|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | zaprojektowana przez Benetton konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego, przymocowany do tylnej grodzi silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej |
Przednie zawieszenie: | | górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej; lekkie kolumny i zaprojektowane przez Benetton półosie |
Tylne zawieszenie: | | górne z włókna węglowego i dolne ze stali ramiona, sterujące amortyzatorami sprężynowymi zamontowanymi do górnej części obudowy skrzyni biegów z magnezu |
System paliwowy: | | gumowy zbiornik na paliwo ATL zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej |
System olejowy: | | 9-litrowy zbiornik olejowy zamontowany w tylnej części konstrukcji skorupowej |
System chłodzenia: | | oddzielne wodne i olejowe chłodnice po obu stronach |
Elektronika: | | opracowana przez Benetton elektronika i oprogramowanie, wliczając kontrolę skrzyni biegów z interfejsami do systemu zarządzającego pracą silnika firmy Magneti Marelli |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Przekładnia: | | 6-biegowa półautomatyczna skrzynia biegów Benetton |
Sprzęgło: | | trzytarczowe |
|
•Statystyki bolidu Benetton B199 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 10 | NS | zawieszenie | | Albert Park | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Interlagos | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 9 | 7 | | | Interlagos | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 5 | NS | sprzęgło | | Imola | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 17 | NS | kolizja z de la Rosą | | Imola | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 16 | 5 | | | Monte Carlo | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 9 | 5 | | | Monte Carlo | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 10 | 6 | | | Catalunya | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 18 | 10 | | | Catalunya | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 13 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 7 | 2 | | | Gilles Villeneuve | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Magny-Cours | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 13 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 7 | NS | poślizg | | Silverstone | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 17 | 7 | | | Silverstone | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 18 | 10 | | | Red Bull Ring | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 10 | 5 | | | Red Bull Ring | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 12 | 12 | silnik | | Hockenheim | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 13 | 7 | | | Hockenheim | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 10 | NS | zawieszenie | | Hungaroring | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 7 | 7 | | | Hungaroring | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 4 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 15 | 14 | | | Spa-Francorchamps | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 13 | 11 | | | Monza | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 17 | NS | poślizg | | Monza | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 14 | NS | elektryka | | Nürburgring | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 11 | NS | kolizja z Dinizem | | Nürburgring | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 6 | NS | poślizg | | Sepang | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 11 | 11 | | | Sepang | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 7 | 8 | | | Suzuka | 10 | A. Wurz | Playlife FB01 3.0 V10 | | 15 | 10 | | | Suzuka | 9 | G. Fisichella | Playlife FB01 3.0 V10 | | 14 | 14 | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|