|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Forti FG01 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 23 | NS | poślizg | | Interlagos | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 25 | 10 | | | Buenos Aires | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 25 | NS | niesklasyfikowany | | Buenos Aires | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 24 | NS | niesklasyfikowany | | Imola | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 25 | 16 | | | Imola | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 26 | 15 | | | Catalunya | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 26 | NS | układ wydechowy/skrzynia biegów | | Catalunya | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 25 | NS | przegrzanie | | Monte Carlo | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 24 | NS | hamulce/wypadek | | Monte Carlo | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | 10 | | | Gilles Villeneuve | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 23 | NS | układ paliwowy/brak paliwa | | Magny-Cours | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 24 | 16 | | | Magny-Cours | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 23 | NS | kolizja z Martinim | | Silverstone | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | NS | silnik | | Silverstone | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | NS | półoś napędowa | | Hockenheim | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 21 | NS | hamulce | | Hungaroring | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 21 | NS | dźwignia zmiany biegów | | Hungaroring | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 23 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 24 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | 14 | | | Monza | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Monza | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 23 | 9 | | | Estoril | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | 16 | | | Estoril | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 23 | 17 | | | Nürburgring | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 23 | NS | półoś napędowa | | Nürburgring | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | 13 | | | Aida | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 22 | 16 | | | Aida | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 21 | 17 | | | Suzuka | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 20 | NS | poślizg | | Adelaide | 22 | R. Moreno | Ford ED 3.0 V8 | | 20 | NS | poślizg | | Adelaide | 21 | P. Diniz | Ford ED 3.0 V8 | | 21 | 7 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|