgring10T. InoueHart 3.0 V821NSelektryka
Nürburgring9M. PapisHart 3.0 V81712
Aida9G. MorbidelliHart 3.0 V819NSsilnik
Aida10T. InoueHart 3.0 V820NSelektryka
Suzuka10T. InoueHart 3.0 V81812
Suzuka9G. MorbidelliHart 3.0 V814NSpoślizg
Adelaide9G. MorbidelliHart 3.0 V8133
Adelaide10T. InoueHart 3.0 V819NSpoślizg
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca