|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | niezależne, popychacze aktywujące skręcane ramiona z przodu i z tyłu |
Hamulce: | | wentylowane tarcze hamulcowe z włókna węglowego |
Koła: | | 13-calowe |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Paliwo i smary: | | Shell |
Przekładnia: | | podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny, napęd na tylne koła |
Waga: | | 600 kg (z kierowcą, wodą i olejem) |
| Wymiary |
Długość: | | 4387 mm |
Szerokość: | | 1795 mm |
Wysokość: | | 961 mm |
Przedni ślad: | | 1490 mm |
Tylny ślad: | | 1405 mm |
|
•Statystyki bolidu Ferrari F399 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 6 | 1 | | | Albert Park | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 3 | 8 | wystartował z końca stawki (naj. okr.) | | Interlagos | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 4 | 2 | | | Interlagos | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 6 | 5 | | | Imola | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 4 | NS | silnik | | Imola | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 4 | 2 | | | Monte Carlo | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 2 | 1 | | | Catalunya | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 2 | 4 | | | Catalunya | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 1 | NS | wypadek | | Magny-Cours | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 6 | 5 | | | Magny-Cours | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 17 | 6 | | | Silverstone | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 4 | 2 | | | Silverstone | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 2 | N2 | wypadek podczas 1 startu/kontuzja | | Red Bull Ring | 3 | M. Salo | Ferrari 048 3.0 V10 | | 7 | 9 | | | Red Bull Ring | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 3 | 1 | | | Hockenheim | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 5 | 1 | | | Hockenheim | 3 | M. Salo | Ferrari 048 3.0 V10 | | 4 | 2 | | | Hungaroring | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 2 | 3 | | | Hungaroring | 3 | M. Salo | Ferrari 048 3.0 V10 | | 18 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 6 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 3 | M. Salo | Ferrari 048 3.0 V10 | | 9 | 7 | | | Monza | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 8 | 6 | | | Monza | 3 | M. Salo | Ferrari 048 3.0 V10 | | 6 | 3 | | | Nürburgring | 3 | M. Salo | Ferrari 048 3.0 V10 | | 12 | NS | hamulce | | Nürburgring | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 9 | 7 | | | Sepang | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 2 | 1 | pierwotnie zdyskwalifikowany, ale po apelacji odzyskał pierwsze miejsce | | Sepang | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 1 | 2 | pierwotnie zdyskwalifikowany, ale po apelacji odzyskał drugie miejsce (naj. okr.) | | Suzuka | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari 048 3.0 V10 | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Suzuka | 4 | E. Irvine | Ferrari 048 3.0 V10 | | 5 | 3 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|