|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Sauber C15 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 9 | 8 | | | Albert Park | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 14 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Interlagos | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 12 | NS | silnik | | Interlagos | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 9 | NS | silnik | | Buenos Aires | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 11 | NS | poślizg | | Buenos Aires | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 17 | 9 | | | Nürburgring | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 10 | NS | hamulce/poślizg | | Nürburgring | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 12 | 7 | | | Imola | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 10 | NS | hamulce | | Imola | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 15 | NS | elektryka/silnik | | Monte Carlo | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 9 | 4 | zjechał do boksów na ostatnim okrążeniu | | Monte Carlo | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 13 | 3 | | | Catalunya | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 9 | NS | poślizg | | Catalunya | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 11 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 15 | 7 | | | Magny-Cours | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 16 | ZD | wymiary deflektorów/P11 | | Magny-Cours | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 12 | NS | przepustnica/poślizg | | Silverstone | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 11 | 8 | | | Silverstone | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 13 | 9 | | | Hockenheim | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 13 | 8 | | | Hockenheim | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 14 | NS | wibracje | | Hungaroring | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 10 | NS | elektryka | | Hungaroring | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 8 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 11 | NS | kolizja z Herbertem i Panisem | | Spa-Francorchamps | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 12 | NS | kolizja z Frentzenem i Panisem | | Monza | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 12 | 9 | silnik | | Monza | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 13 | NS | wypadek | | Estoril | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 11 | 7 | | | Estoril | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 12 | 8 | | | Suzuka | 14 | J. Herbert | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 13 | 10 | | | Suzuka | 15 | H. H. Frentzen | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 7 | 6 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|