|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | kompozytowa konstrukcja skorupowa, silnik Ford-Cosworth CR-1 V10 stanowiący część całej konstrukcji nośnej |
Przednie zawieszenie: | | górne i dolne ramiona z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i sprężyny, układ amortyzatorów Stewart/Penske |
Tylne zawieszenie: | | górne i dolne ramiona ze stali, sprężyny spiralne, układ amortyzatorów Stewart/Penske |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki ze stopu litu AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie |
Koła: | | 12 x 13 cali przednie, 13,4 x 13 cali tylne |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Elektronika: | | zintegrowany elektroniczny system kontrolny dla silnika i podwozia Visteon 'VCS' |
Przekładnia: | | 6-biegowa skrzynia biegów Stewart w obudowie z magnezu, podłużnie zamontowana, wysoko-ciśnieniowy system hydrauliczny do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem, zintegrowany system olejowy |
Sprzęgło: | | trzytarczowe AP Racing |
|
•Statystyki bolidu Stewart SF3 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 4 | 5 | wystartował z boksów, kara 10-sekundowego postoju w boksach za wyprzedzanie podczas restartu | | Albert Park | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 13 | NS | pożar przed startem | | Interlagos | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 10 | NS | hydraulika | | Interlagos | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 3 | NS | silnik | | Imola | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 6 | 3 | | | Imola | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 12 | 10 | silnik | | Monte Carlo | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 13 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 5 | 9 | poślizg/zawieszenie | | Catalunya | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu | | Catalunya | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 7 | ZD | bolid niezgodny z przepisami/P8 | | Gilles Villeneuve | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 10 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 5 | NS | kolizja z Trullim/układ kierowniczy | | Magny-Cours | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Magny-Cours | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 1 | 3 | | | Silverstone | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 7 | 8 | | | Silverstone | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 11 | 12 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za wyprzedzenie podczas restartu | | Red Bull Ring | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 6 | 14 | | | Red Bull Ring | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 5 | NS | silnik | | Hockenheim | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 6 | NS | hydraulika | | Hockenheim | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 17 | 11 | skrzynia biegów | | Hungaroring | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 10 | 11 | | | Hungaroring | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 8 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 7 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 10 | NS | hamulce/poślizg | | Monza | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 15 | NS | sprzęgło | | Monza | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Nürburgring | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 14 | 1 | | | Nürburgring | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 15 | 3 | | | Sepang | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 5 | 4 | | | Sepang | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 6 | 5 | | | Suzuka | 17 | J. Herbert | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 8 | 7 | | | Suzuka | 16 | R. Barrichello | Ford Cosworth CR-1 3.0 V10 | | 13 | 8 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|