|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonana przez Arrows konstrukcja skorupowa z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | aktywowany przez popychacze pięcio-amortyzatorowy system |
Amortyzatory: | | Dynamic |
Układ kierowniczy: | | Arrows |
Kierownica: | | Arrows |
System chłodzenia: | | olejowe i wodne chłodnice Secan |
Hamulce: | | szczęki AP Racing, tarcze i podkładki Carbone Industrie |
Koła: | | BBS, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Instr. w kokpicie: | | system wyświetlania danych Arrows/TAG |
Siedzenie: | | z włókna węglowego |
Pasy bezpieczeń.: | | Sabelt |
System gaśnic: | | dwubutelkowy Arrows |
Lakiery: | | Glasurit |
Elektronika: | | TAG 2000 |
Zbiornik paliwa: | | Arrows/ATL |
Pojemność baku: | | 130 litrów |
Przekładnia: | | półautomatyczna sześciobiegowa skrzynia biegów Arrows, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna |
Przepustnica: | | elektryczno-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego AP Racing |
Waga: | | 600 kg wliczając kierowcę i kamery |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1465 mm |
Tylny ślad: | | 1410 mm |
Rozstaw osi: | | 2995 mm |
Długość: | | 5140 mm |
Wysokość: | | 1000 mm |
Szerokość: | | 1798 mm |
|
•Statystyki bolidu Arrows A20 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 17 | 7 | | | Albert Park | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 18 | 6 | | | Interlagos | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 19 | 8 | | | Interlagos | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 18 | NS | hydraulika | | Imola | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 20 | NS | ciśnienie paliwa; kara 10-sekundowego postoju w boksach | | Imola | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 18 | NS | kolizja z Wurzem | | Monte Carlo | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 19 | NS | silnik | | Monte Carlo | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 19 | 11 | | | Catalunya | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 20 | 12 | | | Gilles Villeneuve | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 20 | NS | układ przeniesienia napędu | | Magny-Cours | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 19 | 11 | | | Magny-Cours | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 20 | ZD | użył opony de la Rosy/P11 | | Silverstone | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 19 | 16 | | | Silverstone | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 20 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 21 | NS | poślizg | | Hockenheim | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 22 | NS | silnik | | Hockenheim | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 20 | NS | wypadek | | Hungaroring | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 21 | NS | układ przeniesienia napędu | | Hungaroring | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 20 | 15 | | | Spa-Francorchamps | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 22 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 19 | NS | sprzęgło | | Monza | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 22 | NS | poślizg | | Monza | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 21 | NS | zawieszenie/wycofał się | | Nürburgring | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 21 | NS | poślizg | | Sepang | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 22 | NS | układ przeniesienia napędu | | Sepang | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 20 | NS | silnik | | Suzuka | 14 | P. de la Rosa | Arrows 3.0 V10 | | 21 | 13 | | | Suzuka | 15 | T. Takagi | Arrows 3.0 V10 | | 19 | NS | skrzynia biegów |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|