|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu |
Karoseria: | | z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | popychacze aktywujące drążki skrętne, stalowe ramiona, amortyzatory F/S |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy Minardi |
Hamulce: | | tarcze z włókna węglowego Carbone Industrie, sześciotłokowe szczęki Brembo, hydrauliczna zmiana balansu hamulców |
Koła: | | z magnezu, 13,0 x 12,5 cali przednie/13,0 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Skrzynia biegów: | | sekwencyjna półautomatyczna Minardi, sześć biegów + wsteczny, podłóżnie zamontowana, obudowa z magnezu, sterowanie hydrauliczne, elektroniczna skrzynka kontrolna (ECU) Magneti Marelli, oprogramowanie Minardi |
Dyferencjał: | | lepki Minardi |
Sprzęgło: | | trzytarczowe z włókna węglowego AP Racing |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1452 mm |
Tylny ślad: | | 1420,7 mm |
Długość: | | 4420 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Minardi M01 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Albert Park | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | NS | kolizja z Trullim | | Interlagos | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 20 | 9 | | | Interlagos | 20 | S. Sarrazin | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 17 | NS | wypadek | | Imola | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | 8 | | | Imola | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | 9 | | | Monte Carlo | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | NS | sprzęgło | | Catalunya | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | 8 | | | Gilles Villeneuve | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | 10 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za ignorowanie niebieskich flag | | Magny-Cours | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | 10 | | | Silverstone | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | 15 | | | Red Bull Ring | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | 11 | | | Red Bull Ring | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 19 | 13 | | | Hockenheim | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 19 | 10 | | | Hockenheim | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 15 | 9 | | | Hungaroring | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | 17 | | | Hungaroring | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 19 | 14 | | | Spa-Francorchamps | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | 16 | | | Spa-Francorchamps | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 20 | NS | zawieszenie | | Monza | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 20 | NS | wypadek | | Monza | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 19 | NS | kolizja z Takagim | | Nürburgring | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 20 | 6 | wystartował z końca stawki | | Nürburgring | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Sepang | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 21 | NS | silnik/poślizg | | Sepang | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 19 | 9 | | | Suzuka | 21 | M. Gene | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 20 | L. Badoer | Ford Zetec-R 3.0 V10 | | 22 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|